Skocz do zawartości
IGNOROWANY

BFB nie jedzie - ile mocy mi potrzeba ?


countryFan

Rekomendowane odpowiedzi

Hmm tak czytam a czy logi w ogóle były robione przez autora? Przecież to podstawa.

Ja mam obecnie 200 koni w ośce i już brakuje od dawna więc może od razu pomyśl o większych zmianach?

Gregora10 mogę jedynie polecić - nie masz daleko to się nie zastanawiaj bo będziesz zadowolony :)

Pozdrawiam.

I tutaj poruszyłeś ważną kwestię, otóż nie były robione, sam nie umiem tego zrobić póki co, nie mam też czasu się za to wziąć.

Może znajdę kogoś z forum kto mi je zrobi za przysłowiowy 6-cio pak i oceni od razu, albo muszę znaleźć czas się za to wziąć i wówczas koledzy na forum ocenią sprawę.

A do gregora pojadę - przy czym muszę powymieniać elementy odpowietrzenia skrzyni korbowej, zaworki etc. a póki co nikt z polecanych serwisów na forum nie ma czasu się za to wziąć, więc sprawa czeka.

Myślę że okolice 200KM i 300Nm będą dla mnie wystarczające, skoro seria jakoś mocno mnie nie denerwuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do logów wystarczy Ci tani kabel za kilkadziesiąt zł. Nie ma z tym dużo pracy, wystarczy znaleźć kawałek prostej a reszta jest łatwa w obsłudze. Przed modyfikacjami warto porobić logi i sprawdzić co w trawie piszczy. Poza tym przed zmianami auto musi być doprowadzone do serii a może akurat Twoje auto serii nie trzyma. Powodów może być kilka a logi pokażą co i jak. Oczywiście Grzegorz auto najpierw doprowadzi do serii ale być może będziesz w stanie to zrobić sam wcześniej i jechać do niego już ze sprawnym autem i tylko zajmiecie się modyfikacjami :) A może po logach wyjdzie, że masz zdrową serię. Można wróżyć bez tego z kuli.

Po samym programie poczujesz różnicę i już będzie lepiej ale na cuda nie ma co liczyć bez mechanicznych ingerencji.

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do logów wystarczy Ci tani kabel za kilkadziesiąt zł. Nie ma z tym dużo pracy, wystarczy znaleźć kawałek prostej a reszta jest łatwa w obsłudze. Przed modyfikacjami warto porobić logi i sprawdzić co w trawie piszczy. Poza tym przed zmianami auto musi być doprowadzone do serii a może akurat Twoje auto serii nie trzyma. Powodów może być kilka a logi pokażą co i jak. Oczywiście Grzegorz auto najpierw doprowadzi do serii ale być może będziesz w stanie to zrobić sam wcześniej i jechać do niego już ze sprawnym autem i tylko zajmiecie się modyfikacjami :) A może po logach wyjdzie, że masz zdrową serię. Można wróżyć bez tego z kuli.

Po samym programie poczujesz różnicę i już będzie lepiej ale na cuda nie ma co liczyć bez mechanicznych ingerencji.

Pzdr.

Zgadza się, mam nawet kabel viakena który leży i się kurzy, nigdy nie mam czasu poczytać jak się robi te logi i w jakim programie, ale w końcu się za to wezmę. Myślałem, że na urlopie będę miał trochę czasu ale ... na razie nie będę miał urlopu póki co :facepalm:

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty to nazywasz bicie piany, a ja dbanie o porządek. Wielu ludzi poświęca swój prywatny czas na czytanie, uczenie i pisanie. Niektórzy jednak myślą, że ich czas jest najważniejszy i im pomoc się należy.

Robisz bałagan i udaje niewiniątko, a nawet obrażonego, że ktoś zwrócił Ci uwagę. To co robisz to jest bicie piany i nabijanie postów. Temat się nadaje tylko na "oślą łączkę" Chcesz żeby Ci wrócić z fusów jaki jest stan twojego auta i ile KM/Nm będzie dla Ciebie zadowalające.

Odnośnie stanu auta to robisz logi na 3 biegu z gazem w podłodze od 1800obr/min do odcinki z kanałów 2 i 33, 115 i 118 oraz 3 i 20. Potem wrzucasz na vaglog.pl aby łatwiej było je analizować i zakładasz temat w dziale z analiza logow. Potrzebujesz do tego np. vcds 3.12 z "usprawnieniem" z netu (wujek gogle pomorze), kabel z allegro i laptop z winxp lub win7 z xpmode.

Jeżeli chodzi o to ile mocy i Nm potrzebujesz to nikt Ci tego nie powie bo po kilku tygodniach po zrobieniu samego softu + DP i wtryski przyzwyczaisz się do mocy, a w upalny dzień w załadowanym aucie będziesz jeszcze gorzej. Umów się z kims z forum w okolicy na spota co ma softa i będziesz miał porównanie.

Temat do zamkniecia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cała prawda :thumbup1:

co do mocy zadowalającej to taka jest droga: seria była dobra przez rok następnie soft na 180KM wyleczył mnie na pół roku,pózniej k03s to zaś dwa miesiące i jakaś hybryda na pół roku i 200 tam ileś KM było dobre,teraz 19T i dopiero jedzie no ale czas pokaże na jak długo

to taka historia trzyletniej choroby związanej z ciężką b6

więc przemyśl czego oczekujesz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja właśnie zrobiłem swój i powiem tak- im głębiej wejdziesz tym więcej chcesz :kox:

Jak robić to wszystko i dobrze na ile się da, robienie troszkę a później dokładanie mija się z celem.

I jeszcze jedna porada: rób wszystko, włącznie z mechaniką u jednego tunera albo dokładnie wg. wskazań i na pewnych częściach bo będzie jak u mnie szukanie problemu w połowie mapowania.

P.S. Gregor to naprawdę magik, kto był ten wie :hi:

Warto było jechać raptem 700 km :P

Gregor- dzięki za moje wspaniałe 230 bawarskich rumaków :banan:

Edytowane przez smart.bart
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja właśnie zrobiłem swój i powiem tak- im głębiej wejdziesz tym więcej chcesz :kox:

Jak robić to wszystko i dobrze na ile się da, robienie troszkę a później dokładanie mija się z celem.

I jeszcze jedna porada: rób wszystko, włącznie z mechaniką u jednego tunera albo dokładnie wg. wskazań i na pewnych częściach bo będzie jak u mnie szukanie problemu w połowie mapowania.

P.S. Gregor to naprawdę magik, kto był ten wie :hi:

Warto było jechać raptem 700 km :P

Gregor- dzięki za moje wspaniałe 230 bawarskich rumaków :banan:

Służę pomocą :D Było wesoło i z atrakcjami , bolączki wieku dziecięcego wyeliminowane -> fura śmiga jak marzenie - Podziękował również było miło poznać właściciela i ciekawą fure (niespotykana wersja) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...