Emejcz Opublikowano 10 Lipca 2015 Opublikowano 10 Lipca 2015 Witam, od jakiegoś czasu widzę ubywający płyn. Udało mi się go zlokalizować. Ma ktoś jakieś pomysły co tam przecieka i czy są jakieś zestawy naprawcze?
Grzes A4 Opublikowano 10 Lipca 2015 Opublikowano 10 Lipca 2015 Tak tył zacisku zestaw naprawczy nowe uszczelnienia lub nowy zacisk tzn używany ori po regeneracji
Mateuszek1001 Opublikowano 10 Lipca 2015 Opublikowano 10 Lipca 2015 Zestaw naprawczy ok 30 zł albo ok 50 z tłoczkiem, wymień i wsio
xork Opublikowano 11 Lipca 2015 Opublikowano 11 Lipca 2015 moja rada ,kup dobra urzywke lub wymien na zregenerowany, samemu nie warto sie tym zajmować ,oszczedzisz czas i nerwy
Mateuszek1001 Opublikowano 11 Lipca 2015 Opublikowano 11 Lipca 2015 Z tylnym zaciskiem jest o wiele więcej zabawy niż z przednim jeśli chodzi o wymianę uszczelnień ale jestem przekonany że przy odrobinie chęci i kilku piwach spokojnie sobie z tym poradzisz do tego bd miał sporą satysfakcje.
tommm Opublikowano 11 Lipca 2015 Opublikowano 11 Lipca 2015 oby nie była tylko wyrobiona tuleja od ręcznego:)- zobaczysz po zdjęciu uszczelnień, wżery mogą być tak duże, że nie pomoże zestaw naprawczy, miałem to samo u siebie;/
muunv Opublikowano 11 Lipca 2015 Opublikowano 11 Lipca 2015 Jesli masz nerwy to wez sie za to. Tak jak koledzy wyzej pisza. A, jesli nie to odstaw auto do warsztatu. Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka
jacek70 Opublikowano 11 Lipca 2015 Opublikowano 11 Lipca 2015 Zawsze możesz zapytać w warsztacie za ile zrobią . Czasem szkoda się babrać samemu . Lepiej zapłacić za usługę .
Emejcz Opublikowano 11 Lipca 2015 Autor Opublikowano 11 Lipca 2015 Do warsztatu nie oddam na pewno. Albo zregeneruję albo zakupię całość... czy ktoś z was to regenerował osobiście?
damian81Z Opublikowano 19 Lipca 2015 Opublikowano 19 Lipca 2015 (edytowane) jest dużo porad jak to naprawić, podstawa to szczypce do pierscienia segera wewnątrz zacisku tutaj widać oring przez który cieknie ci płyn i on jest do wymiany pod oringiem nie moze byc żadnego wżera, musi być gładka powierzchnia jak lusterko na OLX znalazłem nowe trzpienie takze jak po rozebraniu korozja okaze sie za duża mozna dokupic http://olx.pl/oferta/zacisk-tyl-zacisk-tylny-audi-vw-samoregulator-CID5-ID9oZ07.html Edytowane 19 Lipca 2015 przez damian81Z
Damian80 Opublikowano 22 Października 2015 Opublikowano 22 Października 2015 Mam takie pytanie u mnie po zaciągnięciu ręcznego tez ubywa płyn i domyślam się że oring padł podobno są dwa wymiary tak mi mówili w sklepie n jak chciałem kupić zestaw naprawczy domyśla się ktoś jakie były montowane do 1995r większe czy mniejsze ?
Emejcz Opublikowano 22 Października 2015 Autor Opublikowano 22 Października 2015 Dociągnij śrubę. Ja u siebie odkręciłem, wyczyściłem uszczelkę i dokręciłem mocniej - przestało się sączyć. Może rozwiązanie tymczasowe, ale lepsze takie niż żadne
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się