grippen Opublikowano 29 Października 2008 Opublikowano 29 Października 2008 Witam zakupiłem centralkę ale trochę tej instrukcji nie kapuje. centralka wygląda tak i jakie kable: a schemat podłączenia do Audi tak czyli jak mam to rozumieć z tej centralki z 1 zdjęcia mam nie podłączać tego czerwonego kabla i masy tylko zaizolować ????? bo na schemacie nie ma uwzględnionego tego czerwonego kabla tylko jest inny plus i masa i na dodatek na tym schemacie wynika jak kabel pomarańczowy i biało czarny mają być ze sobą zwarte nie chce nic zepsuć może ktoś wie o co biega..
dark79 Opublikowano 29 Października 2008 Opublikowano 29 Października 2008 rys 1. podłączasz normalnie +12 do czerwonego, masę do czarnego, kierunki tak jak sa pokazane na schemacie rys 2 coś mi się wydaje ze wg tego schematu sterowanie będzie na przemiennie +12 - masa, a u ciebie pompa sterowna jest tylko masa
lukaszr Opublikowano 29 Października 2008 Opublikowano 29 Października 2008 Zawsze podłączasz zasilanie centralki - pod jakiś pewny punkt w aucie. B/C i P ma być zwarty - w środku centralki jest przekaźnik (zależy jak działa centralny w aucie). P/C i B wpinasz szeregowo w przewód pomiędzy centralką a kompresorem. coś mi się wydaje ze wg tego schematu sterowanie będzie na przemiennie +12 - masa, a u ciebie pompa sterowna jest tylko masa Trzeba by zobaczyć jaka jest zależność tych wychodzących przewodów do sterowania centralnego, a ich ułożenie na przekaźniku w środku - które są od NC/NO.
grippen Opublikowano 29 Października 2008 Autor Opublikowano 29 Października 2008 mam nadziej że się ni c nie stanie zobaczymy a ten przewód od kompresora znajdę w nogach kierowcy w tej wtyczce tam chyba jest + gdzieś w warsztacie jest napisane że kolor szaro-czerwony ???
lukaszr Opublikowano 29 Października 2008 Opublikowano 29 Października 2008 a ten przewód od kompresora znajdę w nogach kierowcy w tej wtyczce tam chyba jest + gdzieś w warsztacie jest napisane że kolor szaro-czerwony ??? To już szybciej znajdziesz miernikiem. Co to za centralka ?
grippen Opublikowano 29 Października 2008 Autor Opublikowano 29 Października 2008 dokładnie to sterownik mam taki http://www.allegro.pl/item463466256_sterownik_kazdego_c_zamka_twoje_logo_nowosc.html
lukaszr Opublikowano 29 Października 2008 Opublikowano 29 Października 2008 dokładnie to sterownik mam taki http://www.allegro.pl/item463466256_sterownik_kazdego_c_zamka_twoje_logo_nowosc.html Nie wiem powiem szczerze, co to jest.
grippen Opublikowano 30 Października 2008 Autor Opublikowano 30 Października 2008 Z rysunku 2 kabel żółto-czarny też mam podłączyć do stałego plusa
grippen Opublikowano 30 Października 2008 Autor Opublikowano 30 Października 2008 a jak podłącze tak jak na schemacie i jak przetnę kabel który idzie do pompki i do siłownika według schematu to nie spale nic bo za niedługo się biore do podłączania
dark79 Opublikowano 30 Października 2008 Opublikowano 30 Października 2008 jeżeli podłączysz wg schematu, a schemat jest do twojego auta i rocznika to nie powinno być problemu, ktoś chyba bierze odpowiedzialność za to i wie co sprzedaje, tylko tak jak mowie, masz rocznik 95 tak jak ja, i w swoim podłączałem alarm włącznie z obsługa centralnego, i nie przecinałem żadnych przewodów tylko wie wlutowałem się równolegle do dwoch przewodów które idą do pompy centralnego (kolorów nie pamiętam, ale znajdziesz za pomocą probówki), ale może masz inna pompę centralnego
grippen Opublikowano 30 Października 2008 Autor Opublikowano 30 Października 2008 Na instrukcji piszę że do samochodów Audi VW z zamkiem pneumatycznym i tyle i pisze żeby zastosować schemat 3
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się