Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Proszę o pomoc z centralką


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam zakupiłem centralkę ale trochę tej instrukcji nie kapuje.

centralka wygląda tak i jakie kable:

sterownikny7.jpg

a schemat podłączenia do Audi tak

schematzm2.jpg

czyli jak mam to rozumieć z tej centralki z 1 zdjęcia mam nie podłączać tego czerwonego kabla i masy tylko zaizolować ????? bo na schemacie nie ma uwzględnionego tego czerwonego kabla tylko jest inny plus i masa i na dodatek na tym schemacie wynika jak kabel pomarańczowy i biało czarny mają być ze sobą zwarte nie chce nic zepsuć może ktoś wie o co biega..

Opublikowano

rys 1.

podłączasz normalnie +12 do czerwonego, masę do czarnego, kierunki tak jak sa pokazane na schemacie

rys 2

coś mi się wydaje ze wg tego schematu sterowanie będzie na przemiennie +12 - masa, a u ciebie pompa sterowna jest tylko masa

Opublikowano

Zawsze podłączasz zasilanie centralki - pod jakiś pewny punkt w aucie.

B/C i P ma być zwarty - w środku centralki jest przekaźnik (zależy jak działa centralny w aucie).

P/C i B wpinasz szeregowo w przewód pomiędzy centralką a kompresorem.

coś mi się wydaje ze wg tego schematu sterowanie będzie na przemiennie +12 - masa, a u ciebie pompa sterowna jest tylko masa

Trzeba by zobaczyć jaka jest zależność tych wychodzących przewodów do sterowania centralnego, a ich ułożenie na przekaźniku w środku - które są od NC/NO.

Opublikowano

mam nadziej że się ni c nie stanie zobaczymy a ten przewód od kompresora znajdę w nogach kierowcy w tej wtyczce tam chyba jest + gdzieś w warsztacie jest napisane że kolor szaro-czerwony ???

Opublikowano

a ten przewód od kompresora znajdę w nogach kierowcy w tej wtyczce tam chyba jest + gdzieś w warsztacie jest napisane że kolor szaro-czerwony ???

To już szybciej znajdziesz miernikiem.

Co to za centralka ?

Opublikowano

Z rysunku 2 kabel żółto-czarny też mam podłączyć do stałego plusa

Opublikowano

a jak podłącze tak jak na schemacie i jak przetnę kabel który idzie do pompki i do siłownika według schematu to nie spale nic bo za niedługo się biore do podłączania

Opublikowano

jeżeli podłączysz wg schematu, a schemat jest do twojego auta i rocznika to nie powinno być problemu, ktoś chyba bierze odpowiedzialność za to i wie co sprzedaje, tylko tak jak mowie, masz rocznik 95 tak jak ja, i w swoim podłączałem alarm włącznie z obsługa centralnego, i nie przecinałem żadnych przewodów tylko wie wlutowałem się równolegle do dwoch przewodów które idą do pompy centralnego (kolorów nie pamiętam, ale znajdziesz za pomocą probówki), ale może masz inna pompę centralnego

Opublikowano

Na instrukcji piszę że do samochodów Audi VW z zamkiem pneumatycznym i tyle i pisze żeby zastosować schemat 3

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...