-Mistrzu- Opublikowano 13 Lipca 2015 Opublikowano 13 Lipca 2015 Potrzebuję pomocy. Niedawno chciałem założyć gwint do mojego nowego auta (A4 cabrio) i kiedy założyłem wszystko na tył zaóważyłem, że całe auto z lewej tylnej strony siedzi niżej niż z prawej. Gwint to był używany KW i pomimo tego, że był w bardzo dobrym stanie myślałem, że coś z nim jest nie tak i nie zakładałem już nawet przodu, tylko wróciłem do starego zawieszenia. Ale auto dalej jest niżej z tyłu z lewej strony. Dodam, że prześwit w nadkolu jest o ok. 1,5cm mniejszy od prawej strony. W ory. zawieszeniu mam skończone amory, ale raczej nie są przyczyną tej różnicy, bo na gwincie też tak jest... Przedtem jakoś nie rzucało mi się to w oczy... Proszę o pomoc, może ktoś coć będzie wiedział, bo ja nie wiem za bardzo za co się brać.
Alko-maty Opublikowano 8 Września 2016 Opublikowano 8 Września 2016 A czy dobrałeś sprężyny odpowiednio wagowo? Bo właśnie stąd może wynikać ta różnica na jeden ze stron, to samo w przypadku kiedy poduszka amortyzatora byłaby pęknięta, sprawdź to.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się