cabanmat Opublikowano 15 Lipca 2015 Opublikowano 15 Lipca 2015 Witam Niedawno temu wymieniałem rozrząd w moim 1.9TDI VP. Idzie jakoś sprawdzić VAGiem fachowców ? Jedyne co sprawdzałem to kąt wtrysku, który skorygowali, bo był do skorygowania. Pozdrawiam,
alex3p Opublikowano 15 Lipca 2015 Opublikowano 15 Lipca 2015 Sprawdzasz dawkę w bloku 001 A ustawienie kąta wtrysku w 000 w nastawach podstawowych
cabanmat Opublikowano 15 Lipca 2015 Autor Opublikowano 15 Lipca 2015 Wiem, że dawka nie była wzorcowa, ale mieściła się w ryzach, tak mi powiedział mechanior. Dodał, że jak jest w granicach to się tego nie rusza. Wszystko w trybie BS ??
cabanmat Opublikowano 17 Lipca 2015 Autor Opublikowano 17 Lipca 2015 (edytowane) Podsyłam pomiary Panowie luknie ktoś na wartości ?? Edytowane 16 Lipca 2015 przez cabanmat
pawelek23 Opublikowano 19 Lipca 2015 Opublikowano 19 Lipca 2015 Jest ok ,ale z tego wykresu zastanawia mnie skąd u Ciebie tak wysoka temperatura paliwa 164 C...
Krytias Opublikowano 20 Lipca 2015 Opublikowano 20 Lipca 2015 (edytowane) ale z tego wykresu zastanawia mnie skąd u Ciebie tak wysoka temperatura paliwa 164 C... Tak jest dobrze, to nie sa stopnie Celsjusza w Tdi Timing. W grupie 000 poz.9 ... Wartosc wymagana 91 do 201, to jest to co wyswietla sie w Tdi Timing Mozna załozyc ze... 130... to okolo 40 stopni Celsjusza 160... to okolo 70 stopni Celsjusza Temperature paliwa w Celsjuszu najlepiej sprawdzic w MB, grupa 007 pierwsza pozycja. Edytowane 21 Lipca 2015 przez Krytias
cabanmat Opublikowano 20 Lipca 2015 Autor Opublikowano 20 Lipca 2015 (edytowane) Czyli nie mogę nic zarzucić chłopakom którzy wymieniali mi rozrząd ? Tak wiem... chłopaki to gwoździe prostują u szewca Rozrząd założony ori z ASO, dodatkowo czyścili EGR + Turbo. Wymieniona rurka od separatora par oleju, wymieniony przewód podciśnienia do gruszki. W warsztacie zostawiłem 1700zł (na FVAT), więc duży serwis Edytowane 20 Lipca 2015 przez cabanmat
Krytias Opublikowano 21 Lipca 2015 Opublikowano 21 Lipca 2015 (edytowane) Jedyne co sprawdzałem to kąt wtrysku, który skorygowali, bo był do skorygowania. A co korygowali, bo kąt poczatku wtrysku dalej jest do poprawki. Ostatecznie moze byc. Ale do ksiazkowego to mu jeszcze troszke brakuje. A powinien być 49-54 Edytowane 21 Lipca 2015 przez Krytias
lukaszooo Opublikowano 21 Lipca 2015 Opublikowano 21 Lipca 2015 najprościej jest zrobić loga 00 BS przy wpełni rozgrzanym silniku
ciahciah Opublikowano 21 Lipca 2015 Opublikowano 21 Lipca 2015 1700zł no ładnie zaszalałeśori rozrząd z aso wcale nie jest taki dobry, przynajmniej do afn, tu mamy do czynienia z innym zestawem, w afn rolki są cięższe bardziej masywne, większa masa wirująca, rolka ciągle zwalnia i przyspiesza, im większa masa tym gorzej, rolki stawiają większe opory toczenia, no i bardziej się grzeją, ori rozrząd w zdrowo upalanym mocno podkręconym 1.9tdi zrywa się i rozwala silnik po 75tys km także jak ktoś uważa że na ori dobije do 90tys km upalając silnik to się zdziwi! w tej cenie wsadzili nowe koło zębate wału+śruba?egr i turbo czyścili, można było się pokusić o wyczyszczenie kolektora ssącego i wlotów w głowicy49-54 jest pod określony 1.9tdi, nie pod każdy jak się utarło w necie, ALH max ma mieć 52 a najlepiej niech sobie równe 50 stoipoza statycznym katem pompy fachowcy nic pewnie nie dotykali, pompa jest na fasolkach więc ustawić kąt to chwila robotydawka jałowa w ALH śmiało możesz ustawić 2,8mg a nawet mniej ale to już w zależności od kondycji wtrysków i własnych obserwacji
Krytias Opublikowano 21 Lipca 2015 Opublikowano 21 Lipca 2015 (edytowane) dawka jałowa w ALH śmiało możesz ustawić 2,8mg a nawet mniej ale to już w zależności od kondycji wtrysków i własnych obserwacji dokladnie tak jak pisze kolega ciahciah Edytowane 21 Lipca 2015 przez Krytias
ciahciah Opublikowano 21 Lipca 2015 Opublikowano 21 Lipca 2015 jak ja bym sugerował się takimi tabelkami które robił ktoś kto ma wyłącznie teoretycznie doświadczenie a praktycznego zero to by było słabo, ja to spr na wielu alh i tylko na tej podstawie stwierdzam że dawka jałowa poniżej 3,0mg i kąt 50 jest ok, to jeden z bardziej udanych 1.9tdi, dobra pompa i turbo, a dzięki małym wtryskom pomimo lat one ciągle prawidłowo działają, na czipie niewiele gorzej potrafi to jechać od 110km na czipie, ale tu już trzeba po czarować by pomimo mniejszych wtrysków to jechało dobrze
Krytias Opublikowano 22 Lipca 2015 Opublikowano 22 Lipca 2015 ja to spr na wielu alh i tylko na tej podstawie stwierdzam że dawka jałowa poniżej 3,0mg i kąt 50 jest ok, W warsztacie zostawiłem 1700zł (na FVAT), więc duży serwis I co kolego cabanmat... nie lepiej bylo podjechac do Radomia...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się