Lipen Opublikowano 16 Lipca 2015 Opublikowano 16 Lipca 2015 Panowie, apeluje o pomoc . Mianowicie chcę się pozbyć haka ze swojej audi, poczyniłem już jeden krok w tym kierunku a było to odkręcenie modułu haka. Z odkręceniem belki i reszta mechanicznych spraw też sobie poradzę ale nurtuje mnie w jaki sposób wytargać wiązkę w całości. Wiem, że jest ona z lewej strony bynajmniej tam się zaczyna i idzie w przód samochodu i tutaj mam problem. Więc jak sobie z nim poradzić? I czy w ogóle jest sens ją stamtąd wyciągać? Bo podejrzewam, że zestaw w całości hak+moduł+wiązka będzie więcej wart.
bundy75 Opublikowano 16 Lipca 2015 Opublikowano 16 Lipca 2015 (edytowane) Panowie, apeluje o pomoc . Mianowicie chcę się pozbyć haka ze swojej audi, poczyniłem już jeden krok w tym kierunku a było to odkręcenie modułu haka. Z odkręceniem belki i reszta mechanicznych spraw też sobie poradzę ale nurtuje mnie w jaki sposób wytargać wiązkę w całości. Wiem, że jest ona z lewej strony bynajmniej tam się zaczyna i idzie w przód samochodu i tutaj mam problem. Więc jak sobie z nim poradzić? I czy w ogóle jest sens ją stamtąd wyciągać? Bo podejrzewam, że zestaw w całości hak+moduł+wiązka będzie więcej wart. Kolego, czy robiłeś coś przy pomocy VCDS'a po demontażu modułu haka? Zakładam, że sam demontaż odpali lawinę błędów :-) Mam dokładnie taką samą sytuację - też będę się pozbywał haka z całym dodatkowym majdanem (moduł, wiązka, gniazdo). :-) Teraz doczytałem dopiero, że w B6 to robisz Edytowane 16 Lipca 2015 przez bundy75
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się