Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dudnienie z filtra - ocena wałka


Jay_Z

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Przesiadłem się z z A4 B5 na B6 AVF i niepokoi mnie sprawa opisywanego już wielokrotnie dudnienia z okolicy filtra powietrza.

Nie jest to zjawisko może aż tak głośne jak u niektórych, jednak drażni. Oprócz tego słychać na zimnym pukanie jakby o pokrywę zaworów.

Nie wiem czy tak ma być, czy to normalna praca pompowtrysków bo wcześniej nie miałem.

Samochód ma przejechane 245 tys, sprowadzony, serwis potwierdzony w ASO.

Zmieniłem olej na Motula specific, ale bez zmian.

Samochód nie kopci, chodzi równo, nie traci na mocy. Pod vagiem zero błędów parametry również w normie.

Czytałem na temat wytartych wałków, szklanek i wypadających broków. Zrzuciłem pokrywę i porobiłem zdjęcia.

Proszę w miarę możliwości o ocenę:

http://i58.tinypic.com/2n21ira.jpg

http://pl.tinypic.com/r/2n07jb6/8

http://pl.tinypic.com/r/1589snt/8

http://pl.tinypic.com/r/2sb64wg/8

http://pl.tinypic.com/r/2yvo4sn/8

http://pl.tinypic.com/r/zv7r5h/8

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tak zrobionych zdjęciach o brokach nic nie można powiedzieć, bo miejsc gdzie powinny się znajdować po prostu nie widać :decayed:

Wałek , a przynajmniej te krzywki które widać wyglądają jak by wczoraj wyjechały z fabryki :)

Może masz problem z którymś popychaczem hydraulicznym, może się po prostu nie napełnia olejem :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To podpowiedz mi co i jak mogę jeszcze posprawdzać w domowych warunkach.

Jak samochód się zagrzeje to jest znaczna poprawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nagraj filmik w miarę z bliska , ze wszystkich stron, tak żeby było widać i słychać jak ta twoja motorówka pracuje , potem wrzuć na YT i daj linka, posłuchamy to może coś wymyślimy :naughty:

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nagrałem filmik jak silnik pracuje :

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to napewno nie jest dudnienie walka i szklanek....cos stuka ale ciezko zlokalizowac....a kiedy rozrzad robiles

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozrząd był robiony przed zakupem jeszcze. Około 15 tys temu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posprawdzaj broki, czy są na swoich miejscach, bo on tak terkocze jakby się szklanki nie napełniały :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak bys mógł to napisz mi jak to zrobić i w którym dokładnie miejscu się one znajdują

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym temacie masz zdjęcia , post nr.80 :

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/186316-dziwne-odbijanie-w-filtrze-powietrza-19-tdi-avb-avf-awx-bke/page-4

Są dwa wałki dźwigienek pompowtrysków, w każdym powinny być dwa aluminiowe broki :naughty:

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj jest widoczny:

73ecf2b590d2.jpg

Pozasłaniaj sobie dziury do silnika, by nic Ci tam nie wpadło klucz itp. Zostanie na amen, chyba, że trafisz w nie magnesem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak któryś wypadł to zaspawać, wsadzić dorobiony z wiertła, a te co zostały wydłubać i też zaspawać.
Masz temat podany, poczytaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwa środkowe nie mają jak wypaść, bo wałki prawie do siebie dolegają , chyba że ktoś założył wałki już bez broków :naughty: .

Przedni przy kole pasowym jest na swoim miejscu, nie widzę na zdjęciach czwartego, tego przy tandempompie :whistling:

Wróć, dokładnie przeanalizowałem zdjęcia , wszystkie broki są na miejscu :decayed::hi:

Trzeba szukać dalej.

Jak wygląda sytuacja z oliwą , nie ubywa ponad miarę, a może przybywa oleju ?

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Narazie ciężko powiedzieć bo samochód dopiero co kupiłem i zmienilem olej także wyjdzie z czasem. A egr nie może czegoś takiego powodować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak EGR jest zaślepiony , to silnik na jałowych pracuje twardo i głośno, szczególnie na zimnym, możesz posprawdzać co i jak z nim :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wstawię najwyżej jutro jeszcze logi statyczne może coś tam zobaczysz więcej niż ja ;)


Wklejam logi do przejrzenia :

BS:

000 - http://vaglog.pl/log_226452.html

003 - http://vaglog.pl/log_226453.html

011 - http://vaglog.pl/log_226454.html

Statyczne:

003 - http://vaglog.pl/log_226455.html

008 - http://vaglog.pl/log_226456.html

013 - http://vaglog.pl/log_226457.html

018 - http://vaglog.pl/log_226458.html

023 - http://vaglog.pl/log_226459.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...