djchester Opublikowano 20 Lipca 2015 Opublikowano 20 Lipca 2015 (edytowane) siema niestety w moim audi doszło do uszkodzenia głowicy, pęknięta itd. Ciężko mi znaleźć taką jak mam czyli kod ARG wszędzie ADR czy one same w sobie się czymś różnią ? poza osprzętem to jak w budowie ? czy moge założyć Adr ? Szykam tego już któryś dzień i nie moge nic znaleźć konkretnego :/ Pozdrawiam Edytowane 20 Lipca 2015 przez djchester
wojtek79 Opublikowano 21 Lipca 2015 Opublikowano 21 Lipca 2015 Sądzę że możesz założyć od ADR. Katalog InterCars podaje taki opis: http://czescisilnikowe.intercars.com.pl/#/ajax_str.php?id=1167
djchester Opublikowano 21 Lipca 2015 Autor Opublikowano 21 Lipca 2015 miałem dziś z passata chyba oznaczenie abv i wyglądały identycznie, różnica była jednej literki na kodzie.
Gość Opublikowano 21 Lipca 2015 Opublikowano 21 Lipca 2015 tak odbiegając od tematu, ma ktoś moze jakieś informacje techniczne czym konkretnie roznia sie od siebie silniki ADR i ARG?
djchester Opublikowano 21 Lipca 2015 Autor Opublikowano 21 Lipca 2015 osprzęt, adr ma aluminiowy dolot, a arg ma plastikowy z klapami w środku. rozrząd z hydro napinaczem czy jakoś tak, pasek ma 153 zęby jak dobrze pamiętam a w adr 152. i osprzęt elektryczny oczywiście inny jest.
wojtek79 Opublikowano 22 Lipca 2015 Opublikowano 22 Lipca 2015 pasek ma 153 zęby jak dobrze pamiętam a w adr 152. Ilość zębów paska rozrządu zależy od rolki napinającej, przy małej rolce pasek miał 152 zęby ale tych rolek już się nie stosuje. Teraz montuje się duże rolki i pasek 153 zęby. Tak że stwierdzenie że ADR ma 152 zęby jest nie do końca poprawne.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się