Krzysztof Opublikowano 21 Lipca 2015 Opublikowano 21 Lipca 2015 Witam, Nieco wypadłem z obiegu a ostatnio auto mi się dziwnie zachowuje przy mocniejszym depnięciu. Łapie awaryjny: 1 Fault Found: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent Dynamiczne, 011: http://vaglog.pl/log_225850.html Dwa przejazdy, pierwszy złapał awaryjny. Przed drugim przemasowałem auto gazem i już dociągło ładnie bez awaryjnego ale powyżej 2k obrotów słychać wyraźny świst pod maską(z prawej strony), jakby nieszczelność. Auto od jakiegoś czasu słabsze. Dynamiczne, 003: http://vaglog.pl/log_225849.html Chodzi mi teraz o to, czy widać tu wprost nieszczelność(czy muszę dologować coś więcej - jadę teraz na urlop i ewentualnie tam coś posprawdzam) a jeśli tak to mniej więcej gdzie szukać? Proszę o sugestie..
Homiczek Opublikowano 30 Lipca 2015 Opublikowano 30 Lipca 2015 przycina się sterowanie turbo - trzeba jeździć bardziej dynamicznie a świst to może turbo już trochę zużyte bo tak to za bardzo nieszczelności nie widać. jak jest gdzieś duża dziura to z jednoczesnych logów 3 i 11 coś widać
lukaszooo Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Opublikowano 1 Sierpnia 2015 wstaw jeszcze dynamiczne 08. przepływka ładnie mierzy, turbo za pierwszym razem wyraznie sie przycieło co oznacza przybrudzone kierownice. Czasem pomaga odkrecenie gruszki i wecowanie sztanga przez 15min lecz z odkreceniem gruszki jest sporo zabawy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się