Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.9 TDI AJM + turbo, kolektor, EGR i dolot AWX oraz soft BRK-Tuning


m0nter

Rekomendowane odpowiedzi

Jak temacie,

przygód przy okazji "tuningu" opisywać nie będę tylko finalnie to co wyszło.

Auto po hamowaniu w serii pokazało 117,7 i 281,8Nm.

wykres_z_hamowni.jpg

Po wymianie turbosprężarki, kolektora,EGR i dolotu na AWX oraz map sensor na 051C (wymuszona zmiana przez dolot z AWX) auto wyrzuciło ok 119KM i 320Nm

Finalnie po strojeniu w temp ponad 30*C i temp >80*C w dolocie wyszły takie kreski

soft_brk.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie miałeś do tej pory średnie spalanie? podaj za jakiś czas czy i o ile wzrosło tylko bez ściemy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy raczej ciężkiej nodze średnio jak w podpisie. Przy jeździe jak emeryt było blisko 5, a zdarzało się i ponad 7 dobrze z boxem na autostradzie...

Dzisiaj jadę na mały urlop, w niedziele będę miał nakręcone przynajmniej 800km, to napiszę jakie spalanie było

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz mocny dół i to bardzo, ale za to bardzo słabą górę.... Maksymalna moc przy 3200 or/min? Jeszcze czegoś takiego nie widziałem :facepalm: Efekt jest taki że od 1600 or/min przyśpieszał jakbyś miał 2.7 TDI pod maską a potem kaput nie jedzie....

Edytowane przez audicoman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz mocny dół i to bardzo, ale za to bardzo słabą górę.... Maksymalna moc przy 3200 or/min? Jeszcze czegoś takiego nie widziałem :facepalm: Efekt jest taki że od 1600 or/min przyśpieszał jakbyś miał 2.7 TDI pod maską a potem kaput nie jedzie....

a przeczytałeś w ogóle co napisałem? temperatura na dworze to ponad 30*, a w dolocie było ponad 80* nawet. Mam seryjny IC i przy takich temperaturach jakie były nic więcej nie da się zrobić. Jak ma moc się piąć jak nie ma z czego powietrza nabrać?

Na jesień jeśli zdecyduję się na FMIC pojadę zrobić pomiar przy normalnych temperaturach.

Edytowane przez m0nter
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwracam honor :) nie zwróciłem uwagi że bez fmic :) Ciekawe ile by kucyków wyszło przy założonym fmic. Jakie turbo założyłeś że tak szybko z dołu wstaje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No przecież wszystko napisał na poczatku czytać ze zrozumieniem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mocy od FMIC nie dostanie za wiele ale za to będzie to równa moc.

Fakt zagrzał sie dziadyga i zdycha,norma...

Powiedz jak teraz wieczorami przy np 20st pewnie zapierdziela jak popitolony???

Nie katuj go w upały,przemęcz się latem a przez zimę uzbieraj kaskę na FMIC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mocy tylko górą może dostać. Tam gdzie teraz już ic się gotuje i auto puchnie... Ale spodziewam się raczej lekkiego wyrównania kresek ;)

No jakoś to się odpycha ;) moment robi robotę :) teraz jeszcze bardziej mi brakuje 6 biegu ;)

W garażu leży smic z Alfy 164 i fmic z Focusa ST mk2, ale założę chyba chińczyka jakiegoś ;)

Wysłane z mojego Luna przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o o o i taki właśnie setup widze u mnie w niedalekiej przyszłości :wink: powiedz czy 2mas sie nie telepie jeszcze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpala i gaśnie miękko, w czasie jazdy też nie odczułem żadnych zmian względem tego co było przed programem.

Z resztą na razie z racji wykorzystywania auta głównie weekendowo zrobiłem ledwie ~4000km od programu (a za tydzień będzie 3 miesiąc), więc ciężko stwierdzić, czy i jaki wpływ ma taki moment na dwumas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwumas długo wytrzyma w AJM, przynajmniej u mnie w AJM na turbo hybryda z ARL plus fmic 140mm audi wyplulo 175 ps 360Nm i sprzęgło było ok,teraz nowy właściciel blisko rok jeździ i jest ok a przebieg był 307tys z tym ze wcześniejszy właściciel niby przy 200 tys regenerowal je. Także nie bać się kręcić AJM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...