madman Opublikowano 23 Lipca 2015 Opublikowano 23 Lipca 2015 (edytowane) Witam, Mam fabryczną nawigację NAVI PLUS w A4 B6 2003r czy ma ktoś wiedzę czy do tej navi mozna podłączyć wejście AUX (lub USB) lub wymienić ją na coś nowszego typu RNS-E? Z góry dziękuję za pomoc Edytowane 23 Lipca 2015 przez madman
sebidi Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Można podłączyć i aux i cyfrowa zmieniarke oraz niewielkim kosztem tuner dvbt i cieszyć się telewizją oraz filmami z pendrive
krzychusssek Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Witam tak jak w temacie , chciałbym wymienić w moim cabrio RNS-D na RNS-E , tylko pytam się kogoś kto ma pojecie o tym czy wystarczą same przejściówki ,czy trzeba coś jeszcze kodować itp , niech ktoś się wypowie kto się zna ,bądz niech ktoś kogoś poleci kto mógłby to zrobić lub warsztat, podobno w krakowie jest dobry gościu http://www.nawigacjakrakow.pl/ , Mam System bose .
adrex7 Opublikowano 8 Sierpnia 2015 Opublikowano 8 Sierpnia 2015 Witaj Krzychu RNS-E chcesz mieć w standardzie czy z opcją TV i kamerą cofania? jeśli w standardzie to dokup tego typu adaptery. http://allegro.pl/rnse-plugplay-iso-quadlock-adapter-audi-a3-a4-i5354679549.html http://allegro.pl/adapter-antenowy-fm-rns-e-rnse-audi-diversity-i5551116393.html Nie wiem jak wyglada sprawa z anteną GPS. Jeśli natomiast chcesz mieć opcja z TV, kamerą cofania, wyjściem aux to musisz zaopatrzyć się w kabelek od kolegi z forum woszu Pzdro;)
krzychusssek Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Opublikowano 9 Sierpnia 2015 dziękuje za odpowiedz , ale chodzi mi jeszcze o sprawe fis w liczniku , żeby wszystko dobrze pokazywało tak jak na rns-d rozumiesz o co chodzi ,
Tom A4 Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Opublikowano 9 Sierpnia 2015 podłączenie rns-e wymaga przelotek z iso na iso 2 plus kodowanie zegarów i navi oraz pociągnięcie sygnałów can z radia do zegarów. W rns-d komunikacja jest przez tmc w rns-e bezpośrednio do navi
krzychusssek Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Opublikowano 15 Sierpnia 2015 (edytowane) podłączenie rns-e wymaga przelotek z iso na iso 2 plus kodowanie zegarów i navi oraz pociągnięcie sygnałów can z radia do zegarów. W rns-d komunikacja jest przez tmc w rns-e bezpośrednio do navi Rozumiem , znacie kogoś kto by to wsyzstko zrobił , chodzi o kogoś kto jest w temacie , zna się dobrze , i sprawdzony , podobno gościu z http://www.nawigacjakrakow.pl/ Jest Dobry ale to Podobno !!!! co to znaczy pociągnięcie sygnałów can z radia do zegarów ???? , czyli same przejściówki nie wystarczą Nie ma takich gotowych przejściówek ze wszystkim !!!???? Edytowane 11 Sierpnia 2015 przez krzychusssek
Tom A4 Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Opublikowano 15 Sierpnia 2015 niestety gotowych w pełni p&p niestety nie ma zawsze trzeba coś dorobić czasami trafiają się nawet zamienione przewody więc trzeba sprawdzać wszystko od zera
krzychusssek Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Opublikowano 15 Sierpnia 2015 (edytowane) Rozumiem , czyli trzeba poprostu dać do gościa który się tym zajmuje ,możesz kogoś polecić jakiś warsztat? Edytowane 15 Sierpnia 2015 przez krzychusssek
Tom A4 Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Opublikowano 15 Sierpnia 2015 z twoich okolic niestety nie znam nikogo Kraków ale tam cena będzie spora
krzychusssek Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Opublikowano 16 Sierpnia 2015 (edytowane) z twoich okolic niestety nie znam nikogo Kraków ale tam cena będzie spora z kąd jesteś? Chodzi o to że trzęba przerabiać wiązke tak ? Przerabiasz wiązki? Edytowane 16 Sierpnia 2015 przez krzychusssek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się