Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[BLB] skąd ten olej i ile mnie to będzie kosztować (zdjęcia)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,

ostatnio patrze pod maskę a tam zapaciane olejem. Olej sobie delikatnie ucieka spod tej dużej rury na prawo od bagnetu (na łączeniu jej z metalowym elementem silnika).

Na zdjęciu tego nie widać, ale pionowo pod tą nieszczelnością to olej można łopatą zbierać.

Co to za ustrojstwo?

qkubefww.jpg

Opublikowano

Kwestia wymiany oringu znajdującego się na połączeniu -oring w aso 20zl + twoja praca 10minut

Opublikowano

Czyli nic poważnego?

Opublikowano (edytowane)

Leci Ci olej z węża dolotu, a że leci to znaczy że masz nieszczelność.

Zdejmij wąż i sprawdź w miejscu opaski czy masz przetarty wąż, jeśli nie to wystarczy zwykła opaska zaciskowa za równowartość dobrego browara.

Edytowane przez Hezen
Opublikowano

zrób jak napisał kolega Sotom nowy oring załatwi sprawe nie rób rzadnych opasek to nie auto z 96r zeby na opaski kleic -oring grosze kosztuje i masz jak fabryka wypuscila

Opublikowano (edytowane)

Fajnie że zobaczyłeś że posiadam autko z 96r. a jeszcze fajniejszy jest Twój tok myślenia - w starych autach montujemy opaski a w nowych oringi jak fabryka przykazała :facepalm:

Chyba nie muszę opisywać co się dzieje gdy dolot jest nieszczelny? Chyba lepiej kupić nawet tymczasowo, tą używaną w "starych autach" opaskę i mieć szczelny dolot i dodatkowo tym sposobem olej nie będzie się srał po silniku.

Autor tematu dostał wystarczające odpowiedzi i zrobi jak uważa.

Edytowane przez Hezen
Opublikowano (edytowane)

A gdzie ty chcesz zakładać opaskę na szybkozlaczu? Odsuwa zawleczke, wyjmujemy przewód,wyczyścić wszystko , zakładasz nowy oring i przewód wsowa się spowrotem i po temacie.

Edytowane przez SotoM
Opublikowano

Dobra Panowie, spokojnie.

Temat zamknięty, odpowiedź udzielona.

Opublikowano

Muszę wtrącić swoje 3 grosze. Aby nie było niejasności.

We wskazanym w wątku miejcu, nie ma możliwości poprawy szczelności opaską.

Tylko i wyłącznie wymiana uszczelniacza.

nr kat. 3C0145117F koszt w ASO ok 19 zl.

Opublikowano

Dopiero usiadłem do tego, aby usunąć ww. nieszczelność. Okazało się, że magicy, którzy wymieniali mi kiedyś EGR uszkodzili aluminiowy pierścień na którym jest ww. uszczelniacz (uszczelka). Nie jest on bowiem już okrągły, tylko ma delikatne wgniecenie w jednym miejscu.

BTW. jeżeli ktoś chciałby wymontować EGR silniku BLB, znalazłem bardzo dobry tutorial do tego.

YOUTUBE

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...