mravel Opublikowano 26 Lipca 2015 Opublikowano 26 Lipca 2015 Cześć, ostatnio patrze pod maskę a tam zapaciane olejem. Olej sobie delikatnie ucieka spod tej dużej rury na prawo od bagnetu (na łączeniu jej z metalowym elementem silnika). Na zdjęciu tego nie widać, ale pionowo pod tą nieszczelnością to olej można łopatą zbierać. Co to za ustrojstwo?
SotoM Opublikowano 26 Lipca 2015 Opublikowano 26 Lipca 2015 Kwestia wymiany oringu znajdującego się na połączeniu -oring w aso 20zl + twoja praca 10minut
Hezen Opublikowano 26 Lipca 2015 Opublikowano 26 Lipca 2015 (edytowane) Leci Ci olej z węża dolotu, a że leci to znaczy że masz nieszczelność. Zdejmij wąż i sprawdź w miejscu opaski czy masz przetarty wąż, jeśli nie to wystarczy zwykła opaska zaciskowa za równowartość dobrego browara. Edytowane 26 Lipca 2015 przez Hezen
jarfab0511 Opublikowano 26 Lipca 2015 Opublikowano 26 Lipca 2015 zrób jak napisał kolega Sotom nowy oring załatwi sprawe nie rób rzadnych opasek to nie auto z 96r zeby na opaski kleic -oring grosze kosztuje i masz jak fabryka wypuscila
Hezen Opublikowano 26 Lipca 2015 Opublikowano 26 Lipca 2015 (edytowane) Fajnie że zobaczyłeś że posiadam autko z 96r. a jeszcze fajniejszy jest Twój tok myślenia - w starych autach montujemy opaski a w nowych oringi jak fabryka przykazała Chyba nie muszę opisywać co się dzieje gdy dolot jest nieszczelny? Chyba lepiej kupić nawet tymczasowo, tą używaną w "starych autach" opaskę i mieć szczelny dolot i dodatkowo tym sposobem olej nie będzie się srał po silniku. Autor tematu dostał wystarczające odpowiedzi i zrobi jak uważa. Edytowane 26 Lipca 2015 przez Hezen
SotoM Opublikowano 27 Lipca 2015 Opublikowano 27 Lipca 2015 (edytowane) A gdzie ty chcesz zakładać opaskę na szybkozlaczu? Odsuwa zawleczke, wyjmujemy przewód,wyczyścić wszystko , zakładasz nowy oring i przewód wsowa się spowrotem i po temacie. Edytowane 27 Lipca 2015 przez SotoM
mravel Opublikowano 28 Lipca 2015 Autor Opublikowano 28 Lipca 2015 Dobra Panowie, spokojnie. Temat zamknięty, odpowiedź udzielona.
Musashi Opublikowano 30 Lipca 2015 Opublikowano 30 Lipca 2015 Muszę wtrącić swoje 3 grosze. Aby nie było niejasności. We wskazanym w wątku miejcu, nie ma możliwości poprawy szczelności opaską. Tylko i wyłącznie wymiana uszczelniacza. nr kat. 3C0145117F koszt w ASO ok 19 zl.
mravel Opublikowano 19 Września 2015 Autor Opublikowano 19 Września 2015 Dopiero usiadłem do tego, aby usunąć ww. nieszczelność. Okazało się, że magicy, którzy wymieniali mi kiedyś EGR uszkodzili aluminiowy pierścień na którym jest ww. uszczelniacz (uszczelka). Nie jest on bowiem już okrągły, tylko ma delikatne wgniecenie w jednym miejscu. BTW. jeżeli ktoś chciałby wymontować EGR silniku BLB, znalazłem bardzo dobry tutorial do tego. YOUTUBE
Rekomendowane odpowiedzi