Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Katalizator - konkretnie, co jak i za ile


narkil

Rekomendowane odpowiedzi

czyli teoretycznie jeżeli tuner by mi to wyłaczył z ECU znaczy sie zrobił tak że nie bedzie wywalać cheka nie zaszkodzić silnikowi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale błędów wałka bym nie ignorował bo to świadczy o problemach z rozrządem moim zdaniem... może spalanie jest przez to większe albo mieszanka jest niedopalona? :mysli:


Szybko się może okazać, że problemów z tego powodu będzie więcej niż palenie się checka... i osmolone świece to byłby tylko czubek góry lodowej :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konkretnie to masz do sprawdzenia grupę 094 i 096 czyli wałki wlotowe i wylotowe.

Jak wszystko masz sprawne (tj. mieszczące się w normie) to po teście dostaniesz informację System OK na każdym wałku (3 i 4 okno w w/w grupach).

Jak wejść w tryb testu to chyba tłumaczyć nie muszę... :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://sprawdz.auto.pl/wp-content/uploads/2012/11/Kody-usterek-VAG.pdf

16399- czujnik pozycji walu rozrządu. Pod tym linkiem znajdziesz wszystkie kody błędów.

17927- Czujnik położenia wału korbowego CMP bank 1- uszkodzony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

da sie z tego wysnuć jakoś diagnoze?

grupa 93 ostatnio sprawdzana 3;0;4;4

Edytowane przez Kruk_89
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak caly czas ten sam po kasowaniu. o tych pierwszych czujnikach słyszałem i wiem że są 4 od strony grodzi ale te drugie ni mam pojecia o co kaman

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17927 - regulacja wałek rozrządu Bank 1: Awaria (nastawnik rozrządu, bank 1 - błędne działanie)

16395 - Bank 1 wałek wydechowy - opóźnienie nie zostało osiągnięte Opis obydwu błędów wskazuje na problem z zaworem N205 (nastawnik faz rozrządu) lub jego podłączeniem elektrycznym .

A tu opis sposobu diagnozy:

Possible Solutions

  • Check Fuse(s)
  • Check/Replace Camshaft Adjustment Valve Bank 1 (N205)
    • Perform Output Test/Basic Setting
  • Check Wiring and/or Connector(s) from/to Camshaft Adjustment Valve Bank 1 (N205)
  • Check chain guides of Camshaft Adjuster Unit (N205) for wear

Possible Solutions

  • Check Camshaft Adjustment Valve 1 (N205)
  • Check Fuel Pump Relay (J17)
  • Check Mechanical Timing
Edytowane przez lmarrio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dz wielkie ziomek Imariio dużo mi to mówi musze teraz poszukać jakiegoś mechaniora co by chciał sie z tym pobawić


panowie tylnie sądy sa przed katalizatorami głównymi czy za?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...