Gość Wojtek Opublikowano 7 Maja 2006 Opublikowano 7 Maja 2006 Witam wszytskich jako "nowy"! i odrazu mam pytanie:) (niestety nie znalazlem odpowiedzi w "historii" forum) ..poczytalem troche o szarpaniu na biegu jalowym w waszych A4kach i mam cos podobnego ale nie dokonca to samo:) ..podczas ruszania np z duzym obciazeniem (kilka osob), pod gore lub po kilku podjazdach w korku (samochod oczywiscie rozgrzany 90stopni) zaczyna stopniowo coraz mocniej szarpac samochodem. Wyglada to tak jakby zbyt mala dawka paliwa byla dostarczana lub docisk sprzegla byl za slaby. dodam ze na zimnym silniku w pierwszych 5-10min jazdy nie ma czegos takiego. Po kilku minutach ciaglej jazdy objaw stoniowo znika..zeby w korku znow dac o sobie znac. Ruszajac z 2ki nie zauwazylem tego problemu. Czy to sprzeglo z dociskiem do wymiany?(nie zauwazylem zeby bralo wysoko) Czy to kolo dwumasowe? (troche droga sprawa?) Czy to cos z wtryskami? (auto z konca '97 - przeczyscic tym plynem) Jesli temat sie zdublowal to przepraszam.. Dzieki za jakakolwiek odpowiedz! pozdrawiam WZ
Sprinter Opublikowano 7 Maja 2006 Opublikowano 7 Maja 2006 Możliwości osobiście widzę dwie, jeśli sprzęgło nie bierze wysoko, to może być koło dwumasowe. Druga opcja to nastawnik w pompie wtryskowej.
Gość Wojtek Opublikowano 7 Maja 2006 Opublikowano 7 Maja 2006 na VAGu nie bylo bledu zwiazanego z wtryskami. ..kolo dwumasowe to juz z 1000zl min? albo na sile bede chcial zeby sprzeglo bralo wysoko:)
Sprinter Opublikowano 7 Maja 2006 Opublikowano 7 Maja 2006 Zależy jeszcze jaki przebieg, jeśli masz sporo nabite, a sprzęgło oryginalne, to równie dobrze może już być wykończone.
Gość Wojtek Opublikowano 8 Maja 2006 Opublikowano 8 Maja 2006 140tys tylko...mysle ze jak na sprzeglo Audi to niezaduzo?
Sprinter Opublikowano 8 Maja 2006 Opublikowano 8 Maja 2006 Trudno powiedzieć, a jesteś pewien, że poprzedni właściciel umiał jeździć i nie robił jakiś numerów z ruszaniem, itp. ? Jak nie rozbierzesz to się nie dowiesz.
Wihajster Opublikowano 8 Maja 2006 Opublikowano 8 Maja 2006 tez mam z tym kłopoty i dopiero bede z tym robil ale obstawiam dwumasa
Gość Wojtek Opublikowano 8 Maja 2006 Opublikowano 8 Maja 2006 Trudno powiedzieć, a jesteś pewien, że poprzedni właściciel umiał jeździć i nie robił jakiś numerów z ruszaniem, itp. ?Jak nie rozbierzesz to się nie dowiesz. "no tyz prowda" :mrgreen: a ile trwa wymiana sprzegla i / lub kola dwumasowego? mniej wiecej.. tak z 2, 3h? czy cos takiego byloby ok? http://allegro.pl/item100550593_kolo_dwumasowe_zamachowe_audi_vw_nowe_promocja_.html
Wihajster Opublikowano 9 Maja 2006 Opublikowano 9 Maja 2006 nie wiem ile to trwa bo tego nie bede robic osobiscie tylko moj mechanik
Sprinter Opublikowano 9 Maja 2006 Opublikowano 9 Maja 2006 Wymiana potrwa tyle na ile zna się mechanik, do kilku godzin. Co do tego koła z aukcji to cena w miarę rozsądna tylko kwestia dopasowania właściwego do AFN.
Wihajster Opublikowano 9 Maja 2006 Opublikowano 9 Maja 2006 Wymiana potrwa tyle na ile zna się mechanik, do kilku godzin.Co do tego koła z aukcji to cena w miarę rozsądna tylko kwestia dopasowania właściwego do AFN. dzwonilem do tego goscia z allegro.ma do afn-a dwumasa ale za 1290 samo koło!!!
Sprinter Opublikowano 9 Maja 2006 Opublikowano 9 Maja 2006 No czyli lepiej rozważyć zakup używanego zamachowego od V6 lub 1Z i do tego nową tarczę z dociskiem. Powinno się zmieścić wszystko w tych 1200zł.
Gość Wojtek Opublikowano 9 Maja 2006 Opublikowano 9 Maja 2006 łoo żesz w morde 1290zl to juz powzniejsza kasa i jeszcze montaz. ale caly czas mysle nad tym czy to moze nie to konczace sie sprzeglo..? tyle ze ono sie nie slizga a bierze dosc wysoko bardzo malo jest miejsca pomiedzy rozpoczeciem "brania" sprzegla a polozeniem puszczonego calkowicie :mrgreen:
Sprinter Opublikowano 9 Maja 2006 Opublikowano 9 Maja 2006 Masz wspomaganie sprzęgła, jest autoregulujące i dociska dalej, na prawdę wiele potrzeba żeby zaczęło się ślizgać. Niestety zabawa ze sprzęgłem tania nie jest
Gość Wojtek Opublikowano 9 Maja 2006 Opublikowano 9 Maja 2006 wlasnie odwiedzilem "fachowca" .. powiedzial ze "on by sie tym nie przejmowal dopuki nie jest to przyczyna niemoznosci jazdy" chory czy jakis nie teges? przeciez to mnie tak wku...rza..(zeby nie powiedziec gorzej) ...po kilku podjazdach w miescie nie da sie jezdzic bo telepie buda strasznie.
Sprinter Opublikowano 9 Maja 2006 Opublikowano 9 Maja 2006 Ah Ci nasi rodzimi "mechanicy"... Dlatego właśnie co drugi Polak próbuje samemu dochodzić do czegoś, bo fachowców jak na lekarstwo, a serwisy są na naszą kieszeń nie do zniesienia prawie... Szukaj kogoś kto się zna na TDI, nie wierzę, że w Krakowie takich nie ma, popytaj wśród miejscowych.
Gość Wojtek Opublikowano 9 Maja 2006 Opublikowano 9 Maja 2006 uwierz mi ze szukam juz z miesiac.. i sami "fachowcy" szlag mnie chce trafic juz ze nie ma choc jednej konkretnej osoby w tym miescie smoka wawelskiego :mrgreen: ktora mogla by cos zdzialac.. powoli widze ze czytajac to forum wiem wiecej niz pan kazio z "warstatu", ktory swoja edukacje w zakresie mechaniki zakonczyl na duzym fiacie (nie ublizajac FSO) Jak po jego diagnozie zapytalem "a co z kolem dwumasowym" to mu sie oczy chyba jeszcze tak szeroko nie otworzyly .. :shock: i zaczal mowic z wymiana to ze 3000zl i trzeba to rozbierac..i sprawdzac.. ( :?: no a jak bez rozbierania chcial to wymienic :?: ) dodam ze to mechanik do ktorego jezdzi cala swita taxowkarska krakowaska.. (kontakt z polecenia)rece opadaja... :neutral: jesli sa tu "krakusy" lub inni do 100km od krakowa i znaja kompetentna osobe do zdiagnozowania/naprawy. tych przydlosci AFNa to dajcie znac.. pojade z przyjemnoscia.
alfuta Opublikowano 9 Maja 2006 Opublikowano 9 Maja 2006 dredos !!! mnie też już tak wku.............rza ta klekotka że....., no nie moge napisać. Odwiedziłem wczoraj trzech mechaników, chciałem się dowiedzieć i żeby potwierdzili te moje podejrzenia właśnie z kołem. Trzy punkty dla magików, wszyscy są ZA (w tym jeden powiedział że tak jest z nowościami) . No i tu dopiero schody - cena jest NIE do przyjęcia "LUDZIE !!!!!!!!!!". Panowie wypowiedzcie sie jeszcze raz na temat szczepienia kpl sprzęgła z innego audi do a4. Co wiecie i jak do tego podchodzicie. Słyszałem że pasuje od V6. golf III i octavia - prawdopodobnie mają te same motorki, i co myślicie o wkładaniu używek. Pozdrawiam
Gość Wojtek Opublikowano 9 Maja 2006 Opublikowano 9 Maja 2006 domyslam sie jak wkur....za bo mnie rowniez. dzis kolezka z warsztatu wyskoczyl mi z 3000zl za wymiane kola,sprzegla i docisku (zglupial chyba calkowicie) przekladac na chwile jakas uzywke chyba nie ma co bo to duzo rozbierania jest tak?
alfuta Opublikowano 9 Maja 2006 Opublikowano 9 Maja 2006 u mnie najtaniej znalazłem dwumasa LUK`a za 1500 + ok 300 wymiana = 1800, a gdzie reszta - to są następne setki i pewnie wyjdzie do 3000 :( ZAWAŁ
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się