Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi 80 B4 2.3 NG od orsa_83


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Poniżej opis mojego limo 8C z silnikiem 2.3 NG sprowadzonego przeze mnie z Niemiec w 2012 roku z przebiegiem niecałych 82 tyś. kilometrów. Miłej lektury :banan:

wersja :arrow2: Audi 80 B4
nadwozie :arrow2: sedan
silnik :arrow2: 2.3 NG 5-cylinder
skrzynia :arrow2: automat CEB 4-biegowy

2012


46011853.jpg


2013


brock3.jpg


2014


xjk1.jpg

2015


KmBJkW.jpg

Wyposażenie:

:arrow2: klimatyzacja manualna
:arrow2: wspomaganie kierownicy
:arrow2: elektryczne lusterka
:arrow2: hamulce tarczowe przód/tył
:arrow2: pakiet zawieszenie komfortowe
:arrow2: korbotronik :facepalm:
:arrow2: lotka na wycieraczce :P
:arrow2: wygłuszenie maski + oświetlenie komory silnika
:arrow2: rączki z podświetleniem
:arrow2: jasna tapicerka
:arrow2: Procon-Ten
:arrow2: radio Audi beta + aż dwa głośniki :decayed:

Zrobione:

body
:arrow2: Zderzak przód Cabrio Face Lift
:arrow2: Zderzak tył S2/Competition
:arrow2: Lusterka + listwy w kolor nadwozia
:arrow2: usunięcie znaczków z tylnej klapy
:arrow2: Ramka grilla w czarny połysk
:arrow2: Soczewkowe lampy z przodu
:arrow2: Hella Black z tyłu
:arrow2: polerka wydechu

wnętrze
:arrow2: oryginalna beżowa skóra po regenracji + modelowe boczki
:arrow2: dodatkowe zegary
:arrow2: trójramienna kierownica
:arrow2: ringi od Dido
:arrow2: podświetlenia LED'owe
:arrow2: Zmiena klimy manualnej na klimatronik
:arrow2: cztery szyby w elektryce
:arrow2: ori roleta tylnej szyby
:arrow2: ori gaśnica z mocowaniem

silnik i okolice
:arrow2: wymiana kopułki (Beru) / palca (Beru) / świec (NGK) / kabli WN (NGK) [2012]
:arrow2: wymiana oleju w skrzyni + filtr [2012]
:arrow2: wymieniony filtr powietrza ze standardowego na K&N [regeneracja 2015]
:arrow2: Zmiana termostatu (Behr -> Wahler -> Vernet) i płynu chłodniczego (Dynagel 2000) [2014]
:arrow2: wymiana rozrządu (pasek Gates, rolka SKF, pompa Ruville) [2014]
:arrow2: wymiana płynu wspomagania na mineralny Febi 06162 [2014]
:arrow2: wymiana wszystkich pasków klinowych (wspomaganie, alternator, klima) - komplet Gates [2014]
:arrow2: wymiana oleju silnikowego na Valvoline Max Life 10W40 + filtr [2015]

hamulce
:arrow2: zmiana zacisków Girling G54, tarcz 256 mm i klocków Lucas na zestaw Girling G60, tarcze Zimmermann 276 mm i klocków ATE [2013]
:arrow2: regeneracja zacisków i jarzm hamulcowych [2014]
:arrow2: przód - piaskowanie i malowanie proszkowe, nowe gumki Autofren, prowadnice Quick Brake i wymiana jednego tłoczka, który był nie do uratowania
:arrow2: tył - piaskowanie, malowanie farbą odporną na wysokie temperatury, nowe tłoczki, nowe gumki Autofren, prowadnice Quick Brake
:arrow2: Zmiana tylnych tarcz i klocków - komplet Zimmermana [2014]

zawieszenie
:arrow2: Montaż zestawu sprężyn Eibach Pro-kit -35/-30 mm na oryginalnych amorach Boge [2013]
:arrow2: Zamiana oryginalnych amorów Boge na wzmocnione Sach Advantage / Bilstein B4 + sprężyny progresywne Jamex -60/40 mm [2014]
:arrow2: Nowe poduszki amorów (Sachs), osłony i odboje (Sachs), nowe łączniki i przeguby wahaczy (Meyle HD) [2014]
:arrow2: Montaż zawieszenia gwintowanego - przód FK / tył KW [2015]
:arrow2: Nowe koncówki drążków kierowniczych (Lemforder) [2015]

koło:
:arrow2: Brock B6 17/8,5 Et35 [2013]
:arrow2: Artec PZ 2tlg 17/8 ET60 [2014]
:arrow2: OZ ABT 3 tlg 17/8 i 8,5 ET35 (natywne) [2015]

Obecnie auto wygląda tak:

TLEr3E.jpg H6iGL4.jpg bRDkP6.jpg dfkxKa.jpg

v1MQfY.jpg UpECw9.jpg 1HHKbc.jpg BgUj0J.jpg

Full temat z pierdyliardem zdjęć na forum Audi 80 http://www.audi80.pl/topics127/audi-80-b4-gwint-oz-abt-3tlg-vt71262.htm ew. na imageshack'u po kliknięciu w którekolwiek z powyższych zdjęć ... Zapraszam ;) Tutaj oczywiście również wlecą nowe fotki :)

Edytowane przez orsa_83

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...