orsa_83 Opublikowano 29 Lipca 2015 Opublikowano 29 Lipca 2015 (edytowane) Poniżej opis mojego limo 8C z silnikiem 2.3 NG sprowadzonego przeze mnie z Niemiec w 2012 roku z przebiegiem niecałych 82 tyś. kilometrów. Miłej lektury wersja Audi 80 B4nadwozie sedansilnik 2.3 NG 5-cylinderskrzynia automat CEB 4-biegowy 2012 2013 2014 2015 Wyposażenie: klimatyzacja manualna wspomaganie kierownicy elektryczne lusterka hamulce tarczowe przód/tył pakiet zawieszenie komfortowe korbotronik lotka na wycieraczce wygłuszenie maski + oświetlenie komory silnika rączki z podświetleniem jasna tapicerka Procon-Ten radio Audi beta + aż dwa głośniki Zrobione:body Zderzak przód Cabrio Face Lift Zderzak tył S2/Competition Lusterka + listwy w kolor nadwozia usunięcie znaczków z tylnej klapy Ramka grilla w czarny połysk Soczewkowe lampy z przodu Hella Black z tyłu polerka wydechuwnętrze oryginalna beżowa skóra po regenracji + modelowe boczki dodatkowe zegary trójramienna kierownica ringi od Dido podświetlenia LED'owe Zmiena klimy manualnej na klimatronik cztery szyby w elektryce ori roleta tylnej szyby ori gaśnica z mocowaniemsilnik i okolice wymiana kopułki (Beru) / palca (Beru) / świec (NGK) / kabli WN (NGK) [2012] wymiana oleju w skrzyni + filtr [2012] wymieniony filtr powietrza ze standardowego na K&N [regeneracja 2015] Zmiana termostatu (Behr -> Wahler -> Vernet) i płynu chłodniczego (Dynagel 2000) [2014] wymiana rozrządu (pasek Gates, rolka SKF, pompa Ruville) [2014] wymiana płynu wspomagania na mineralny Febi 06162 [2014] wymiana wszystkich pasków klinowych (wspomaganie, alternator, klima) - komplet Gates [2014] wymiana oleju silnikowego na Valvoline Max Life 10W40 + filtr [2015]hamulce zmiana zacisków Girling G54, tarcz 256 mm i klocków Lucas na zestaw Girling G60, tarcze Zimmermann 276 mm i klocków ATE [2013] regeneracja zacisków i jarzm hamulcowych [2014] przód - piaskowanie i malowanie proszkowe, nowe gumki Autofren, prowadnice Quick Brake i wymiana jednego tłoczka, który był nie do uratowania tył - piaskowanie, malowanie farbą odporną na wysokie temperatury, nowe tłoczki, nowe gumki Autofren, prowadnice Quick Brake Zmiana tylnych tarcz i klocków - komplet Zimmermana [2014]zawieszenie Montaż zestawu sprężyn Eibach Pro-kit -35/-30 mm na oryginalnych amorach Boge [2013] Zamiana oryginalnych amorów Boge na wzmocnione Sach Advantage / Bilstein B4 + sprężyny progresywne Jamex -60/40 mm [2014] Nowe poduszki amorów (Sachs), osłony i odboje (Sachs), nowe łączniki i przeguby wahaczy (Meyle HD) [2014] Montaż zawieszenia gwintowanego - przód FK / tył KW [2015] Nowe koncówki drążków kierowniczych (Lemforder) [2015]koło: Brock B6 17/8,5 Et35 [2013] Artec PZ 2tlg 17/8 ET60 [2014] OZ ABT 3 tlg 17/8 i 8,5 ET35 (natywne) [2015] Obecnie auto wygląda tak: Full temat z pierdyliardem zdjęć na forum Audi 80 http://www.audi80.pl/topics127/audi-80-b4-gwint-oz-abt-3tlg-vt71262.htm ew. na imageshack'u po kliknięciu w którekolwiek z powyższych zdjęć ... Zapraszam Tutaj oczywiście również wlecą nowe fotki Edytowane 31 Lipca 2015 przez orsa_83
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się