Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Syczenie w baku


kowal161

Rekomendowane odpowiedzi

witam mam taki problem syczało mi z baku gdziesd wyczytałem ze mozna przeczyscic ten zaworek na filtrze powietrza ktory ponizej wklejam tez tak zrobiłem przedmuchałem i załozyłem go spowrotem.Przez 1 dzien było ok ,lecz nastepnego dnia zaczeło mi cos w nim pukac tak przerywanie i syczenie od nowa przy korku.ZStad moje pytanie co to moze byc??i jak powinno przechodzic powietrze przez ten zaworek bo u mnie bardzo słabo sie zasysało a w 2-ga strone wogole

http://upload6.postimage.org/93801/rurka3.jpg[br]Dopisany: 31 Październik 2008, 09:13_________________________________________________czysciłem go jeszcze raz dzisiaj i słysze te stukanie napewno od tego zaworka z tym ze nie jest to non stop co jakis czas sie jak by załanczał.wtedy jak go dotykam to czuc to własnie o czym pisałem(te stukanie)stad moje pytanie czy jest to normalne???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam jest to normalne ten zaworek sobie tak cyka raz mocniej raz słabiej.u mnie tez się zapowietrzał zbiornik mi pomogła tylko wymiana na szrocie za 25 zł,kupiłem i ma na razie z tym spokój. :):hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja ten zaworek przeczysciłem nie mam problemow z nalewaniem do baku pistolet mi nie odbija tak jak było to wczesniej.takie 10 litrow zalewam bez problemu,czego nie mogełem powiedziec wczesniej non stop odbijał i nieraz nie mogłem dojsc zeby zatankowac ta 10.a co do syczenia to pojawia mi sie przy korku.wiec moje pytanie moze ten zaworek jest zepsuty??/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm wiesz co teraz jak jest troche zimniej tak mi sie zwiekszyło pod Vaga sie podpinałem bo była insepkcja to bład nr 17916 mi wyskoczył,to cos tam z przepustnica chyba musze ja przeczyscic ale na trasie własnie to tak 7-8 L nie wiecej,robie krotkie odcinki wiec to tez raczej robi swoje,zmieniałem niedawno świece,filtr,powietrza,olej w skrzyni itp. jeszcze chyba z sonda cos zobacze i z katalizatorem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie pomogło zapryskanie tego zaworka WD-40 i przedmuchanie sprężonym powietrzem!

A co do przepływu. Z jednej strony znajduje się śrubka do regulacji. Można nawet całkiem go zakręcić i wtedy nie puszcza w ogóle :mysli:

Z jednej strony podłączyłem powietrze a z drugiej kręciłem tą śrubką i w pewnym momencie zaworek zaczął ''cykać''. Ustawiłem tą śrubkę tak jak była wcześniej czyli mniej więcej na środku.

Po założeniu go z powrotem problem z syczeniem z baku zniknął! Obroty już nie falują!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bravo Luigi. Ja również postąpiłem tak jak ty tzn WD-40 powietrze i śrubąkret którym to pokręciłem troche śróbką znajdującą się wewnątrz i wszystko gra. [br]Dopisany: 15 Marzec 2009, 12:02_________________________________________________A mam takie pytanie czy ten zaworek a raczej znajdująca sie w nim śróbka którą można krecić odgrywa dużą rolę w ilości spalanego paliwa? Jest to jakaśjak gdyby reulacja odnośnie spalania? JA jak ty Luigi ustawiłem ją w połowie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha. Ja śróbkę dokręciłem do poiłowy i nie zauważyłem aby wiecej mi palił wiec chyba jest oki. Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:szukaj: bo jest opisane na forum co i jak... Ja na przykład wymieniłem na używkę i jest git.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...