cris1503 Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Turbo wykluczam bo bylo wymieniane w tamtym roku we wrześniu... regenerowane. Nowa gruszka itd. Kata nie mam. DV tez praktycznie niedawno wymieniana.
cris1503 Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2015 czyszczony, podmieniany, znow czyszczony i raczje nie w tym problem chyba ze 2 zaworki nie domagaja, ale watpie. Mechaniik mowie ze sprawdzi to pod kolektorem itd ale watpi zeby cos tam bylo nie tak i bardziej by sie czepil sterownika ze on nie domaga. Jak byl juz uszkodzony to nie wiadomo co w nim siedzi. Jak nawet stroiłem lpg. Jechałem z gościem który w jednej rece mial kompa podpietego pod steorniwk silnika a drugiego mial laptopa pod lpg to jak mu depnalem na pierwszym biegu to mowil ze cos mu sie nie zgadza bo turbo duzo za pozno wstalo. pozniej mowil ze na 4 biegu mialem jakies 1600 czegos odjac 1000 cisnienia atmosferycznego to wychodzi ze najwiecej 0,6b mialem i wychodzi ze nikt nie grzebal w sterowniku i to seria, ale cos mu nie pasowalo na 1 biegu.
pioteros Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Opublikowano 17 Sierpnia 2015 to do odmy zajrzyj profilaktycznie, zobacz czy masz cale to kolankoa zajmij sie szukaniem sterownika
cris1503 Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2015 no wlasnie z tym sterownikiem nie tak latwo... a jak z kodowaniem immo, duzo problemow? ogarne to sam? A jakbym sprobowal zrobic loga na 1 biegu wtedy jak turbo nie wstaje? Jest sens czy to wogole glupota?
pioteros Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Opublikowano 17 Sierpnia 2015 glupota, silnik na 1 biegu nie jest pod odopwiednim obciazeniem i nigdy turbo nei dmuchnie ci tyle ile trzeba chyba ze doczepisz sobie poltora tonowa przyczepke
cris1503 Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2015 (edytowane) No ok, rozumiem. Ale wytlumacz mi to... dlaczego czasami jak depne na 1 biegu od zera do dechy i potrafi dobic do tego 0,5b przy ok 2 tys obrotow... a czasami jest 0,1b, 0,3b... itd...tak samo jest na 2 biegu... chociaz nie tak czesto jak na 1 biegu... czasami poprostu z mojego punku widzenia jest tak ze sterownik mysli czy juz pozwolic pracowac turbinie czy jeszcze nie...czasami jest tak ze nawet na 2 biegu gaz do dechy a tu nagle przy 4 tys obrotow nagle jest jeb****** i wskakuje 0,5b.... do kogo pojade do kazdy rozklada rece i mowi zeby wszystko podmieniac... no ale sorry, nie mam tyle kasy zeby wszystko kupowac i podmieniac... A jak z tym kodowaniem immo? Dam rade sam czy to wyzsza szkola jazdy? Jeszcze jedno pytanie... Na biegu jałowym podciśnienie ma wynosić 0,8b? tak? I teraz tak, gdy wcisne pedal gazu podciśnienie podnosi się do np. 0,4b i gdy trzymam gaz caly czas w tej samej pozycji to podciśnienie powinno się utrzymywać na tych 0,4b czy spadać do 0,8b? Edytowane 17 Sierpnia 2015 przez cris1503
pioteros Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Opublikowano 18 Sierpnia 2015 moze nie utrzymac ale 0.8 raczej spowrotem nie da rady osiagnac
cris1503 Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2015 no wlasnie ja mam tak ze spada dosc szybko do ok 0,7b
pioteros Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Opublikowano 20 Sierpnia 2015 sprawdzilem u mmie tez spada do 0.7b wiec jest ok Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka
cris1503 Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2015 ok dzieki, zauwazylem jeszcze takie cos ze jak jachalem na 3 biegu i mialem ok 2,5 tys obrotow i gaz trzymalem rowno nawet nie do polowyton on tak jakby chwile ciagnal, pozniej hamowal, znow troche przyspieszal i znow troche hamowal...
pioteros Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Opublikowano 20 Sierpnia 2015 przepustnica ? warto przeczyscic
cris1503 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2015 czysciutka, tylko troche zaolejona, ale nie duzo. Kolektor sciagniety, nieszczelnosci brak... pryskane nawet jakims preparatem czy cos i tez podobno wszystko szczelne. Pomysłow brak.
pioteros Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 a zaworek przy odmie ? z zewnatrzn ie zobaczysz dopoki nie wyjmiesz go, albo sciagnij cienki przewod od kolektora i dmuchnij
cris1503 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2015 który cienki przewód? Dodam, że odpialem wtyczke od n75... wrzuciilem 1 bieg, gaz do podlogi i turbo wogole nie wstalo a krecilem do 5 tysiecy... na 2,3,4 biegu juz normalnie... ale czy podpiety n75 czy odpiety to dzieja sie takie same cyrki. Moge jeszcze DV podmienic bo mam jakas ale czy to ma sens?
cris1503 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2015 http://ifotos.pl/zobacz/DSC0096JP_wqqrnqe.jpg te 4 sa szczelne, jest jeszcze jakis inny?
cris1503 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2015 (edytowane) czyli ktory to wezyk jest? Gdzie dalej szukac bo mechanik tez juz rozklada rece i mowi ze nie ma sie nawet czego doczepic. Jedyne co mowi to ze komputer moze troche fixowac... ale zadnych bledow ani nic... A ten blad mieszanki narazie nie powrocil. A od czego jest ta wtyczka w kolektorze kolo przepustnicy? Edytowane 21 Sierpnia 2015 przez cris1503
pioteros Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 ja kiedys mialem problem z niedoladowaniem, wg bylo troche rozwalone, muszla goraca popekana i grucha tez juz byla slaba, po wymianie turbo wszystko wrocilo do normy a tez nawymienialem co tylko sie da
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się