Skocz do zawartości
IGNOROWANY

logi AEB


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Turbo wykluczam bo bylo wymieniane w tamtym roku we wrześniu... regenerowane. Nowa gruszka itd. Kata nie mam. DV tez praktycznie niedawno wymieniana.

Opublikowano

czyszczony, podmieniany, znow czyszczony i raczje nie w tym problem chyba ze 2 zaworki nie domagaja, ale watpie. Mechaniik mowie ze sprawdzi to pod kolektorem itd ale watpi zeby cos tam bylo nie tak i bardziej by sie czepil sterownika ze on nie domaga. Jak byl juz uszkodzony to nie wiadomo co w nim siedzi.


Jak nawet stroiłem lpg. Jechałem z gościem który w jednej rece mial kompa podpietego pod steorniwk silnika a drugiego mial laptopa pod lpg to jak mu depnalem na pierwszym biegu to mowil ze cos mu sie nie zgadza bo turbo duzo za pozno wstalo. pozniej mowil ze na 4 biegu mialem jakies 1600 czegos odjac 1000 cisnienia atmosferycznego to wychodzi ze najwiecej 0,6b mialem i wychodzi ze nikt nie grzebal w sterowniku i to seria, ale cos mu nie pasowalo na 1 biegu.

Opublikowano

to do odmy zajrzyj profilaktycznie, zobacz czy masz cale to kolanko

a zajmij sie szukaniem sterownika

Opublikowano

no wlasnie z tym sterownikiem nie tak latwo... a jak z kodowaniem immo, duzo problemow? ogarne to sam?


A jakbym sprobowal zrobic loga na 1 biegu wtedy jak turbo nie wstaje? Jest sens czy to wogole glupota?

Opublikowano

glupota, silnik na 1 biegu nie jest pod odopwiednim obciazeniem i nigdy turbo nei dmuchnie ci tyle ile trzeba chyba ze doczepisz sobie poltora tonowa przyczepke

Opublikowano (edytowane)

No ok, rozumiem. Ale wytlumacz mi to... dlaczego czasami jak depne na 1 biegu od zera do dechy i potrafi dobic do tego 0,5b przy ok 2 tys obrotow... a czasami jest 0,1b, 0,3b... itd...tak samo jest na 2 biegu... chociaz nie tak czesto jak na 1 biegu... czasami poprostu z mojego punku widzenia jest tak ze sterownik mysli czy juz pozwolic pracowac turbinie czy jeszcze nie...czasami jest tak ze nawet na 2 biegu gaz do dechy a tu nagle przy 4 tys obrotow nagle jest jeb****** i wskakuje 0,5b.... do kogo pojade do kazdy rozklada rece i mowi zeby wszystko podmieniac... no ale sorry, nie mam tyle kasy zeby wszystko kupowac i podmieniac...

A jak z tym kodowaniem immo? Dam rade sam czy to wyzsza szkola jazdy?


Jeszcze jedno pytanie... Na biegu jałowym podciśnienie ma wynosić 0,8b? tak? I teraz tak, gdy wcisne pedal gazu podciśnienie podnosi się do np. 0,4b i gdy trzymam gaz caly czas w tej samej pozycji to podciśnienie powinno się utrzymywać na tych 0,4b czy spadać do 0,8b?

Edytowane przez cris1503
Opublikowano

moze nie utrzymac ale 0.8 raczej spowrotem nie da rady osiagnac

Opublikowano

no wlasnie ja mam tak ze spada dosc szybko do ok 0,7b

Opublikowano

sprawdzilem u mmie tez spada do 0.7b wiec jest ok

Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

ok dzieki, zauwazylem jeszcze takie cos ze jak jachalem na 3 biegu i mialem ok 2,5 tys obrotow i gaz trzymalem rowno nawet nie do polowyton on tak jakby chwile ciagnal, pozniej hamowal, znow troche przyspieszal i znow troche hamowal...

Opublikowano

przepustnica ? warto przeczyscic

Opublikowano

czysciutka, tylko troche zaolejona, ale nie duzo.


Kolektor sciagniety, nieszczelnosci brak... pryskane nawet jakims preparatem czy cos i tez podobno wszystko szczelne. Pomysłow brak.

Opublikowano

a zaworek przy odmie ? z zewnatrzn ie zobaczysz dopoki nie wyjmiesz go, albo sciagnij cienki przewod od kolektora i dmuchnij

Opublikowano

który cienki przewód?

Dodam, że odpialem wtyczke od n75... wrzuciilem 1 bieg, gaz do podlogi i turbo wogole nie wstalo a krecilem do 5 tysiecy... na 2,3,4 biegu juz normalnie... ale czy podpiety n75 czy odpiety to dzieja sie takie same cyrki.


Moge jeszcze DV podmienic bo mam jakas ale czy to ma sens?

Opublikowano

przewod kolektor - > odma

Opublikowano

ale masz syf tak na marginesie

Opublikowano (edytowane)

czyli ktory to wezyk jest? Gdzie dalej szukac bo mechanik tez juz rozklada rece i mowi ze nie ma sie nawet czego doczepic. Jedyne co mowi to ze komputer moze troche fixowac... ale zadnych bledow ani nic... A ten blad mieszanki narazie nie powrocil.

A od czego jest ta wtyczka w kolektorze kolo przepustnicy?

Edytowane przez cris1503
Opublikowano

ja kiedys mialem problem z niedoladowaniem, wg bylo troche rozwalone, muszla goraca popekana i grucha tez juz byla slaba, po wymianie turbo wszystko wrocilo do normy a tez nawymienialem co tylko sie da

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...