pioteros 20 Opublikowano 4 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2015 no w koncu a ile to trzeba bylo sie natlumaczyc ze to w tym lezal problem ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 4 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2015 Teraz szvzelnosc no i virus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cris1503 0 Opublikowano 4 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2015 No wiem właśnie, ale nie docierało do mnie, że 2 zaworki n75 i taki sam problem, czyszczenie nawet nie pomagało. Jeden rozebrałem to widać było po tłoczku, że powycierany itd. Jeszcze zrobie te logi dla pewnosci czy to stukowe itd jest ok. Szczelnosc pewnie zrobie jak znajde kogos kto mi to ogranie. A z tym ze 0,6b na 5 biegu byłopod górke a np. na 3 jest 0,5b to normalne? Czytałem gdzieś, że wycięcie kata może mieć na to wpływ ponieważ spaliny nie mają zadnego oporu i nie ma ciśnienia po stronie chyba gorącej turbiny... nie wiem czy dobrze, ale tak przeczytałem. Jeszcze dodam, że jak narazie bład o złym składzie mieszanki nie powrócił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 4 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2015 normalne, zawsze pod gore bedziesz mial wiekszy boost, podczep 1.5t przyczepke to bedzie to samo Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cris1503 0 Opublikowano 6 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 Jeszcze raz wielkie dzieki za pomoc. Logi zrobie jak bede mial troche czasu choc nie chce mi sie juz szukac dziury w calym ;p No i niestety jednak problem znow powrocil. Myslalem ze mam spokoj a jednak nie. Czasami owszem jest to 0,5, 0,6b ale najczesciej 0,4:/ Zauwazylem ze te 0,4b jest najczesciej na niskich obrotach, czyli np. 2 bieg. do 4 tys 0,4b i pozniej dostaje te 0,5. Ostatnio zapalilem rano samochod a on chodzil jak jakby nie palil na jeden gar, telepało nim, podciśnienie -0,7b. Nastepnie 2 bieg. gaz w podlodze a on wgl jakby nie szedl, podstal kopa na sekunde, pozniej znow zamula i znow idzie, bylo to dosc bardzo odczuwalne. Wiem, ze zaraz napiszecie "szczelnosc" ale nie mam jak zrobic:/ Posprawdzałem jedynie wezyli z kolektora czy nie przepuszczaja, i gumowe rury z IC do przepustnicy, z IC bo belki i z turbo do belki czy jak tam sie to zwie :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 Cos na VAGu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cris1503 0 Opublikowano 24 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2015 (edytowane) błedow brak. Raz znow wyskoczyl 561 -14. Ten co wczesniej. Ale po tym jak chodzil jakby nie palil na jeden gar i jak na 2 biegu, gaz w podlodze a on raz ciagnie raz nie to bledow brak. I nie wiem czy na ssaniu powinno miec tylko 940-980 obrotow? Szczelnośćzrobiona. Nie wiem czy to normalne ale powietrze schodziło takim dziwnym jakby metalicznym dzwiekiem, gdzie indziej nic nie slyszalem. A problem czasem na 1 biegu pozostaje. Zauwazylem ze czesciej zdarza sie gdy np. ruszam na jedynce mam w polowie gaz przez kilka sekund i nagle gaz do konca to cisnienie potrafi sie np. "zawiesic" na 0,2b, 0,1b... roznie. Szczelnośćzrobiona. Nie wiem czy to normalne ale powietrze schodziło takim dziwnym jakby metalicznym dzwiekiem, gdzie indziej nic nie slyszalem. A problem czasem na 1 biegu pozostaje. Zauwazylem ze czesciej zdarza sie gdy np. ruszam na jedynce mam w polowie gaz przez kilka sekund i nagle gaz do konca to cisnienie potrafi sie np. "zawiesic" na 0,2b, 0,1b... roznie. Edytowane 6 Października 2015 przez cris1503 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się