Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jak zrobić PRAWIDŁOWO logi stat. 1.8t AEB, jakie grupy.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam wszystkich. Prosze o pomoc w wykonaniu logów statycznych audi a4 b5 1.8t aeb. Mój problem to delikatne wachniecia podczas przyspieszania oraz gdy autko stoi i wdepne na biegu jalowym gaz to potrafi troche sie zadlawic, na zimnym silniku duzo bardziej wyczuwalne. Tak wiec jakie ewentualnie grupy wykonac dla logow dynamicznych a jakie dla statycznych, wiem że w statycznych robi się na Base Settings, ale czy wszystkie ?? :) . Umiem zrobic logi dynamiczne, ale nigdy nie robilem statycznych. Proszę o pomoc

Info do moderatorów. Przeszukałem forum te i inne i nie znalazłem konkretnej informacji jeśli chodzi o silniki 1.8t, są informacje na temat TDI ale nie bardzo o 1.8t, także prosze nie usuwać tematu.

ps. jeśli chodzi o logi dy namiczne. Problem jest najbardziej wyczuwalny na 1 i 2 biegu, czy logi jednak robic standartowo na 3 biegu ?? Czy jak problem wystepuje na nie dogrzanym silniku to czy logi robic na silniku zagrzanym ?? :D


Podbijam bo temat aktualny

Edytowane przez Gość
Opublikowano (edytowane)

Niestety na forum brak dobrego opisu jak logować 1.8 t, dla aeb mozesz zrobic statyczne 002+007, 003+008, dynamiczne standardowo 002+007, 003+025, 002+013, na trójce najlepiej.

Edytowane przez ?ukasz13
Opublikowano

Dzięki za odpowiedź. Właśnie jest problem bo częśc logow statycznych robi się przez BS a częśc przez Means Block bodajże. Nie wiem niestety konkretnie które grupy i mysle ze to logowanie nie ma sensu bez tej wiedzy, a jednoznacznej odpowiedzi nie ma. Rozumiem ze statyczne robi sie w ten sposob.

Autko stoi nagrzane na biegu jalowym. Wchodze w konkretna grupe i klikam LOG i loguje przez 50 sekund. Nie dotykajac gazu. Problem w tym ze defekt występuje PO nacisnieciu gazu. Ponadto wyczytalem ze czesc logow statycznych loguje sie 20 sekund a czesc 50. W moim przypadku mysle ze logi statyczne więcej pokażą niz dynamiczne Dodam jeszcze ze w poprzedni weekend sprawdzilem jakosc świec. Są one w miare ok, troszkę białego nalotu, ale bez tragedii. Mają szczelinę 0.9mm zamiast 0.7 mm jakie ponoć są zalecane do tego silnika. Z tym że teraz pozamieniałem cewki i świece, czyli ta która była na cylindrze 1 poszła na cylinder 3 :D. Po tym zabiegu autko jeździ jeszcze gorzej. Mało tego trudniej go odpalić(musze dłużej kręcić rozrusznikiem, tak 3 sekundy gdzie zawsze moje auta odpalaly na strzal :D ). Ponadto gdy autko jest zimne to czuc intensywny zapalach NIEDOPALONEGO paliwa. Gdy powacham turbine to zdecydowanie czuc nie dopaloną benzynę, nie mówiąc o niuchaniu rury wydechowej. Coś czuję że skończy się w końcu na wymianie cewek które każdy z mechaników i innych szpeców usuwał z listy potencjalnych winowajców zamulonego autka.

ps. sorki za brak polskich znaków ale pisze kompletnie po ciemku :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...