leoncjo Opublikowano 31 Października 2008 Opublikowano 31 Października 2008 Witam Jak w temacie, czasem po odpaleniu autka nie gasnie kontrolka łądowania, sprawdziłem: jak nie gasnie brak ładowania. Ładowanie pojawia się (kontrolka gaśnie) jak delikatnie przygazuje silnik (około 1300 obr/min). Dzieje sie to losowo ... czasem jest O.K i problem pojawia się po dłuższym postoju np. rano. Znalazłem na forum identyczny problem niestety wątek był z przed roku i nie zawierał rozwiązania. Może ktoś walczył z taką sytuacją i zechce podpowiedzieć co jest przyczyną. Nie chcę pruć połowy samochodu . Dodom, że szczotki są nowe..... jak pojawił się problem wyjąłem regulator i miał już bardzo kiepskie szczotki. Ale problem pozostał.
grippen Opublikowano 31 Października 2008 Opublikowano 31 Października 2008 ja dodam że jak sprawdzisz Vagiem to będziesz miał błąd 01117 mówi on o obciążeniu zacisku alternatora sprawdź: 1. połączenie masy itp (wyczyść dokładnie wszystkie styki przy alternatorze) 2. szczotki 3. dioda w alternatorze
leoncjo Opublikowano 31 Października 2008 Autor Opublikowano 31 Października 2008 To tak: 1. szczotki sprawdzone 2. połączenia przy altku sprawdzone 3. błędu na vag nie ma jak juz zatrybi napięcie łądowania 14,4 V Można jakoś sprawdzić diody bez wyciągania altka.... chociaż tak z grubsza. Chodzi o diody w uzwojeniu wzbudzenia ??
andrzej_1970 Opublikowano 31 Października 2008 Opublikowano 31 Października 2008 Bez wyciągania nic z tego,a najlepiej diody się sprawdza czy dobrze działają jak są wy lutowane
rysiu Opublikowano 31 Października 2008 Opublikowano 31 Października 2008 a moze dzieje ci sie tak przy ruszaniu? jak za szybko puscisz sprzeglo, a dodasz za malo gazu, a auto mimo to nie zgasnie, to taka kontrolka ci mrygnie, normalne.
leoncjo Opublikowano 31 Października 2008 Autor Opublikowano 31 Października 2008 To nie dzieje sie przy ruszaniu. problem pojawia sie zaraz po odpaleniu...poki co nie zawsze. Za to zawsze jak chce zmierzyc przy sobocie i znalezc problem to wszystko dziala . Moze ktos z tym walczył ??
grzanek85 Opublikowano 1 Listopada 2008 Opublikowano 1 Listopada 2008 Sprawdź przewód sygnałowy od alternatora do ecu taki cienki z białą wtyczka przy alternatorze.
Klima Opublikowano 1 Listopada 2008 Opublikowano 1 Listopada 2008 Mam identyczny problem,więc jakby ktoś to naprawił to prosze pisac
leoncjo Opublikowano 2 Listopada 2008 Autor Opublikowano 2 Listopada 2008 Ma ktoś schemat alternatora i jego wyprowadzeń, chodzi oczywiście o silnik diesel'a ??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się