Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Olej w płynie chłodzenia


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

JAK temacie, pokazały się plamki oleju w zbiorniku prawdopodobnie puszcza uszczelka pod głowicą ale olej jest ok bez zanieczyszczeń,dam rady przelatac tak jakieś 2-3 tys.km?

Opublikowano

Jak masz możliwość zrobic to wcześniej to nie radziłbym ci ryzykować....

Opublikowano

Jak jeździsz "w koło komina" to można zaryzykować.

W b4 też miałem olej w zbiorniczku i dosyć długo z tym jeździłem bez przykrych konsekwencji.

Niekoniecznie uszczelka, możliwe że głowica lub blok pęknięty...

Opublikowano

Jak jeździsz "w koło komina" to można zaryzykować.

W b4 też miałem olej w zbiorniczku i dosyć długo z tym jeździłem bez przykrych konsekwencji.

Niekoniecznie uszczelka, możliwe że głowica lub blok pęknięty...

Hehe, nie strasz kolegi

Ja tam wolałbym np zeby to była uszczelka a nie np pękniętym blok.... :(

Opublikowano

Pierwsze co trzeba wyeliminować jako możliwą przyczynę , to nieszczelność chłodnicy oleju :naughty:

Jak będziesz pewien, że jest szczelna, to dopiero zacznij grzebać w silniku :hi:

Opublikowano

Też właśnie słyszałem że może to być chłodnicza oleju, :-/

Opublikowano

Też właśnie słyszałem że może to być chłodnicza oleju, :-/

To byłaby najtańsza opcja niz robic uszczelkę itp.

Powodzenia w temacie życzę, daj znac jak zdiagnozujesz problem

Pozdr

Opublikowano

Pierwsze co trzeba wyeliminować jako możliwą przyczynę , to nieszczelność chłodnicy oleju :naughty:

Jak będziesz pewien, że jest szczelna, to dopiero zacznij grzebać w silniku :hi:

Piotr bardzo dobrze gada, nierwac czapy na daremnie...chłodniczka/wymiennik ciepła to pierwszy do sprawdzenia element jesli w płynie znajduje sie oliwa. - ciśnienie oleju jest wyższe od ciśnienie wytworzonego w ukł.chłodzenia.

Opublikowano

Słyszałem też o sposobie sprawdzenia czy to uszczelka, a mianowicie że 2 przewody z chłodnicy do bloku powinny być miękkie a u mnie górny jest miękki a dolny twardy. Nie wiem na ile to prawda.

Opublikowano

mylisz sposoby na rodzajach uszkodzeń uszczelki. tobie do układu chłodzenia nie dostaje sie ciśnienie sprężania/spaliny tylko olej silnikowy.

Opublikowano

Witam ponownie

Więc tak, na początku wymieniłem zbiorniczek bo jak się okazało był rozczelnony, przeplukalem układ i wlalem czysty płyn, narazie przejechałem 300 km i jest czysto

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...