dareklun Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Witam JAK temacie, pokazały się plamki oleju w zbiorniku prawdopodobnie puszcza uszczelka pod głowicą ale olej jest ok bez zanieczyszczeń,dam rady przelatac tak jakieś 2-3 tys.km?
PrzemoS4 Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Jak masz możliwość zrobic to wcześniej to nie radziłbym ci ryzykować....
C4NC3R Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Jak jeździsz "w koło komina" to można zaryzykować. W b4 też miałem olej w zbiorniczku i dosyć długo z tym jeździłem bez przykrych konsekwencji. Niekoniecznie uszczelka, możliwe że głowica lub blok pęknięty...
PrzemoS4 Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Jak jeździsz "w koło komina" to można zaryzykować. W b4 też miałem olej w zbiorniczku i dosyć długo z tym jeździłem bez przykrych konsekwencji. Niekoniecznie uszczelka, możliwe że głowica lub blok pęknięty... Hehe, nie strasz kolegi Ja tam wolałbym np zeby to była uszczelka a nie np pękniętym blok....
piotrsob1 Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Pierwsze co trzeba wyeliminować jako możliwą przyczynę , to nieszczelność chłodnicy oleju Jak będziesz pewien, że jest szczelna, to dopiero zacznij grzebać w silniku
dareklun Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Też właśnie słyszałem że może to być chłodnicza oleju, :-/
PrzemoS4 Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Też właśnie słyszałem że może to być chłodnicza oleju, :-/To byłaby najtańsza opcja niz robic uszczelkę itp.Powodzenia w temacie życzę, daj znac jak zdiagnozujesz problem Pozdr
SotoM Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Pierwsze co trzeba wyeliminować jako możliwą przyczynę , to nieszczelność chłodnicy oleju Jak będziesz pewien, że jest szczelna, to dopiero zacznij grzebać w silniku Piotr bardzo dobrze gada, nierwac czapy na daremnie...chłodniczka/wymiennik ciepła to pierwszy do sprawdzenia element jesli w płynie znajduje sie oliwa. - ciśnienie oleju jest wyższe od ciśnienie wytworzonego w ukł.chłodzenia.
dareklun Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Słyszałem też o sposobie sprawdzenia czy to uszczelka, a mianowicie że 2 przewody z chłodnicy do bloku powinny być miękkie a u mnie górny jest miękki a dolny twardy. Nie wiem na ile to prawda.
SotoM Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Opublikowano 3 Sierpnia 2015 mylisz sposoby na rodzajach uszkodzeń uszczelki. tobie do układu chłodzenia nie dostaje sie ciśnienie sprężania/spaliny tylko olej silnikowy.
dareklun Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Witam ponownie Więc tak, na początku wymieniłem zbiorniczek bo jak się okazało był rozczelnony, przeplukalem układ i wlalem czysty płyn, narazie przejechałem 300 km i jest czysto
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się