Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z zaworem egr


stiwi50

Rekomendowane odpowiedzi

A sam Vagiem nie wprogramuje ?

Jak zadajesz takie pytanie, to wątpię byś miał taką wiedzę by sobie z tym poradzić :decayed:

Trzeba na prawdę wiedzieć jak działa oprogramowanie silnika, bardzo łatwo można coś zepsuć :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można ostro na mieszać i później dopiero zaczyna się problem! :naughty:

To robota nie dla wszystkich :decayed:

Trzeba mieć mega pojęcie o programowaniu i oprogramowaniu!!! :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro tak mówicie to watpię zeby ktoś z pobliskich mechaników mi to zrobił. Narazie mam wypieta kostkę i tak jeżdzę.mam nadzieje ze nie zaszkodze auto..ale znalazłem na internecie 630zl nowy Pierrburg prawdopodobnie kupie nowy zawor zeby grało wszystko tak jak powinno .

Edytowane przez stiwi50
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam objawy jak w temacie- brak mocy i czarny dymek przy przyśpieszaniu. Czytam o tym już chwilę, i pierwsze co zamierzam zrobić to wymienić wszystkie węże podciśnienia, bo wyglądają na fabryczne z 2001r. Ale widzę że będę musiał się przyjrzeć owemu zaworowi EGR. I mam pytanie czy wymienione wady występują po tej operacji, czy kupić komplet na Allegro (2 zaślepki + uszczelki) i czy zapali mi się jakaś kontrolka? tzn czy będę potrzebny jakiś czarodziej z VAG 'iem?? Dodam że nie mam dfp(filtra cząstek) Z góry Dzięki za zainteresowanie:-))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W AWX-ie raczej błędem nie będzie walić, jak jest szczelny w pozycji zamkniętej to wystarczy odłączyć i zaślepić wężyk siłownika EGR-a, a jak jest z tym problem, to na próbę zaślep dopływ spalin do niego czymś co masz pod ręką i będziesz wiedział czy warto inwestować w zaślepki :)

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, a ja mam zaslepiac w tej chwili jakis wężyk przy odłaczonej kostce? Bo prócz głosniejszej pracy i wywalonego CHECK na desce nic sie nie dzieje.. A jeszcze troszke czasu minie ( miesiac w przyblizeniu ) zanim zainwestuje w nowy zaworek ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega z AWX-a ma EGR pneumatyczny, sterowany podciśnieniem , a Twój jest elektryczny , sterowany prundem :grin::P:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Różnią się tym , że sprzedają je konkurujące ze sobą firmy , mające siedziby parę kilometrów od siebie :P

Obydwa będą pasić :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Narazie wypialem kostkę i tak jeżdzę . Z czasem kupie nowy zawor ...

dzis wyskoczyl mi bład zaledwie po 30 km Żółta kontrolka CHECK .. Moge tak jezdzic dalej ? Bo naraize urwało mi sie mocowanie od tej kostki i chocbym chial to nie trzyma sie ta kostka..

Z CHECK można jeździć! :)

Zgaśnie po kilku odpaleniach, a zaślepkę " blaszkę " kupisz na Alledrogo za ok. 30 zł. Później musisz podjechać do tunera na wyprogramowanie!

Nic nie trzeba wiercić. Wszystko na aukcji jest opisane i z rycinami.

Check Engine w b7 będzie się cały czas świecił, dopóki kostka od egr-a nie zostanie podłączona ponownie. Jeździć można, nic się nie stanie.

Skoro tak mówicie to watpię zeby ktoś z pobliskich mechaników mi to zrobił. Narazie mam wypieta kostkę i tak jeżdzę.mam nadzieje ze nie zaszkodze auto..ale znalazłem na internecie 630zl nowy Pierrburg prawdopodobnie kupie nowy zawor zeby grało wszystko tak jak powinno .

Nie kupuj nowego zaworu, lepiej jedź na program, bo 116 km na taką budę to zdecydowanie za mało, a przy okazji usuniesz sobie programowo egr-a :) Po programie zaczniesz się zastanawiać jak mogłeś jeździć bez, banan z twarzy nie schodzi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ha ha, po bliższym przyjrzeniu się zaworowi egr w moim aucie(awx), dojrzałem że przewód podciśnienia idący do egr jest zaślepiony, jednak nie widzę zaślepek na kolektorze. Czy one muszą być, czy sam zawór trzyma??? Jadę po węże podciśnienia i wszystkie wymieniam :huh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz co niby 116km ale nawet sie zbiera. Niestety mam porównanie tylko z benzyna i rocznikami 98-2004 silnikami 1,6,-2.0 ale do nich to audi jest daleko z przodu :-) I niestety juz za późno bo kupiłem nowy zawor , czekam na paczkę :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...