markus85 Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Witam, jest problem z pacjentem Golf 4 1.9 TDI 110KM, odrazu zaznaczam nie miałem możliwości zrobienia logów, jedynie szybkie sprawdzenie i to też na zimnym silniku, a mianowicie po odpaleniu trzyma obroty 1010obr/sek. kąt wtrysku skacze do 100 po czym po 2 minutach spadł do 44-48. Wcześniej auto przestało jeździć,w czasie jazdy staneło, okazało się że straszny syf był w baku, wymieniona pomka paliwa bo była zasyfiona strasznie. Jak widzicie taką sytuację?
mantix Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Kolego a jakiż to motor? Piszesz, że pompa paliwa wymieniona, że kąt wtrysku skacze... to jest w końcu vp czy pd?
markus85 Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Silnik na zwykłej pompie i wtryskach, wymieniona pompka która jest z pływakiem.
mantix Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Może sprawdź zawór początku wtrysku N108 w pompie, on ma takie sitko, czasami się tam robi syf. Przyczyn może być wiele, ale od czegoś trzeba zacząć . Koło pasowe na wale nie ma bicia?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się