Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Falujące obroty,skaczący kąt wtrysku,nastawnik?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jest problem z pacjentem Golf 4 1.9 TDI 110KM, odrazu zaznaczam nie miałem możliwości zrobienia logów, jedynie szybkie sprawdzenie i to też na zimnym silniku, a mianowicie po odpaleniu trzyma obroty 1010obr/sek. kąt wtrysku skacze do 100 po czym po 2 minutach spadł do 44-48. Wcześniej auto przestało jeździć,w czasie jazdy staneło, okazało się że straszny syf był w baku, wymieniona pomka paliwa bo była zasyfiona strasznie. Jak widzicie taką sytuację?

Opublikowano

Kolego a jakiż to motor? Piszesz, że pompa paliwa wymieniona, że kąt wtrysku skacze... to jest w końcu vp czy pd?

Opublikowano

Silnik na zwykłej pompie i wtryskach, wymieniona pompka która jest z pływakiem.

Opublikowano

Może sprawdź zawór początku wtrysku N108 w pompie, on ma takie sitko, czasami się tam robi syf. Przyczyn może być wiele, ale od czegoś trzeba zacząć :wink: . Koło pasowe na wale nie ma bicia?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...