Gość Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Witam wszystkich. Dzisiaj zorientowałem się że wylał mi się amortyzator tyl prawy. Sprawa świeża bo po jeżdzie olej jeszcze kapał . Rozumiem że teraz to musze wymienić, ale czy oba lewy i prawy czy tylko prawy, ten co sie wylal??. Drugie pytanie. Mam seryjne to zawieszenie "sportowe" bodajze 1BE. Czy do tej zawieszki sa specjalne amorki jakies np. z mniejszym skokiem?? Jak to dokladnie sprawdzic ktory do mnie pasuje ?? Dziekuje za odpowiedz
sebul Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Tak, amorki sa inne, i jak wymieniasz to tylko parami
Gość Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Dziękuję za odpowiedź. Juz wiem że wymienie komplet z odbojami i oslonami . Tylko mam problem bo w etce mam konkretne modele amorow i zadne inne, a konkretnie 8D0513031E 8D0513031C 8D5513031H Przegladajac oferty amorkow widzę że nie jest wyszczególnione jakie są do jakiego zawieszenia, tylko pisze jaki model auta, rocznik., jaki silnik. np. http://google.plczesc/amortyzator,audi,a4-8d2-b5-1994-11-2001-09,1-8-t-150km,5-253-4615-100121-0-85-343271.html poza tym co wybrać Kayaba Sachs Monroe TRW ?? Czy może coś tańszego
bialy986 Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Opublikowano 7 Sierpnia 2015 A na amorach nie masz nabitych numerów?Dobierz takie same i już.Ja.bym całował w Sachs. Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
Gość Opublikowano 8 Sierpnia 2015 Opublikowano 8 Sierpnia 2015 No to muszę kółko zdjąć. Dzięki za pomoc.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się