bj0rn Opublikowano 15 Października 2010 Opublikowano 15 Października 2010 Czyli uważacie ze silnik AHU nie posiada dwumasy tylko sztywne kolo ?
witjacrf Opublikowano 27 Września 2012 Opublikowano 27 Września 2012 Podpinając się pod temat. Jak stoję czasami autem na postoju lub na światłach od czasu do czasu czuć lekkie telepanie budą czy to może być dwumas? Sprzęgło się nie ślizga normalnie zmienia biegi...Ale czuć wibracje podczas postoju od czasu do czasu.
pandamix Opublikowano 27 Września 2012 Opublikowano 27 Września 2012 u mnie według numeru vin po katalogach wychodziło że mam dwumase,jak rozebrałem siedział oryginalny jednomas,gadałem ze znajomym znanym nie jednemu Kostrzem to mówił mi że jeśli jest stary sterownik silnika to jednomas a jeśli nowszy to dwumas że już to pare razy się sprawdziło,ja założyłem dwumas ponieważ na niego byłem przygotowany,teraz mam jednomas na wierzchu i nie mam jak się upewnić czy to taki sam jak w 1z,według jednego sklepu jest różnica między ahu a 1z a według drugiego nie ma,z tego co słyszałem to w vr6 były podobne sprzęgła i ponoć pasują czy to prawda
greg24 Opublikowano 28 Września 2012 Opublikowano 28 Września 2012 mi szarpie jak w tym programie nauka jazdy co taka blondi jechala haha ale tylko na maksymalnym skreceniu kol w innych przypadkach nie mam problemow i nie wiem czy tak powinno byc czy nie
Gość Shiftback Opublikowano 7 Października 2012 Opublikowano 7 Października 2012 Cześć wam. Z podobnym problemem umieszczę moje spostrzeżenia pod tym wątkiem. Po umyciu silnika środkiem do mycia silników i spłukaniu myjką wysokociśnieniową zauważyłem objaw "telepania". Wcześniej było super, praca jak najbardziej prawidłowa. Auto jest w benzynie bez gazu. Objaw wygląda tak jakby brakowało gazu, samochód nie przyspiesza i przy większym dodaniu gazu telepie silnikiem i ciężko się zbiera. Jednak najczęściej rano i w okolicach 2,5 - 3,2 RPM. Po południu norma. Wracając raz z pracy waliło przy dodaniu gazu tak że myślałem że poduszki zerwało pod silnikiem, jednak po ruszeniu ze świateł wibracje ustały, wykluczam więc tą usterkę. Sprzęgło na biegu jałowym i jakimkolwiek innym nie daje najmniejszego znaku życia - wszystko chodzi miarowo, nic nie drga, nic nie słychać jest ok - choć jest wysokie. Zdziwiłby mnie fakt , że nagle po myciu odezwał się dwumas czy inna tego typu rzecz. Czyżby ąz taki zbieg okoliczności? Wróciłem do pracy 1100km bez najmniejszych problemów i na miejscu już, z rana ten problem się odzywa. (woda czy środek dawno by już wyparował) Byłby to ten właśnie dwumas plus sprzęgło? Dodam ,że jechałem Volvo (2009) gdzie przy każdej akceleracji waliło "budą" niemiłosiernie, po rozpoznaniu wymieniali tam właśnie ten dwumas. Tutaj jednak problem znika i pojawia się momentami. Czy może być to jakieś zalanie czy też pechowe zestawienie mycia z padającym we właśnie tym momencie dwumasem, który zaczyna się odzywać?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się