samarta Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Witam mam problem z samochodem jestem zupelnie zielona prosze o pomoc . Samochod podczas jazdy traci moc po wylaczeniu silnika i ponownym uruchomieniu jest ok ale tylko na chwile problem wraca pozatym dymi starsznie i zaczyna trzesc jakby nie dostawal paliwa.bylam u mechanika nie znalazl konkretnej przyczyny ten chce wymieniac caly silnik i do tego rozrzad. mechanik sposcil olej i znalazl drobne opilki niestety nie powiedzial jaki kolor. nie znam sie i boje sie ze chce mnie naciagnac na duze koszty, mowi ze silnik sie zaciera. nie mieszkam w polsce tylko w irlandii a trudno o dobrego mechanika ktory zna sie dobrze na swojej robocie.prosze o pomoc i pytania co bede wiedziala odpowiem.marta
Musashi Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Opublikowano 12 Sierpnia 2015 opiłki to zły objaw. jednak czy faktycznie były w oleju czy to bajka mechanika. O tyle jest t podejrzane, że objaw który opisujesz to typowy skutek trybu awaryjnego. natomiast mechanik proponuje wymianę silnika. Czarny dym, to nieszczelny dolot, lub uszkodzona klapa gaszaąca, Dla prawidłowej diagnozy trzeba podłączyć samochód do komputera dianogstycznego, VAG, odczytać błędy wykonać logi statyczne, grupa 003, 004, 011, 013, 023, oraz basic settings 003 i 011. organoleptycznie, mozna spróbować obejrzeć rurę prowadzącą z turbosprężąrki do rury poprzecznej w pasie przednim, kolejny z rury do intercoolera, miejsca nieszczelności zwykle są mocno zanieczyszczone olejem.
samarta Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Staneło na tym ze mechanik nie bedzie wymianial silnika spuscil caly disel ktory byl koloru ciemnego i zalal nowy(dodam ze jechalam ostatnio przez europe i tankowalam w niemczech i belgi i w polsce disel eco ale nie wiem czy to ma jakis zwiazek) i wymienil filter ale dalej samochod dymi ale na bialo tym razem i dalej nie ma mocy wiec powiedzial ze trzeba wymienic pompe wtrysku paliwa w baku
Musashi Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 to nie wina paliwa, niepotrzebnie spuszczał. Do wymiany uszczelka tandem pompy-metalowa. pompa z tyłu głowicy. Jednak tak jak przypusczałem - mechanik porażka, bałbym się cokolwiek robić u niego... może lepiej niech myjnie otworzy.... jednak nie sądzę aby to było przyczyna objawów przez CIebie opisanych - tj. trybu awaryjnego.
samarta Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2015 opiłki to zły objaw. jednak czy faktycznie były w oleju czy to bajka mechanika. O tyle jest t podejrzane, że objaw który opisujesz to typowy skutek trybu awaryjnego. natomiast mechanik proponuje wymianę silnika. Czarny dym, to nieszczelny dolot, lub uszkodzona klapa gaszaąca, Dla prawidłowej diagnozy trzeba podłączyć samochód do komputera dianogstycznego, VAG, odczytać błędy wykonać logi statyczne, grupa 003, 004, 011, 013, 023, oraz basic settings 003 i 011. organoleptycznie, mozna spróbować obejrzeć rurę prowadzącą z turbosprężąrki do rury poprzecznej w pasie przednim, kolejny z rury do intercoolera, miejsca nieszczelności zwykle są mocno zanieczyszczone olejem. Stanęło wiec na tym ze sposcil caly disel ktory okazal sie ciemnego koloru i zatankowal nowy(dodam ze jechalam ostatnio przez europe i tankowalam w niemczech i belgi super disel i w polsce eco disel nie wiem czy to ma zwiazek) i wymienil filter ale nie pomoglo teraz samochod dymi na bialo i nadal nie ma mocy moze jakby palowa nie dostawal .mechanik zrobiil to wszystko o czym pisales i nic nie wykryl. ma podejrzenie ze to pompa wtrysku paliwa w baku (mam nadzieje ze nic nie pokrecilam) i zmierzyl cisnienie i jest za niskie 0.8 bara - niskie cisnienie paliwa na listwie .co ty na to.dzieki za informacje .pozdrawiam Marta rozumiem ale nie mam lepszego pod reka w irlandii trudno o dobrego mechanika
Musashi Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 .mechanik zrobiil to wszystko o czym pisales i nic nie wykryl. ma podejrzenie ze to pompa wtrysku paliwa w baku (mam nadzieje ze nic nie pokrecilam) i zmierzyl cisnienie i jest za niskie 0.8 bara - niskie cisnienie paliwa na listwie . tzn. co zrobił? jak mierzył i gdzie mierzył ciśnienie?
samarta Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2015 no tak mi powiedzial 0.8 bara niskie cisnienie paliwa na listwie( widzialam ze wyciagnal gumowa rurke i podpial baromierz) a ponoc dzwonil do audi i ma byc od 3,5 do 5 bara on che wymienic pompe wtrysku paliwa
Musashi Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 wydaje mi sie ze biorac pod uwage objaw, czyli olej w paliwie, stad kolor, powinien sprawdzic przedewszystkim tandem pompe i jej uszczelnienie. nastepnie dopiero zrobic pomiar cisnienia.... poza tym cisnienia na listwie nie mierzyl, tylko z pompy pomocniczej w zboirniku. na listwie prawidlowe cisnienia przy 4000 rpm to 10,5 Ba... zalezy jak dokonal pomiaru, czy na przelew paliwo lecialo poza uklad (do sloika) czy w ukladzie. (za cisnieniomierzem byl podlaczony do tandem pompy. jestem pewien, że jeżeli sprawdzi ponownie wygląd paliwa w zbiorniku będzie podobnie wyglądać jak przed spuszczeniem poprzedniej zawartości zbiornika.
samarta Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2015 (edytowane) paliwo ma normalny kolor powiedzial bo spuscili znow i masz racje mierzyli cisnienie z pompy pomocniczej w zboirniku tak powiedzial przyznal sie, szukaja dalej, ale na prawde sa zdziwieni jak ich zaginam hehe ,dzieki wielkie. ale na chlopski rozum biorac po wymianie paliwa nie jezdzil tym autem wiec moze jeszcze nie zdazylo sie pomieszac z olejem co myslisz? marta Edytowane 13 Sierpnia 2015 przez samarta
piotrsob1 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 (edytowane) no tak mi powiedzial 0.8 bara niskie cisnienie paliwa na listwie( widzialam ze wyciagnal gumowa rurke i podpial baromierz) a ponoc dzwonil do audi i ma byc od 3,5 do 5 bara on che wymienic pompe wtrysku paliwa Pewnie mierzył ciśnienie na króćcu tandempompy na wolnych obrotach, jak faktycznie było 0,8 bara , to dużo za mało, powinno być chociaż te 3,5 bara Jak do napędu idzie oleum, to w połączeniu z tym słabym ciśnieniem, według mnie tandempompa na śmietnik Edytowane 13 Sierpnia 2015 przez piotrsob1
samarta Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2015 no tak mi powiedzial 0.8 bara niskie cisnienie paliwa na listwie( widzialam ze wyciagnal gumowa rurke i podpial baromierz) a ponoc dzwonil do audi i ma byc od 3,5 do 5 bara on che wymienic pompe wtrysku paliwa Pewnie mierzył ciśnienie na króćcu tandempompy na wolnych obrotach, jak faktycznie było 0,8 bara , to dużo za mało, powinno być chociaż te 3,5 bara Jak do napędu idzie oleum, to w połączeniu z tym słabym ciśnieniem, według mnie tandempompa na śmietnik ok jestem z nimi na telefon i wszystko przekazuje na bierzaco dzieki wielkie jeszcze raz zobaczymy co wymysla na razie staneli na tym ze chca wymienic te pompe wtrysku paliwa, pewnie duzo trzymaja dla siebie jesli nawet moje podpowiedzi im pomogly. marta
piotrsob1 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 No wiesz Marta, twój mechanik Irlandczyk, Ty kobietko o mechanice masz blade pojęcie i my czytając Twój opis musimy się dużo domyślać Mam nadzieję że uda się coś trafnie doradzić
Musashi Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 a mechanik irlandczyk, czy cudzoziemiec?
samarta Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 14 Sierpnia 2015 witam zamontowali te pompe wtrysku paliwa ale jeszcze nie mieli czasu przetestowac powiedzial tylko ze nie dymi. czekam na info od nich.pozdrawiam marta
Musashi Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Opublikowano 14 Sierpnia 2015 pompe pomocnicza - w baku czy tandem pompe - za glowica?
samarta Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2015 pompe pomocnicza - w baku czy tandem pompe - za glowica? w baku, wlasnie dzwonil mechanik i powiedzial ze po wymianie tej pompy w baku cisnienie wrocilo ale nadal dymi i chca jechac na testy wtryskow...
Musashi Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Opublikowano 15 Sierpnia 2015 swoje napisalem, ze to nie pomoze, nie bede sie powtarzac. gdzie chca jechac? do polski? widze ze nie wyszlo z wymiana silnika, wiec kombinuja inaczej... jezeli to kwestia braku wiedzy, sami cos zepsuja, a tobie wystawia rachunek...
piotrsob1 Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Marta, opisz dokładnie swoimi słowami jak wygląda ten dym, dymi cały czas, czy może w jakichś okolicznościach się pojawia, w innych może go w ogóle nie ma ? . Jakbyś do tego jeszcze zapodała jakieś filmidło jak to wygląda, to wtedy szansa na trafną podpowiedź by była dużo większa A co do mechanika , to tak jak pisze Musa, lepiej się rozejrzyj za jakimś co się trochę zna na swojej robocie, bo popłyniesz na grubą kasę , a auto dalej będzie popsute , może nawet bardziej niż przed naprawami
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się