samarta Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Witam mam problem z samochodem jestem zupelnie zielona prosze o pomoc . Samochod podczas jazdy traci moc po wylaczeniu silnika i ponownym uruchomieniu jest ok ale tylko na chwile problem wraca pozatym dymi starsznie i zaczyna trzesc jakby nie dostawal paliwa.bylam u mechanika nie znalazl konkretnej przyczyny ten chce wymieniac caly silnik i do tego rozrzad. mechanik sposcil olej i znalazl drobne opilki niestety nie powiedzial jaki kolor. nie znam sie i boje sie ze chce mnie naciagnac na duze koszty, mowi ze silnik sie zaciera. nie mieszkam w polsce tylko w irlandii a trudno o dobrego mechanika ktory zna sie dobrze na swojej robocie.prosze o pomoc i pytania co bede wiedziala odpowiem.marta
Musashi Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Opublikowano 12 Sierpnia 2015 opiłki to zły objaw. jednak czy faktycznie były w oleju czy to bajka mechanika. O tyle jest t podejrzane, że objaw który opisujesz to typowy skutek trybu awaryjnego. natomiast mechanik proponuje wymianę silnika. Czarny dym, to nieszczelny dolot, lub uszkodzona klapa gaszaąca, Dla prawidłowej diagnozy trzeba podłączyć samochód do komputera dianogstycznego, VAG, odczytać błędy wykonać logi statyczne, grupa 003, 004, 011, 013, 023, oraz basic settings 003 i 011. organoleptycznie, mozna spróbować obejrzeć rurę prowadzącą z turbosprężąrki do rury poprzecznej w pasie przednim, kolejny z rury do intercoolera, miejsca nieszczelności zwykle są mocno zanieczyszczone olejem.
samarta Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Staneło na tym ze mechanik nie bedzie wymianial silnika spuscil caly disel ktory byl koloru ciemnego i zalal nowy(dodam ze jechalam ostatnio przez europe i tankowalam w niemczech i belgi i w polsce disel eco ale nie wiem czy to ma jakis zwiazek) i wymienil filter ale dalej samochod dymi ale na bialo tym razem i dalej nie ma mocy wiec powiedzial ze trzeba wymienic pompe wtrysku paliwa w baku