Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana oleju wspomagania kierownicy.


daniel922

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Chciałbym się dowiedzieć jak krok po kroku wymienić olej wspomagania kierownicy w Audi A4 B8 8K2. 2009.

Szukałem dużo na innych forach i nic nie znalazłem, problem polega na tym ze jak kupiłem samochód kierownica chodziła bardzo lekko teraz czuć ze kierownica chodzi ciężej, kierownica nie odbija do końca i podczas parkowania lub skręcania przy niskich prędkościach czuć wibracje na kierownicy i słychać lekki zgrzyt, chciałem zacząć od wymiany oleju wydaje mi sie ze to pomoże, dodam ze w tym momencie jest żółty olej w zbiorniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poczytaj trochę tutaj i myślę że w twoim przypadku tak samo trzeba postępować jak w tym wątku,

ja wymieniałem metodą przeciskania starego płynu nowym i wszystko jest ok :)

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/105816-wymiana-plynu-do-wspomagania-a4-b6-b7/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a może kupowałeś auto w okolicach zimy i po zmianie opon na letnie pojawił się ten objaw. Jesli tak to masz tak samo jak ja i generalnie w aso powiedzieli mi na przeglądzie, że ten typ tak ma - jest to znawisko nauralne.

no chyba że zdecydowanie ciężej chodzi ci teraz kierownica.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samochód kupiłem 2 miesiące temu mieszkam w Irlandii tu cały rok jeździ sie na letnich oponach, dzisiaj kupiłem 2 litry oleju w serwisie audi za 20euro i biorę sie za wymienianie. Stary olej jest koloru żółtego w audi mi dali zielony olej. Dzięki za pomoc

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Chciałbym się dowiedzieć jak krok po kroku wymienić olej wspomagania kierownicy w Audi A4 B8 8K2. 2009.

Szukałem dużo na innych forach i nic nie znalazłem, problem polega na tym ze jak kupiłem samochód kierownica chodziła bardzo lekko teraz czuć ze kierownica chodzi ciężej, kierownica nie odbija do końca i podczas parkowania lub skręcania przy niskich prędkościach czuć wibracje na kierownicy i słychać lekki zgrzyt, chciałem zacząć od wymiany oleju wydaje mi sie ze to pomoże, dodam ze w tym momencie jest żółty olej w zbiorniku.

duzo zalezy od tego jaki masz typ przekładni, mozesz miec np servotronic i sytucja delikatnie sie komplikuje. czy działa Ci ona lzej przy parkowaniu a ciezej przy szybszej jezdzie czy moze cała czas podobnie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak kierownica chodziła lżej przy parkowaniu i wolnej jeździe a przy przyspieszaniu zaczynała twardniec.

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomogła wymiana oleju w wspomaganiu na tą przypadłość?

Jeszcze mam pytanie, ktoś stosował procedury wymiany oleju wspomagania z b6/b7 przy wymianie w servotroniku??

Edytowane przez kobuzzz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Również chce wymienić ale u mnie na korku pisze że tylko mineralny, a w ASO jest syntetyk. Ktoś wymieniał na syntetyk, jakieś pozytywne zmiany ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki olej proponujecie do kupna na zmianę ????? jakiś sprawdzony polecany i ile wchodzi ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...