awisnia Opublikowano 9 Października 2017 Opublikowano 9 Października 2017 Ktoś tu jednak odpowiada...miło U mnie błąd 17536 P1128 został po wymianie wspomnianej odmy. Okazało się, że przyczyną była przepływka chociaż wartości "dużo" nie odbiegały od normy. Trochę u mnie było to mylące, bo na PB jakby lepiej chodził mimo wszystko niż na LPG więc jakiś czas szukałem problemu gdzie indziej. Ostatecznie jednak wymiana rozwiązała problem. Ps. Jak sprawdzić przepływomierz to już przewałkowane było kilka razy.
marcintp Opublikowano 10 Października 2017 Opublikowano 10 Października 2017 no własnie miło jaką przepływkę polecasz? zamiennik, czy używkę bosha czy nową oryginalną? I jaki to koszt?
awisnia Opublikowano 11 Października 2017 Opublikowano 11 Października 2017 Tylko oryginał, wierz mi...testowałem. Miałem NIBY dobry zamiennik, taki z wyższej półki. Auto wydawało się, że chodzi ok ale problemy się pojawiły przy określonych temperaturach (jak było bardzo ciepło): np. szarpanie w okolicy 2-3 tys przy próbie wyprzedzania. Tutaj niestety nie obejdziesz systemuPodobno niektórym pomaga czyszczenie przepływomierza ale opinie są podzielone. Standardowo oryginał to 400-450 zł ale trzeba szukać, czasem ktoś sprzedaje bo kupił "a to nie było potrzebne". Sprawdź zanim wymienisz, bez sensu wywalać tyle w ciemno. Ps. Zakładam, że sprawdzałeś czy odma nie wygląda u Ciebie podobnie jak było u mnie?
mati166 Opublikowano 11 Października 2017 Opublikowano 11 Października 2017 Witam Nie chce zakładać nowego tematu wiec zapytam o poradę tutaj. A mianowicie borykam się z pewnym problemem, wyskakujący check engine. Silnik nie wchodzi w tryb awaryjny ale chyba jest spadek mocy, nie jestem pewien ale chyba delikatnie więcej pali. Auto jeździ na samej benzynie. Błędy to: 1. 16804 - catalyst system; bank 1; efficiency below threshold P0420-35-00 2. 16795 - secondary air injection system; incorrect flow detected P0411-35-00 3. 17536 - fuel trim bank1 (mult) system too lean P1128-35-10 - intermittent Po wykasowaniu błędów i przejechaniu 200-300 km ponownie wyskakuje check engine. Chciałbym zapytać kogoś, kto się na tym zna, bądź miał podobne problemy. Co może być przyczyna, od czego zacząć żeby nie wbijać się na niepotrzebne koszta i nie błądzić. Czy to coś ważnego? Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam
awisnia Opublikowano 12 Października 2017 Opublikowano 12 Października 2017 Kiedyś grzebiąc po temacie odnośnie mojej A4 trafiłem na ten temat, ale nie umiem jakoś znaleźć. Na pewno było o dwóch kwestiach odnośnie Twoich błędów: szczelność układu dolotowego i wydechowego oraz sprawdzenie odczytów sond. Wszystko masz opisane na forum jak podejść do tematu. Sprawdzenie sond łatwiejsze więc od tego bym zaczął osobiście.
marcintp Opublikowano 13 Października 2017 Opublikowano 13 Października 2017 Przy odmie to tylko zaworek odmy wymieniałem bo obroty strasznie falowały i trzymały ale teraz jest ok. Zeby nie wydawać w ciemno kasy myślałem przeczyścić odmę, może przepustnicę i kupić oryginalne ale używane części tzn przepływkę oraz jedną z sond bo mój mechanik ma jedynie taki przenośny komputer samochodowy a na nim raczej logów nie zrobię. Czytałem bardzo dużo na temat tych błędów i wszyscy piszą, że przepływomierz i sonda więc chyba zaryzykuję. Co myślicie? Bo do zrobienia logów jest potrzebny specjalny program (vag, jaki dokładnie?) i kabel tak?
awisnia Opublikowano 16 Października 2017 Opublikowano 16 Października 2017 Moim zdaniem wymienianie w ciemno jest bez sensu ale jak uważasz. Ja wymieniłem świece, przepływomierz i o mało co sondę (głównie z sugestii mechanika), a problemem był kawałek plastikowej rurki za 30 zł (opisałem wyżej). Z doświadczenia nie polecam więc wymiany czegokolwiek w ciemno. Jak Twój mechanik nie ma sprzętu do zrobienia logów w tym aucie, to ja bym zmienił mechanika. Wystarczy VAG 311.2 (na przykład) i kabel z allegro za 50 zł...Jak masz laptopa to sam możesz zrobić bez problemu według instrukcji na forum. Używany przepływomierz....można ryzykować ale tylko jak możesz zrobić logi, bo inaczej nie masz żadnej gwarancji.
marcintp Opublikowano 17 Października 2017 Opublikowano 17 Października 2017 dobra dzięki wiekie kabel z programem zakupione na allegro http://allegro.pl/najlepszy-interfejs-usb-vag-kkl-we-wtyku-obd2-pl-i5408960276.html#thumb/4 także dzisiaj powinny być może być? tym programem da się coś zrobić czy muszę tym co napisałeś?
awisnia Opublikowano 17 Października 2017 Opublikowano 17 Października 2017 Kabel chyba ok, specem nie jestem. Na szczęście filozofii dużej w kablu do naszej A4 nie ma Jest gdzieś na pewno na forum wątek o programach, popatrz tam. Nie musi być VAG-COM koniecznie.
marcintp Opublikowano 19 Października 2017 Opublikowano 19 Października 2017 Witam ponownie udało mi się zainstalować vag com no i zrobiłem logi statyczne (w załączniku). Co o tym sądzicie? P.S wykasowałem później błąd i się przejechałem, teraz czuję jak turbina działa tylko wydaje mi się że późno wstaje LOG-01-00pomiar2.CSV LOG-01-001-pomiar001.CSV LOG-01-003-pomiar3.CSV LOG-01-004pomiar4.CSV LOG-01-005-pomiar5.CSV LOG-01-006-pomiar6.CSV LOG-01-007-pomiar7.CSV LOG-01-008-pomiar8.CSV LOG-01-009-pomiar9.CSV LOG-01-010-pomiar10.CSV LOG-01-011-pomiar11.CSV
Łukasz13 Opublikowano 19 Października 2017 Opublikowano 19 Października 2017 Z tych logów za wiele nie wynika, zrób dynamicznie 002+033, 115+118, 003+020.
marcintp Opublikowano 23 Października 2017 Opublikowano 23 Października 2017 wykasowałem checka i zrobiłem logi dynamiczne: na LPG i na PB z tym że nie na PB niby był wykasowany błąd i się nic nie świeciło na desce ale już po zrobieniu logów, tak z ciekawości sprawdziłem czy są błędy i na programie się pojawił a na desce nie było. Proszę o ocenę logów LOG-01-002-033dobre-xxx.CSV LOG-01-003-020-xxx.CSV LOG-01-115-118-xxx.CSV LOG-01-002-033benzyna-xxx.CSV LOG-01-003-020-benzynaxxx.CSV LOG-01-115-118-benzynaxxx.CSV
Łukasz13 Opublikowano 23 Października 2017 Opublikowano 23 Października 2017 Jeśli dolot masz szczelny to przepływka do podmiany.
marcintp Opublikowano 23 Października 2017 Opublikowano 23 Października 2017 okej dziękuję bardzo, jutro może podjadę do mechanika i sprawdzę nr przepływomierza bosch, no i zamówię na allegro albo mechanik załatwi jak podmienię to napiszę czy pomogło
marcintp Opublikowano 29 Października 2017 Opublikowano 29 Października 2017 Witam ponownie dwa dni temu byłem u mechanika, wymieniliśmy przepływkę, wykasowaliśmy błąd i auto ożyło jeździ się teraz przyjemnie, czuć przyśpieszenie. Zrobiłem już 150km i check engine się nie zapalił!!
slo Opublikowano 29 Listopada 2018 Opublikowano 29 Listopada 2018 W dniu 29.10.2017 o 07:28, marcintp napisał: Witam ponownie dwa dni temu byłem u mechanika, wymieniliśmy przepływkę, wykasowaliśmy błąd i auto ożyło jeździ się teraz przyjemnie, czuć przyśpieszenie. Zrobiłem już 150km i check engine się nie zapalił!! Hej kolego, i błędu już nie wywala ? mam trzy identyczne błędy jak Ty. Czyli czyscici lub wymieniać przepływomierz tak ?
przem8 Opublikowano 29 Listopada 2018 Opublikowano 29 Listopada 2018 Zacznij od logów dynamicznych chyba, że lubisz wywalac kasę w ciemno ?
marcintp Opublikowano 4 Grudnia 2018 Opublikowano 4 Grudnia 2018 (edytowane) W dniu 29.11.2018 o 10:48, slo napisał: Hej kolego, i błędu już nie wywala ? mam trzy identyczne błędy jak Ty. Czyli czyscici lub wymieniać przepływomierz tak ? Siemka, no błędów od tamtej pory nie ma Jak przepływkę to tylko ori ja dałem niecałe 400zł Edytowane 4 Grudnia 2018 przez marcintp
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się