FBI Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Pokaż wykres z hamowni Tak jak już pisałem, wykresy są dla tunerów;) Obiecałem, że bedzie film jak to jezdzi oraz z hamowni jak znajdę czas go wyciąć z dużego pliku.
Imhotet Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Fajne zegary szkoda że wskazówka przechodzi tylko do połowy skali
FBI Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Dzięki Jest tego plus bo szybciej widzisz gorny zakres:)
davidlive Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Dałbyś jakieś foty tych icków, ciekaw jestem czemu aż 3. Masz tak Q dołożone czy męczysz się na FWD?
FBI Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Dałbyś jakieś foty tych icków, ciekaw jestem czemu aż 3. Masz tak Q dołożone czy męczysz się na FWD? Witaj! Jeszcze męcze sie z FWD bo jest szybsze od Q:) w pewnych warunkach:) ale to już długo nie potrwa zbieram graty Wszyscy myślą,że jak wywalą boczne IC i wstawią centralny to coś to zmieni.... zmieni ale tylko na chwile,,, pojeździj trochę jak WRC to się przekonasz o co mi chodzi.
davidlive Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Opublikowano 23 Sierpnia 2015 na wrc to nie mamy kół a tak serio to sądzisz że ugotuje dużego icka?
FBI Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2015 na wrc to nie mamy kół a tak serio to sądzisz że ugotuje dużego icka? Benzyną raczej nie;) poniżej 300HP pozatym jak jezdzisz normalnie to nie problem. Z dieslem jest inaczej, jeżeli chce sie mieć stabilną wydajność niezależnie od pory roku to trzeba zadbać o dobre chłodzenie, temperatury zewnętrzne 25-40C skutecznie nokautują FIMC np podczas Streetu. Kiepski chinczyk bedzie generował więcej ciepła niż pożytku, wiec raczej inwestuj w dobry markowy IC.
Imhotet Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 zastanawia mnie jak tam zmieściłes te wszystkie ic.. te boczne to ori ? Nie masz jakis fotek ? chociaż spod maski ?
FBI Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2015 co więc dla mnie polecasz? Tak jak mówiłem benzyna to nie problem, doładowania żedu 1,2-1,5 bar , niższe temp. niż w dieslu, ale polecam dołożyć równolegle IC wodny. zastanawia mnie jak tam zmieściłes te wszystkie ic.. te boczne to ori ? Nie masz jakis fotek ? chociaż spod maski ? Tak boczne, to ori z BRD Dziś skończyły się klocki do ceramiki... a myślałem że wytrzymaja do jesieni:) do powrotu kompletu z RS4. Jutro ASO i 700€ na stół:/
Imhotet Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 a czy czasem średnica ich wlotów wylotów nei ogranicza tego wszystkiego ? a co do EGT benzyna vs disel to chyba nie zgodze... gdzieś widziałem filmik jak klekot przyspieszał 50-220 ? i temperatura poniżej 700 stopni.. gdzie benzyna pewnie miałaby takie EGT przy 150.... ...no i znalazłem filmik.. PS. nie znam sie na klekotach może mial sonde egt w polowie wydechu...... ale może mi to ktoś tu ładnie wyjaśni i sie czegoś nauczę ?
daniels Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 (edytowane) Imhotet muszę cię zasmucić to mój film i sonda EGT jest na turbinie,stary film,dziś jest lepiej i EGT podskoczyło o 50C,latem deko więcej wiadomo,propo ICka u mnie siedzi chinol 450x180x60 co do EGT w dieslu jest niższe niż w PB Edytowane 25 Sierpnia 2015 przez daniels
Imhotet Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 No to z sondą w połowie wydechu to była ironia... Też mi się wydawało, że disle jeśli chodzi o EGT są "zimniejsze".. to FBI piszę, że jest odwrotnie albo źle rozumiem to zdanie: "Tak jak mówiłem benzyna to nie problem, doładowania żedu 1,2-1,5 bar , niższe temp. niż w dieslu, ale polecam dołożyć równolegle IC wodny."
daniels Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 (edytowane) benzynę doładowaną jak dobrze skatujesz to turbo świeci w dieslu takich cudów nie widziałem no chyba ze u FBI świeci bo moce konkretne ma.. Edytowane 25 Sierpnia 2015 przez daniels
FBI Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2015 No to z sondą w połowie wydechu to była ironia... Też mi się wydawało, że disle jeśli chodzi o EGT są "zimniejsze".. to FBI piszę, że jest odwrotnie albo źle rozumiem to zdanie: "Tak jak mówiłem benzyna to nie problem, doładowania żedu 1,2-1,5 bar , niższe temp. niż w dieslu, ale polecam dołożyć równolegle IC wodny." EGT w dieslu do 1300:) Mnie chodziło o temp powietrza, wieksze cisnienie wieksza temperatura. benzynę doładowaną jak dobrze skatujesz to turbo świeci w dieslu takich cudów nie widziałem no chyba ze u FBI świeci bo moce konkretne ma.. Hehe niewiem czy swieci bo jest zakryte "talibem" FBI masz vfiz? Jest na liscie zakupów:)
Imhotet Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 (edytowane) pokażesz jakies foty spod maski ? Edytowane 25 Sierpnia 2015 przez Imhotet
davidlive Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 To w takim razie skąd na wyświetlaczu info np o egt?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się