slawinio Opublikowano 20 Września 2015 Opublikowano 20 Września 2015 Sterowniki powinieneś dostać z kablem. Ale jak masz xp windę to nie potrzeba.
multimulti Opublikowano 22 Września 2015 Autor Opublikowano 22 Września 2015 (edytowane) windows 8.1 na hp i na asus na hp cos ze sterownikiem,a na asusie ok,tylko jak wlaczam znowu vag to wyskakuje informacja ,ze problem z systemem:( chyba za ciemny jestem http://a4-klub.pl/index.php?/topic/181617-instalacja-vag-com-x32x64/ cos takiego znalazlem chyba vag dzialac bedzie tylko z XP,wszedlem we wlasciwosci i pisze zgodny z windows xp spoko,dziala:):): musialem tylko sterowniki sciagnac ze strony sprzedajacego i tak, late mam 1,8 *BTDC czyli 1,8atdc? problem z zwarciem czujnika znikl,nie ma bledu,tylko został 550 po odpaleniu na zimno wlacza sie,na cieplym jak odpalam nie wyskakuje blad,przed chwilą sprawdzilem Edytowane 20 Września 2015 przez multimulti
slawinio Opublikowano 22 Września 2015 Opublikowano 22 Września 2015 (edytowane) Masz 1.8 btdc czyli po stronie dodatniej z tego co piszesz. A sprawdzałeś to w BS (nastawach podstawowych)??? Jak chodzi silnik ??? Twardo ? Bo jak tak to najlepiej by było go ustawić na 1 atdc czyli po stronie minusowej. Skasuj wszystkie błędy i sprawdź raz jeszcze czy się nie pojawiają. Ten 550 tez powinien zniknąć . Najlepiej jakbyś wrzucił logi. Pzdr Edytowane 22 Września 2015 przez slawinio
multimulti Opublikowano 22 Września 2015 Autor Opublikowano 22 Września 2015 masz racje,chyba za bardzo wyprzedzil kat wtrysku. dopiero poczatkuje w vagu:) atdc nie pokazuje,tylko btdce 1.8,czyli za wczesny? mam program,dzieki Tobie,takze chyba sam bede ustawiac:) troche twardo na cieplym 550 niewyskakuje,pewnie jutro na zimny wyskoczy blad logi to jakos mam skopiowac na kompa? aaa,i pare razy zapalil sie chek ,ale bez konsekwencji ciekawe to,ze juz zwarcie czujnika temp.cieczy nie wyskakuje jeszcze jedno pytanko,mam obroty 740,czy takie moga byc?
slawinio Opublikowano 22 Września 2015 Opublikowano 22 Września 2015 (edytowane) masz racje,chyba za bardzo wyprzedzil kat wtrysku. dopiero poczatkuje w vagu:) atdc nie pokazuje,tylko btdce 1.8,czyli za wczesny? mam program,dzieki Tobie,takze chyba sam bede ustawiac:) troche twardo na cieplym 550 niewyskakuje,pewnie jutro na zimny wyskoczy blad logi to jakos mam skopiowac na kompa?aaa,i pare razy zapalil sie chek ,ale bez konsekwencji ciekawe to,ze juz zwarcie czujnika temp.cieczy nie wyskakuje jeszcze jedno pytanko,mam obroty 740,czy takie moga byc? Kat za wczesny , choć mieści się w zakresie zalecanym przez audi. Zakres ten zawiera się od -4 do +10 . Najlepiej i najzdrowiej dla pompy to ustawić w granicach 1ATDC na late. Wtedy pompa ma bardzo dobre życie i do tego lekkie. Btdc może pokazywać np z - i to wtedy jest atdc. Czasem rożne vagi rożnie pokazują. Logi robisz, zapisujesz na dysk i wrzucasz tu http://vaglog.pl/?l=pl Tu poradnik jak ustawić poprawnie kat wtrysku. http://a6forum.pl/2-5-tdi-regulacja-kata-wtrysku-poradnik-t44.html Obroty wyglądają na ok. Wszystko jest proste. Czytaj ze zrozumieniem i możesz działać . Edytowane 22 Września 2015 przez slawinio
multimulti Opublikowano 23 Września 2015 Autor Opublikowano 23 Września 2015 (edytowane) 1 kolumna .... sec2 kolumna - 835 obr/min3 kolumna - "Za późny, Late, Nach OT 4 kolumna - minus 1,0 * (z tolerancją +/- 0,5*) 5 kolumna - 100,2 % Slawek,troche sie gubie: Late minus 1to(atdc -1)? czy atdc 1 to to samo co atdc -1???? ja mam btdc 1.8,czy tez moze byc btdce -1.8??? Edytowane 23 Września 2015 przez multimulti
slawinio Opublikowano 23 Września 2015 Opublikowano 23 Września 2015 1 kolumna .... sec 2 kolumna - 835 obr/min 3 kolumna - "Za późny, Late, Nach OT 4 kolumna - minus 1,0 * (z tolerancją +/- 0,5*) 5 kolumna - 100,2 % ??????????????
multimulti Opublikowano 23 Września 2015 Autor Opublikowano 23 Września 2015 (edytowane) mi chodzi o to ,jezeli jest np 1.8 btdc na late,to jest przyspieczony,tak? a jak by byl minus 1.8 btdc to to samo co 1.8atdc? cos mi chyba mechanik namieszal,na wykresie gorna żółta linia to linia pożnego czy przyspieszonego kata wtrysku,bo ja wczesniej mialem bliska gornej żółtej lini na wykresie? sorki,zn o wczesny:) Edytowane 23 Września 2015 przez multimulti
slawinio Opublikowano 24 Września 2015 Opublikowano 24 Września 2015 mi chodzi o to ,jezeli jest np 1.8 btdc na late,to jest przyspieczony,tak? a jak by byl minus 1.8 btdc to to samo co 1.8atdc? cos mi chyba mechanik namieszal,na wykresie gorna żółta linia to linia pożnego czy przyspieszonego kata wtrysku,bo ja wczesniej mialem bliska gornej żółtej lini na wykresie? sorki,zn o wczesny:) Zastanawiam się po co mieszasz sobie w głowie jakimiś wykresami. Masz bloki pomiarowe. Wchodzisz w nastawy podstawowe kanał 004 i logujesz. A nie jakieś wykresy. 1.8 btdc jest kątem przyspieszonym Możesz zostawić ale może wtedy walić błędem . Musimy przestawić na 1 atdc czyli kat opóźnić. Wszystko masz opisane w poradniku. Poza tym prosiłem cię o wrzucenie loga z bs 004 i wtedy będzie można ocenić jaki jest kąt.
multimulti Opublikowano 26 Września 2015 Autor Opublikowano 26 Września 2015 ok ok,juz troche łapie,ten co mi ustawial cos sciemnial,ze opozniony,a byl wczesny 4.6,a ja mu kazalem na około2, moze w sobote sam sobie ustawie juz jak ma byc ATDC ustawilem na late ATDC 2.0,musze cofnac od 2,czyli polowe tego co przestawilem,ogolnie nie ma nic trudnego.Po prostu mechanik zle mi powiedzial,ze jest opozniony ,a byl wczesny kat wtrysku. teraz przestawilem na 0.0BTDC do 0.2ATDC,i wiecej na razie nie ruszam
slawinio Opublikowano 26 Września 2015 Opublikowano 26 Września 2015 (edytowane) ok ok,juz troche łapie,ten co mi ustawial cos sciemnial,ze opozniony,a byl wczesny 4.6,a ja mu kazalem na około2, moze w sobote sam sobie ustawie juz jak ma byc ATDC ustawilem na late ATDC 2.0,musze cofnac od 2,czyli polowe tego co przestawilem,ogolnie nie ma nic trudnego.Po prostu mechanik zle mi powiedzial,ze jest opozniony ,a byl wczesny kat wtrysku. teraz przestawilem na 0.0BTDC do 0.2ATDC,i wiecej na razie nie ruszam Ja mam podobnie u siebie i wydaje mi się ze jest bardzo ok. Jak widzisz kilkanaście minut roboty , trochę podrapane ręce , ale za to jaka satysfakcja...Teraz pompa będzie miała dużo lżejsze życie , a i pewnie dźwięk silnika stał się bardziej miękki i aksamitny. Teraz kup litre oleju mixol ten najtańszy z Orlenu, zalej 0,5 L na zbiornik paliwa i najlepiej jakbyś gdzieś po trasie to spalił. Przesmarujesz układ wtryskowy oraz pompę vp.... Pzdr Edytowane 26 Września 2015 przez slawinio
multimulti Opublikowano 28 Września 2015 Autor Opublikowano 28 Września 2015 ok,dzieki slawek,podaj mail,wysle zdj. z vaga
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się