tomekb7 Opublikowano 10 Września 2015 Opublikowano 10 Września 2015 te logi nic bardzo nie pokazuja. trzeba bylo zrobic porzadne logi na PB i dopero zobaczyc czy tez szarpie autem i jakie sa wskazania. logi zrob do ocinki na 3 bo tak to nic z tego nie bedzie. a to ze szarpalo na lpg to rownie dobrze moze byc zle wyregulowana instalacja LPG lub uszkodzony wtryskiwacz LPG lub zla przerwa na swiecy lub jej koniec cewka lub instalacja do cewek moze miec uszkodzano izolacje od temperatury ktora sie zrobila sztywna jak kamien i jest krucha. jak cos to zadzwon to pwiem ci co i jak wyglada. 790206740
michal008 Opublikowano 10 Września 2015 Autor Opublikowano 10 Września 2015 Tylko u mnie było tak że jak ta cewka była na cylindrze 4 to problem pokazywało na 4 cylindrze a jak zamieniłem ją z cewką z drugiego cylindra to zaczęło pokazywać na 2 cylindrze. Świece nowe, przerwa zmniejszona z 0,8 na 0,7.
tomekb7 Opublikowano 11 Września 2015 Opublikowano 11 Września 2015 no to cewka do wyrzucenia i powinno byc po problemie:D
michal008 Opublikowano 4 Października 2015 Autor Opublikowano 4 Października 2015 (edytowane) no dziś właśnie zmieniłem na nową beru. Przejechałem może 5km i było ok więc mam nadzieje że już tfu tfu po problemie Zaglądałem dziś do tip-a żeby sprawdzić numery bo jak wcześniej pisałem ten jest pęknięty przy cybancie koło przepływomierza. Zauważyłem w rurze trochę oleju (przed turbiną?) na pewno ten olej nie dostaje się od odmy bo w kolanku było suchutko. Tak jakby turbina cofała troszkę oleju w stronę filtra. Czy to normalne? Zauważyłem jeszcze że jak przyspieszam i wciskam sprzęgło to czasem słyszę dźwięk jakby tłoczonego powietrza, tak jakby nie miało gdzie "uciec" nie jest to tak charakterystyczne i intensywne jak tek który towarzyszy uszkodzonemu zaworowi upustu cisnienia. Zauważyłem też że przy przyspieszaniu podczas zmiany biegu czasem obroty podskoczą tak o 100/min. Ma ktoś jakiś pomysł? 04.10.2015 Wczoraj wyciągnąłem zawór dv, zaglądnąłem do niego i było czyściutko. Wciskałem palcem przysłonę ze sprężyną i z oporem cofała się. Zastanawiam się czy problemem nie jest kończące sie powoli sprzęgło. Bierze przy samej górze. Tylko jak się upewnić że jego żywot dobiega końca? Edytowane 4 Października 2015 przez michal008
tomekb7 Opublikowano 5 Października 2015 Opublikowano 5 Października 2015 To ze obroty podskakuja o 100 to normalna rzecz tez tak mam w bfb. a co do konczacego sie sprzegla to masz juz objaw jak wspomniales wyzej ze puszczasz pedal i bierze u samej gory i to ewidentnie swiadczy o konczacej sie tarczy. z tym sprzeglem radzil bym nie zwlekac bo wkacu dojdzie do nitow i porysuje doscisk i kolo zamachowe a wiem co mowie bo sam tak mialem jakies 2 miesiace temu sprzeglo sie wogle nie silzgalo nic a nic a mocy mam ponad 200 koni wiec powinny byc objawy a nie bylo i skonczylo sie to tak ze zerwalo jedna okladdzine i szlak trafil tarcze i doscis naszczescie kola nie ruszylo. cale kompletne sprzeglo luka 500 zl i musisz koszt wymiany se doliczyc.a co do syczacego powietrza to jest norma bo jak wciskasz sprzeglo to z automatu ci dzial dv i spuszcza to powietrze do filtra i dlatego tez masz to zapocenie w tipie olejem.
michal008 Opublikowano 5 Października 2015 Autor Opublikowano 5 Października 2015 jest logika w tym co piszesz Chyba trzeba zacząć zbierać
tomekb7 Opublikowano 5 Października 2015 Opublikowano 5 Października 2015 nie wiem czy dobrze kojarze ale ty chyba nazywasz sie Michał godlewski:)? jest jest logika bo sam mam ten motor i tez mam to samo w tipie ale to rzecz normalan. apozatym turbo masz zdrowe wiec jest okej i ogolnie motor masz zdrowy bo na 20 kanale masz brak cofania zaplonow. i uwazam ze to jest motor nie do zajechana tylko trzeba umiejetnie uzytkowac:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się