czechcu Opublikowano 8 Września 2015 Opublikowano 8 Września 2015 No ładnie to wygląda Jak dla mnie to wygląda jak zdrowa seria Szkoda, że u mnie tak nie jest Czekam na nową przepływkę. Dzisiaj wsiadłem to miło się zaskoczyłem. Jeszcze muszę wywalić sondę tylko kata wywaliłeś i taka poprawa?
mlody800 Opublikowano 9 Września 2015 Autor Opublikowano 9 Września 2015 (edytowane) Tak tylko kata wstawiłem dp w bandażu tak jak pisaliście i chula. Mam pytanie w logach jedna sonda mi stoji na 0.0 tak ma być? Edytowane 9 Września 2015 przez mlody800
sambo Opublikowano 11 Września 2015 Opublikowano 11 Września 2015 Tak tylko kata wstawiłem dp w bandażu tak jak pisaliście i chula. Mam pytanie w logach jedna sonda mi stoji na 0.0 tak ma być? pewnie to ta druga sonda wiec sie nie przejmuj. Robiłeś logi z klimatyzacją on czy off?
gregor10 Opublikowano 13 Września 2015 Opublikowano 13 Września 2015 sonda 1 ma korygować mieszanke non stop nie może cały czas stać na 0 %
mlody800 Opublikowano 14 Września 2015 Autor Opublikowano 14 Września 2015 Tak tylko kata wstawiłem dp w bandażu tak jak pisaliście i chula. Mam pytanie w logach jedna sonda mi stoji na 0.0 tak ma być? pewnie to ta druga sonda wiec sie nie przejmuj. Robiłeś logi z klimatyzacją on czy off? Klima była on sonda 1 ma korygować mieszanke non stop nie może cały czas stać na 0 % to czyli sonda do wymiany?? Samochód jeździ super, spalanie oko 11 po mieście też chyba ok.
czechcu Opublikowano 16 Września 2015 Opublikowano 16 Września 2015 najlepiej wejdź w grupę 032 na zimnym odpal auto i zobacz jakie będą wskazania
mlody800 Opublikowano 24 Września 2015 Autor Opublikowano 24 Września 2015 (edytowane) No i szczęście nie trwało długo po podłączeniu do kompa, wyskoczyły takie trzy błędy: -P0299 turbospreżarka podciśnienie NIECIĄGŁY -P0011 regulacja faz rozrządu, rząd cylindrów 1 nie mozna osiągnąć zadanej wartości, za mocno wyprzedzony NIECIĄGŁY -P0340 czujnik położenia wału korbowego / wałku rozrządu : usterka NIECIĄGŁY WCZORAJ SKASOWAŁEM BŁEDY A DZISIAJ ZOSTAŁ P0011 Edytowane 24 Września 2015 przez mlody800
sambo Opublikowano 24 Września 2015 Opublikowano 24 Września 2015 No i szczęście nie trwało długo po podłączeniu do kompa, wyskoczyły takie trzy błędy: -P0299 turbospreżarka podciśnienie NIECIĄGŁY -P0011 regulacja faz rozrządu, rząd cylindrów 1 nie mozna osiągnąć zadanej wartości, za mocno wyprzedzony NIECIĄGŁY -P0340 czujnik położenia wału korbowego / wałku rozrządu : usterka NIECIĄGŁY WCZORAJ SKASOWAŁEM BŁEDY A DZISIAJ ZOSTAŁ P0011 Robiłeś coś w aucie? Wrzuć może świeże logi.
mlody800 Opublikowano 24 Września 2015 Autor Opublikowano 24 Września 2015 (edytowane) No i szczęście nie trwało długo po podłączeniu do kompa, wyskoczyły takie trzy błędy: -P0299 turbospreżarka podciśnienie NIECIĄGŁY -P0011 regulacja faz rozrządu, rząd cylindrów 1 nie mozna osiągnąć zadanej wartości, za mocno wyprzedzony NIECIĄGŁY -P0340 czujnik położenia wału korbowego / wałku rozrządu : usterka NIECIĄGŁY WCZORAJ SKASOWAŁEM BŁEDY A DZISIAJ ZOSTAŁ P0011 Robiłeś coś w aucie? Wrzuć może świeże logi. Wywaliłem drugą sonde i programik wszystko było ok. Wczoraj zaczą delikatnie falować na jałowym podłączyłem kompa atu trzy kwiatki Tak przyszło mi do głowy po przeczytaniu kilku postów, dwa dni temu wymieniłem olej No i jeszcze jeden błąd wyskoczył już miałem robić logi a tu nagle zaczęło silnikiem szarpać i wyskoczyło takie coś: 17748 p1340-001 kasuje się ale po dodaniu gazu pojawia się. Czujnik wału wymieniałem w zeszłym roku. Może to ten drugi czujnik, oczywiście trochę poczytałem na google i teraz boje się odpalać. Rozrząd wymieniany pół roku temu wraz z z napinaczem i łańcuszkiem. Na razie inne błędy nie wyskakują. POMOCY co sprawdzić Edytowane 24 Września 2015 przez mlody800
Łukasz13 Opublikowano 24 Września 2015 Opublikowano 24 Września 2015 Musiałbym dac jakies logi na jałowym z kanałow 090+091+093 wtedy będzie widać czy przestawiony jest rozrząd ale sądząc po błędzie pewnie tak. jak nie chcesz odpalać to pewnie trzeba od razu sprawdzać po koleji czy jest na znakach na pasku czy klin nie jest scięty, i potem dalej pod pokrywą czy łancuch na znakach.
mlody800 Opublikowano 24 Września 2015 Autor Opublikowano 24 Września 2015 zrobiłem logi http://vaglog.pl/log_233672.html
Łukasz13 Opublikowano 24 Września 2015 Opublikowano 24 Września 2015 Prawdopodobnie coś stało się z napinaczem wałków, mysle pokrywa w pierwszej kolejności do ściagniecia.
sambo Opublikowano 24 Września 2015 Opublikowano 24 Września 2015 Moze zalałeś jakiś słaby olej i się popsuło.. czytałem coś na forum a6 i tam w pierwszej kolejności radzili robić płukankę i zalać odpowiedni olej.. Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
mlody800 Opublikowano 25 Września 2015 Autor Opublikowano 25 Września 2015 Moze zalałeś jakiś słaby olej i się popsuło.. czytałem coś na forum a6 i tam w pierwszej kolejności radzili robić płukankę i zalać odpowiedni olej.. Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk zalałem liqui moly 5w40 z dodatkiem dwu siarczanem molibdenku No więc ja to widze tak musi być jakaś usterka w czujniku ogólnie elektryczna, jadąc do roboty podłączyłem kompa i nie ma błedów silnik chodzi równo. wyjąłem wtyczkę od napinacza faz i zobaczyłem w środku olej czy jest taka możliwość że coś się rozczelniło? jeszce dziś wezme czujnik od kolegi z TT i podmienie zobacze jaki będzie efekt http://vaglog.pl/log_233693.html logi na zimnym a teraz komplet: -wczorajsze z nierówną pracą -dzisiejsze na zimno silnik równo chodził -dzisiejsze 90 stopni silnik też ok w dwóch ostatnich brak błędów, natomiast pierwsze logi nie mogłem skasować błędu http://vaglog.pl/log_233695.html
Łukasz13 Opublikowano 25 Września 2015 Opublikowano 25 Września 2015 Czyli potwierdza że coś się dzieje z napinaczem, bo dzisiejsze logi są ok, być może napinacz łańcucha zablokowuje się w złej pozycji tak jak na logach wczorajszych i dlatego nie można skasować błędu.
mlody800 Opublikowano 25 Września 2015 Autor Opublikowano 25 Września 2015 Czyli potwierdza że coś się dzieje z napinaczem, bo dzisiejsze logi są ok, być może napinacz łańcucha zablokowuje się w złej pozycji tak jak na logach wczorajszych i dlatego nie można skasować błędu. To co czujnik wałka wykluczamy (halla)? i sprawdzamy napinacz (który ma 6 miesięcy)
Łukasz13 Opublikowano 25 Września 2015 Opublikowano 25 Września 2015 Oczywiscie podmien czijnik halla najpierw latwiej i taniej. Byc moze bedzie ok.
mlody800 Opublikowano 24 Października 2015 Autor Opublikowano 24 Października 2015 (edytowane) no i pokrywa poszła do góry sprawdziliśmy wszystkie punkty i wszystko jest ok, jedna świeca była okopcona do wymiany zamówiłem irydowe denso. Oczywiście w praniu wyszło że cieknie z króćca w którym jest czujnik temperatury no i nie nadaje się do ponownego montażu, no i bieda bo w serwisie jest niedostępny po numerze ory. Ale znajomy z skody wynalazł od superba ma pasować, no i tydzień bez auta . Ale mam jeszcze jedno pytanko, wyczyściłem wtyczkę od napinacza faz i znowu w środku jest olej a same gniazdo się obraca czy to może być powód moich problemów?? Witam jestem po zmianie programu na oryginał, czujnika halla i czujnika na napinaczu wałka rozrządu no i klops zmieniło się tylko tyle ze jak wcześniej błąd 17748 sporadyczny teraz jest stały jutro jeszcze sprawdze ciśnienie oleju jak będzie ok, to napinacz chyba do wymiany. Zrobiłem dzisiaj logi, może ktoś jeszcze je obejrzeć fachowym okiem logi dynamiczne 90,91,93 http://vaglog.pl/log_234622.html 11,20 http://vaglog.pl/log_234619.html 115,118 http://vaglog.pl/log_234620.html 32,33 http://vaglog.pl/log_234621.html 002,003 http://vaglog.pl/log_234623.html Z góry dziękuje za pomoc. no i pokrywa poszła do góry sprawdziliśmy wszystkie punkty i wszystko jest ok, jedna świeca była okopcona do wymiany zamówiłem irydowe denso. Oczywiście w praniu wyszło że cieknie z króćca w którym jest czujnik temperatury no i nie nadaje się do ponownego montażu, no i bieda bo w serwisie jest niedostępny po numerze ory. Ale znajomy z skody wynalazł od superba ma pasować, no i tydzień bez auta . Ale mam jeszcze jedno pytanko, wyczyściłem wtyczkę od napinacza faz i znowu w środku jest olej a same gniazdo się obraca czy to może być powód moich problemów?? Witam jestem po zmianie programu na oryginał, czujnika halla i czujnika na napinaczu wałka rozrządu no i klops zmieniło się tylko tyle ze jak wcześniej błąd 17748 sporadyczny teraz jest stały jutro jeszcze sprawdze ciśnienie oleju jak będzie ok, to napinacz chyba do wymiany. Zrobiłem dzisiaj logi, może ktoś jeszcze je obejrzeć fachowym okiem logi dynamiczne 90,91,93 http://vaglog.pl/log_234622.html 11,20 http://vaglog.pl/log_234619.html 115,118 http://vaglog.pl/log_234620.html 32,33 http://vaglog.pl/log_234621.html 002,003 http://vaglog.pl/log_234623.html Z góry dziękuje za pomoc. Już się dowiedziałem nikt mi nie chce napisać to sam napisze No więc na nowym pasku i łańcuszku znaki mieściły się (choć były pier.. o ząbek) w tolerancji a po przejechani iluś tyś kilometrów się rozciągnęły i kibel już się nie mieszczą Witam czy mógł by ktoś sprawdzić czy logi są poprawne http://vaglog.pl/log_237112.html te z 20 października Edytowane 24 Października 2015 przez mlody800
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się