Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.5 TDI V6 Źle podłączony akumulator.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Pacjent to A4 B6 2.5 TDI V6. Przez swoje gapiostwo podłączyłem auto pod prostownik nie pod 12V, a 24V. Prostownik spalony. Silnik kręci, ale w bardzo dziwny sposób. Od razu słychać, że jest coś nie tak. Nie kręci tak żwawo jak powinien. Ogólnie auto nie odpala i tu jest cały problem. Jaka może być tego przyczyna. W ważach paliwowych widać jak podaje ropę i po paru sekundach cofa się tak jakby coś odcinało jego dopływ. Proszę o pomoc.

Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

A ile ten prostownik był tak podłączony? I jakie napięcie pokazuje teraz akumulator? Rozumiem że akumulator był cały czas podłącz

ony do auta podczas ładowania, wobec tego mogłeś uwalić jakieś sterowniki. Mówisz że nie kręci tak żwawo, znaczy coś z prądem, zacznij od podmiany aku na sprawny i zmierz jaki jest pobór prądu może gdzieś są zwarcia. Pokręć rozrusznikiem i zobacz czy jest poprawa. Moim zdaniem jak aku się tak dłużej ładował to do wyrzutu. Potem można szukać dalej.

Sent from my LG-H525n using Tapatalk

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...