czarny0612 Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Witam. Pacjent to A4 B6 2.5 TDI V6. Przez swoje gapiostwo podłączyłem auto pod prostownik nie pod 12V, a 24V. Prostownik spalony. Silnik kręci, ale w bardzo dziwny sposób. Od razu słychać, że jest coś nie tak. Nie kręci tak żwawo jak powinien. Ogólnie auto nie odpala i tu jest cały problem. Jaka może być tego przyczyna. W ważach paliwowych widać jak podaje ropę i po paru sekundach cofa się tak jakby coś odcinało jego dopływ. Proszę o pomoc. Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
borsukh Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 A ile ten prostownik był tak podłączony? I jakie napięcie pokazuje teraz akumulator? Rozumiem że akumulator był cały czas podłącz ony do auta podczas ładowania, wobec tego mogłeś uwalić jakieś sterowniki. Mówisz że nie kręci tak żwawo, znaczy coś z prądem, zacznij od podmiany aku na sprawny i zmierz jaki jest pobór prądu może gdzieś są zwarcia. Pokręć rozrusznikiem i zobacz czy jest poprawa. Moim zdaniem jak aku się tak dłużej ładował to do wyrzutu. Potem można szukać dalej. Sent from my LG-H525n using Tapatalk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się