Neski 0 Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2015 (edytowane) Witam Panowie wyczytalem na forum ze takim przypadku ze turbo ciagnie do 0.3 bara i nic wiecej to oznacza ze jest w trybie awaryjnym lub jest walniety N75 teraz tak co ja juz zrobilem wymienilem wszystkie weze podcisnienia nowy TIP , N75 uzywka ale sprawdzana u kumpla dziala , wymieniony DV. Dodam ze turbo pochodzi z b5 180 KM . Moje pytanie jak wylaczyc owy tryb awaryjny lub co jeszcze moze byc ? czy jak przelozylem turbo trzeba je jakos stroic na WG Turbo K03 po regeneracji Edytowane 20 Sierpnia 2015 przez Neski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 u mnie to samo i ma luzy dlatego tak dmucha wirnik wpada w wibracje i nie daję oczekiwanego Ciśnienia 06-07 bara Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Sprawdz szczelnosc dolotu. Zaworki odme Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
b-rad 1 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 A jakie masz żądane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nes2007 0 Opublikowano 17 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2015 Jesli chodzi o Vaga- to dopiero sie go ucze wiec jesli mozecie podajcie kanal lub gdzie moge to spradzic program mam vcds 3.11 . I jeszcze jedno pytanie czy ten tryb awaryjny sie jakos kasuje ?????? Brak bledow na auto skanie odma wymieniona na nowa ( mowa tu o tej plastikowej rurce ktora idzie pod kolektorem ssacym ???) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 17 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2015 Czym sprawdzasz doładowanie? zrób logi dynamiczne 002+007, 013+025+008, jesli nie ma błedów to nie ma i trybu awaryjnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nes2007 0 Opublikowano 18 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2015 Czym sprawdzasz doładowanie? zrób logi dynamiczne 002+007, 013+025+008, jesli nie ma błedów to nie ma i trybu awaryjnego. Mam zegar Boost podpiety pod zawor DV Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 19 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2015 Jak Ci pompuje 0.3 to para idzie w gwizdek. Szukaj dziurska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Unf 54 Opublikowano 23 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 (edytowane) Ja sie podepne zeby nie tworzyc nowego tematu: Postanowilem prewencyjnie wymienic pare rzeczy w aucie: swiece + cewki + n75 + dv + sonda lambda. Przed wymiana turbina dzialala normalnie jak nalezy. Po wymianie - nie dziala w ogole. Tzn spec boost dostaje 1500 mbar, a actual caly czas 1000mbar, w ogole nie dmucha. Ok pomyslalem, ze moze n75 albo dv (oba nowe z ASO) przyjechaly popsute, wiec wsadzilem spowrotem oba stare - turbina dalej nie dziala. Bledow w VAG'u nie ma zadnych, ani na starych ani na nowych zaworach. Podlaczone 100% dobrze (tak samo jak byly przed wymianami). Szczelnosc sprawdzona - nie ma zadnych dziur. Dodam, ze po wyjeciu starej dv'ki okazalo sie, ze nie trzymala juz w ogole cisnienia (oryginalna z 1999r....), nowa oczywiscie trzyma jak nalezy. Czy wlozenie sprawnej dv'ki moglo popsuc turbine? Czy to mozliwe, ze turbina ot tak, przypadkiem, nagle przy wymianie zaworow umarla? Bez zadnych wczesniejszych objawow? Edytowane 23 Września 2015 przez Unf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nes2007 0 Opublikowano 8 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2015 Te logi mam robić na odpaliłem silniku i do ilu mam go kręcić ? Odpalonym Jak sprawdzałeś dv??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Unf 54 Opublikowano 8 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2015 Logi na 3 biegu od 2000 do 6000 obrotow. DV "od dolu" wciskasz sprezyne do konca, a gore ta wąską zatykasz palcem. Jak puscisz palec powinienes slyszec takie *pyk* - tzn dopoki nie puscisz palca sprezyna nie powinna wrocic do pierwotnego polozenia. Jak jest niesprawny to mimo ze nie pusicsz palca to sprezynka od razu wroci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciasp 0 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2016 Panowie jakie ciśnienie powinna dawać K03 bo u mnie idzie to 1.1bara i wrzuca tryb awaryjny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor10 12 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2016 0,5bara spadajace do 0,3bara Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się