Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z turbo 0.3 non-stop


Neski

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Panowie wyczytalem na forum ze takim przypadku ze turbo ciagnie do 0.3 bara i nic wiecej to oznacza ze jest w trybie awaryjnym lub jest walniety N75 teraz tak co ja juz zrobilem wymienilem wszystkie weze podcisnienia nowy TIP , N75 uzywka ale sprawdzana u kumpla dziala , wymieniony DV.

Dodam ze turbo pochodzi z b5 180 KM .

Moje pytanie jak wylaczyc owy tryb awaryjny lub co jeszcze moze byc ?

czy jak przelozylem turbo trzeba je jakos stroic na WG

Turbo K03 po regeneracji

Edytowane przez Neski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz szczelnosc dolotu.

Zaworki odme

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli chodzi o Vaga- to dopiero sie go ucze wiec jesli mozecie podajcie kanal lub gdzie moge to spradzic program mam vcds 3.11 .

I jeszcze jedno pytanie czy ten tryb awaryjny sie jakos kasuje ??????

Brak bledow na auto skanie


odma wymieniona na nowa ( mowa tu o tej plastikowej rurce ktora idzie pod kolektorem ssacym ???)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czym sprawdzasz doładowanie? zrób logi dynamiczne 002+007, 013+025+008, jesli nie ma błedów to nie ma i trybu awaryjnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czym sprawdzasz doładowanie? zrób logi dynamiczne 002+007, 013+025+008, jesli nie ma błedów to nie ma i trybu awaryjnego.

Mam zegar Boost podpiety pod zawor DV

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak Ci pompuje 0.3 to para idzie w gwizdek.

Szukaj dziurska

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja sie podepne zeby nie tworzyc nowego tematu:

Postanowilem prewencyjnie wymienic pare rzeczy w aucie: swiece + cewki + n75 + dv + sonda lambda. Przed wymiana turbina dzialala normalnie jak nalezy.

Po wymianie - nie dziala w ogole. Tzn spec boost dostaje 1500 mbar, a actual caly czas 1000mbar, w ogole nie dmucha.

Ok pomyslalem, ze moze n75 albo dv (oba nowe z ASO) przyjechaly popsute, wiec wsadzilem spowrotem oba stare - turbina dalej nie dziala.

Bledow w VAG'u nie ma zadnych, ani na starych ani na nowych zaworach. Podlaczone 100% dobrze (tak samo jak byly przed wymianami).

Szczelnosc sprawdzona - nie ma zadnych dziur. Dodam, ze po wyjeciu starej dv'ki okazalo sie, ze nie trzymala juz w ogole cisnienia (oryginalna z 1999r....), nowa oczywiscie trzyma jak nalezy. Czy wlozenie sprawnej dv'ki moglo popsuc turbine?

Czy to mozliwe, ze turbina ot tak, przypadkiem, nagle przy wymianie zaworow umarla? Bez zadnych wczesniejszych objawow?

Edytowane przez Unf
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi na 3 biegu od 2000 do 6000 obrotow.

DV "od dolu" wciskasz sprezyne do konca, a gore ta wąską zatykasz palcem. Jak puscisz palec powinienes slyszec takie *pyk* - tzn dopoki nie puscisz palca sprezyna nie powinna wrocic do pierwotnego polozenia.

Jak jest niesprawny to mimo ze nie pusicsz palca to sprezynka od razu wroci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jakie ciśnienie powinna dawać K03 bo u mnie idzie to 1.1bara i wrzuca tryb awaryjny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...