szusty Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 (edytowane) Witam Oddałem auto do mechanika celem naprawy alternatora odbierając auto miałem uszkodzony FIS. Mechanik mówi że to zbieg okoliczności, po prostu padł (od temperatury). Generalnie nie wiem co było przyczyną czy słońce czy może jakieś zwarcie (inne elementy działają). Co mogę z tym zrobić tzn. wymienić cały licznik, czy sam FIS. co jest szybsze i mniej kosztowne. Bo raczej samemu już nic się nie da zrobić. FIS wygląda tak http://www.directupload.net/file/d/4089/7yrzp4w9_jpg.htm Edytowane 24 Sierpnia 2015 przez szusty
lukas800900 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 (edytowane) Pewnie zwarcie mu sie zrobiło, nie wierz mechanikom! Mi kiedyś też zmieniali altka w innym samochodzie to jak odebrałem samochód to sie okazało, że miałem wsadzone jakieś chińczyki najtańsze w lampy bo mu sie spaliły wszystkie żarówki. A wcześniej miałem Philipsy i wszystkie poszły do kosza. Oczywiście sie nie przyznał... Edytowane 24 Sierpnia 2015 przez lukas800900
szusty Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Pewnie zwarcie mu sie zrobiło, nie wierz mechanikom! Mi kiedyś też zmieniali altka w innym samochodzie to jak odebrałem samochód to sie okazało, że miałem wsadzone jakieś chińczyki najtańsze w lampy bo mu sie spaliły wszystkie żarówki. A wcześniej miałem Philipsy i wszystkie poszły do kosza. Oczywiście sie nie przyznał... I tak podejrzewam. Tylko co ja ponoszę koszty teraz naprawy.
lukas800900 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Wszystko zależy od mechanika. Jak uczciwy to cos sie zawsze wykokbinuje a ten wcisnal ci najgorszy kit ze od temperatury... Pozostaje albo sie jeszcze klocic albo zrobic na swoj koszt. Kurcze no wszystko sie zdarza ale nie po to sie oddaje do "profesjinalisty" zeby zostac na lodzie. Rownie dobrze mogles sobie to sam zrobic i wtedy to tez Twoje ryzyko...
szusty Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Ping-pong był moje racje i jego i stanęło u niego że temperatura. Nie można mieć zaufania. Zastanawiam się nad jeszcze jednym. może szukam dziury w całym, poduszka pasażera, czy mogła by wystrzelić. U mnie w sumie jest klapka zakrywająca, czy jak wystrzeli można ją po prostu zamknąć. Dioda na liczniku gaśnie.
jacek70 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Dioda na liczniku sama nie zgaśnie. Po wystrzale zapisuje się błąd w pamięci który trzeba skasować.
szusty Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Czyli VAG-iem można skasować i jest ok.
lukas800900 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 (edytowane) Jak masz wątpliwości to sprawdź może na wszelki wypadek czy wszystko w porądku z tą poduszką, z takimi rzeczami nie ma żartów. Po dacie produkcji powinieneś coś tam wywnioskować, ale w sumie nie wiadomo pewnie jaka była przeszłość samochodu... A tak w ogóle ja bym zmienił mechanika po czymś takim. Edytowane 25 Sierpnia 2015 przez lukas800900
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się