Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Uszkodzony FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam

Oddałem auto do mechanika celem naprawy alternatora odbierając auto miałem uszkodzony FIS. Mechanik mówi że to zbieg okoliczności, po prostu padł (od temperatury). Generalnie nie wiem co było przyczyną czy słońce czy może jakieś zwarcie (inne elementy działają).

Co mogę z tym zrobić tzn. wymienić cały licznik, czy sam FIS. co jest szybsze i mniej kosztowne.

Bo raczej samemu już nic się nie da zrobić.

FIS wygląda tak

http://www.directupload.net/file/d/4089/7yrzp4w9_jpg.htm

Edytowane przez szusty
Opublikowano (edytowane)

Pewnie zwarcie mu sie zrobiło, nie wierz mechanikom! Mi kiedyś też zmieniali altka w innym samochodzie to jak odebrałem samochód to sie okazało, że miałem wsadzone jakieś chińczyki najtańsze w lampy bo mu sie spaliły wszystkie żarówki. A wcześniej miałem Philipsy i wszystkie poszły do kosza. Oczywiście sie nie przyznał...

Edytowane przez lukas800900
Opublikowano

Pewnie zwarcie mu sie zrobiło, nie wierz mechanikom! Mi kiedyś też zmieniali altka w innym samochodzie to jak odebrałem samochód to sie okazało, że miałem wsadzone jakieś chińczyki najtańsze w lampy bo mu sie spaliły wszystkie żarówki. A wcześniej miałem Philipsy i wszystkie poszły do kosza. Oczywiście sie nie przyznał...

I tak podejrzewam. Tylko co ja ponoszę koszty teraz naprawy.

Opublikowano

Wszystko zależy od mechanika. Jak uczciwy to cos sie zawsze wykokbinuje a ten wcisnal ci najgorszy kit ze od temperatury... Pozostaje albo sie jeszcze klocic albo zrobic na swoj koszt. Kurcze no wszystko sie zdarza ale nie po to sie oddaje do "profesjinalisty" zeby zostac na lodzie. Rownie dobrze mogles sobie to sam zrobic i wtedy to tez Twoje ryzyko...

Opublikowano

Ping-pong był moje racje i jego i stanęło u niego że temperatura. Nie można mieć zaufania.

Zastanawiam się nad jeszcze jednym. może szukam dziury w całym, poduszka pasażera, czy mogła by wystrzelić. U mnie w sumie jest klapka zakrywająca, czy jak wystrzeli można ją po prostu zamknąć. Dioda na liczniku gaśnie.

Opublikowano

Dioda na liczniku sama nie zgaśnie. Po wystrzale zapisuje się błąd w pamięci który trzeba skasować.

Opublikowano

Czyli VAG-iem można skasować i jest ok.

Opublikowano (edytowane)

Jak masz wątpliwości to sprawdź może na wszelki wypadek czy wszystko w porądku z tą poduszką, z takimi rzeczami nie ma żartów. Po dacie produkcji powinieneś coś tam wywnioskować, ale w sumie nie wiadomo pewnie jaka była przeszłość samochodu...

A tak w ogóle ja bym zmienił mechanika po czymś takim.

Edytowane przez lukas800900

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...