tuti24 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Proszę o ocenę logów dynamicznych przepływomierza i turbiny. Audi A4 B5 1.9 tdi Afn 1999r Turbo zostało wymienione na regenerowane Awx bo poprzednie oryginalne Afn już siadało. Silnik ma wgrany najprawdopodobniej program. Jestem słaby jeśli chodzi o diagnostykę Vag wiec proszę o wyrozumiałość i wszelkie sugestie mogące doprowadzić silnik do przyzwoitego stanu. W moim odczuciu turbo wstaje zbyt późno. http://vaglog.pl/log_230015.html http://vaglog.pl/log_230016.html http://vaglog.pl/log_230013.html
tomasz102 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 (edytowane) Turbo równo ładuje, ale kiepsko wstaje. Przypadałby się jeszcze log z 001, bo soft taki dość lightowy. Do sprawdzenia szczelność układu dolotowego. Przepływomierz jak na takie doładowanie zaniża. Przeczyścić, jak nie pomoże to podmienić na inny i ponownie wykonać logi Edytowane 25 Sierpnia 2015 przez tomasz102
tuti24 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Witam, dziś tylko logi 001. http://vaglog.pl/log_230210.html Proszę o ocenę.
tomasz102 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Chyba masz spore dymienie ? Jak na takie doładowanie to dość obficie podlane. Przepływomierz wyczyść jeżeli wyjdzie podobnie to spróbuj od kogoś podmienić
tuti24 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Chyba masz spore dymienie ? Jak na takie doładowanie to dość obficie podlane. Przepływomierz wyczyść jeżeli wyjdzie podobnie to spróbuj od kogoś podmienić dymienie po wymianie turbiny na Awx w mojej ocenie jest raczej małe. Jutro będzie nowa przepływka to porobię nowe logi dynamiczne. Wystarczą 003 i 011?
tuti24 Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Logi dynamiczne zrobione z całkowicie nową przepływką 003 i 011. Dymienia brak a turbina wstaje nadal trochę późno... http://vaglog.pl/log_230399.html http://vaglog.pl/log_230400.html
tomasz102 Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Pisałem o podmianie. Na nowej jest już troche lepiej, jednak teraz trzeba wziąć pod uwagę: szczelność układu dolotowego, katalizator czy nie jest zapchany ?
tuti24 Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Katalizator jest usunięty. Wydaje mi się, że jest mała poprawa odczytów przepływomierza w stosunku do starego zważając, że jest nowy. Trzeba chyba szukać nieszczelności w dolocie? Zakładając, że jest mała nieszczelność to czy po jej wyeliminowaniu i lepszych odczytach przepływomierza turbina zacznie wcześniej wstawać?
Tobike Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Sprawdź N75 i podciśnienia w układzie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się