xamarx Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 (edytowane) Witam , od 2 miesięcy jestem posiadaczem w/w autka , zaraz po kupnie wymieniłem wszystkie płyny + filtry włącznie z filtrem paliwa Zaraz po zakupie (jeszcze przed wymianami) wyskoczył mi check engine z tymi oto błędami.16891 - Regulacja biegu jałowego obroty powyżej wartości wymaganej 17544 regulacja długookresowa paliwa , bieg jałowy , rząd cylindrów 1 - mieszanka za uboga Używam zwykłego skanera "dominator" który jest w stanie tylko te błędy odczytać i je skasować co też uczyniłem , jednak po przejechaniu kilkunastu kilometrów błędy wyskakują. Dzwoniłem do gościa który mi auto sprzedał , twierdzi że na paliwie 98 błędy mu nie wyskakiwały... ja zalałem 95 (Orlen). Sprawdzałem organoleptycznie gumowe przewody , nic nie znalazłem. Ktoś ma jakies sugestie ? podpowiedzi ? dodam że przeszukiwałem forum jednak nie znalazłem tematu w którym była by mowa o tych 2 błędach wyskakujących jednocześnie. Edytowane 27 Sierpnia 2015 przez xamarx
koloboro Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Poszukaj nieszczelności na dolocie.
xamarx Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2015 sprawdzałem węże od intercoolera , nie czułem pęknięć , trzeba by pewnie to zrobić bardziej skrupulatnie i je powyciągać ?
koloboro Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Spryskaj samostartem okolice kolektora ssacego na biegu jałowym. Jak zatrzesie silnikiem to masz nieszczelnosc
xamarx Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2015 dziękuje , na pewno wezmę to pod uwagę i spróbuje. może jeszcze jakieś sugestie ? , jutro bede miał dzień wolny to sobie poprzeglądam.
radko123 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Zaworek odmy ten pod kolektorem do sprawdzenia. Wysłane z mojego LT26i przy użyciu Tapatalka
xamarx Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2015 koloboro , a pytanko mam bo koło kolektora to powietrze dmucha a nie wciąga , gdybym spryskał samostartem to na pewno by coś silnik szarpnęło ? radko123 a odnośnie tego zaworka odmy to rozchodzi się o to ? (zakreślone na czerwono)
koloboro Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Na biegu jalowym przepustnica jest minimalnie uchylona i panuje tam podcisnienie. Mówię o odcinku od glowicy do przepustnicy.
jacek70 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 (edytowane) Sprawdź zaworek odpowietrzenia skrzyni korbowej. W trójniku gumowym pod kolektorem ssącym. ==> Tak wygląda. Edytowane 27 Sierpnia 2015 przez jacek70
xamarx Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2015 (edytowane) jacek rozumiem że to jest ten zaworek ? 035 103 245 G Wogóle można go kupić w jakimś niezależnym sklepie z częściami ? szukam i nic.. znalazłem coś takiego : http://autowanda.pl/?page=catalog/product&cat[art]=bed00czy będzie pasować ? Edytowane 27 Sierpnia 2015 przez xamarx
radko123 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 (edytowane) .....035 103 245 G ...tak to ten ale kupuj w aso a koszt oryginału to 42zł miałem u siebie takie błędy i winny był własnie ten zaworek Edytowane 27 Sierpnia 2015 przez radko123
xamarx Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2015 (edytowane) czy ten zaworek jest na końcu tego przewodu który zaznaczyłem zieloną szczałka ? jeżeli się myle może ktoś mnie poinstruować . zaworek kupiłem w aso w vw wrocław 56zł. Edytowane 28 Sierpnia 2015 przez xamarx
mamut1993 Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Ja Ci nie pomogę ale czekam na relacje mam nadzieję że u mnie bd to samo pozdrawiam i czekam :-)
radko123 Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Tak na końcu tego co zaznaczyłeś na pierwszym zdjęciu. Wysłane z mojego LT26i przy użyciu Tapatalka
kawowy19 Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Opublikowano 28 Sierpnia 2015 (edytowane) jesli autko Ci kuleje trochę na wolnych, nie trzyma obrotów to nie wymieniaj jeszcze nic tylko ściśnij ten wężyk i auto powinno zacząć od razu pracować prawidłowo. Jeśli tak się stanie to wiadomo że zaworek jest na bank do wymianyChyba że to kwestia tylko błędów w kompie a praca jest ok Edytowane 28 Sierpnia 2015 przez kawowy19
xamarx Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2015 (edytowane) kawowy , autko pracuje dobrze , tylko błędy mi wyskakują co kilkadziesiąt km.. i jak te błędy wyskakuja wydaje mi się że auto wchodzi w tryb awaryjny... jak tylko je skasuje wszystko wraca do normy. Edytowane 28 Sierpnia 2015 przez xamarx
jacek70 Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Ja akurat mam zamiennik bo tak się trafiło i już ponad rok śmiga bez problemów.
kawowy19 Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Opublikowano 28 Sierpnia 2015 to wydaje mi się że to nie jest przyczyna tego stanu rzeczy. On jak jest uszkodzony to auto wariuje na wolnych obrotach, czasami zawieszają się obroty np. na 1000obr po czym samoczynnie spadną do prawidłowych. Oczywiście nie mówię że na 100% bo czasami może to faktycznie to. Z drugiej strony wyjęcie to 10min roboty więc możesz wyjąc dla własnego spokoju. Wyjmij i zobacz powinien puszczać tylko w jedna stronę powietrze i nie może w nim nic latać.
jacek70 Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Wiadomo że to może być zupełnie coś innego , ale sprawdzić warto bo roboty nie dużo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się