Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1.8] Brak Mocy.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam A4 1,8 z 95r Problem wygląda następująco jak silnik jest zimny to jest wszystko ok ale jak się rozgrzeje to traci moc. Jak dodaję lekko gazu to jeszcze jakoś się rozpędza ale jak wcisnę do końca gaz to jakby się trochę dusił? proszę o pomoc w tej sprawie

zle skonstruowany temat, poprawiam -> edit by wiki

Gość Kaziu_Wichura
Opublikowano

przyczyn może być conajmniej kilka więc rozwiń trochę temat.

Masz LPG w samochodzie? Zanotowałeś wzrost spalania? Masz problemy z odpaleniem samochodu? Kiedy wymieniałeś filtr powietrza/paliwa?

Opisz dokładnie co było robione przy samochodzie oraz kiedy.

Najważniejsze pytanie - sprawdzałeś auto Vagiem?

Opublikowano

Diagnostyka, diagnostyka, diagnostyka.

Z fusów nic nie wywróżymy, może to tylko np. czujnik temperatury.

Opublikowano
Mam A4 1,8 z 95r Problem wygląda następująco jak silnik jest zimny to jest wszystko ok ale jak się rozgrzeje to traci moc. Jak dodaję lekko gazu to jeszcze jakoś się rozpędza ale jak wcisnę do końca gaz to jakby się trochę dusił? proszę o pomoc w tej sprawie

mam takie same objawy!!!

wymieniłem filtry paliwa, powietrza, Vag - OK.

jeśli poradziłeś już sobie z tym problemem, proszę o podpowiedz.

[ Komentarz dodany przez: pre_pl: 16-02-2007, 16:08 ]

zapraszamy najpierw do przeczytania regulaminu

Opublikowano

Napisz cos wiecej o autku.np czy ma LPG.Bo jezeli tak to ja mam podobna sytuacje w innym aucie 1.8 z instalacja LPG(dusi sie po gwaltownym wcisnieciu gazu do konca).A problem jest spowodowany zalozeniem STOZKOWEGO FILTRA POWIETRZA :biggrin:

Opublikowano

nie, nie mam LPG, a stożkowy filtr mam od 5 lat.

jechałem wcześniej 500 km w deszczu, może miało to wpływ?

[ Komentarz dodany przez: pre_pl: 16-02-2007, 16:09 ]

ponownie zachęcam

Opublikowano

NIE WIEM CZY DOBRZE TRAFIŁEM ALE MAM POWAŻNY PROBLEM Z MOJĄ AUDI A4 1.8T O KODZIE SILNIKA AEB Z 96R.

ODPALA NIE PRZEBIERA NA NA WOLNYCH OBROTACH WSZYSTKO JEST OK. PROBLEM POJAWIA SIE DOPIERO JAK RUSZAM I CHCE PRZYSPIESZYC GWAŁTOWNIE TO PRZ OK 3000 OBROTÓW AUTKO ZACZYNA PRZERYWAC TAK JAKBY ODCINAŁO DOPŁYW PALIWA JEZELI PRZYSPIESZAM POWOLI BEZ GWAŁTOWNYCH PRZYSIESZEN JEDZIE NORMALNIE. NIE MAM POJECIA CO TO MOZE BYC I MÓJ MECHANIK TEZ NIE MA POJECIA TO TO MOZE BYC. MAM NADZIJE ZE TO NIE TURBINA BO TO JUZ SA KOSZTA

PROSZE O POMOC JEZELI KTOS COS WIE NA TEN TEMAT [email protected]

DZIEKUJE BARDZO :cry:

Opublikowano

Nie pisz dużymi literami, bo to oznacza krzyk.

Samochód wchodzi w tryb awaryjny spowodowany przeładowaniem.

Sprawdź szczelność przewodów powietrznych (szczególnie pod zderzekiem, od strony silnika), szczelność wydechu za turbiną. Do sprawdzenia zawór sterowania turbiną N75, i obejście samej turbiny czyli DV.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...