bardycha Opublikowano 5 Lutego 2007 Opublikowano 5 Lutego 2007 Mam A4 1,8 z 95r Problem wygląda następująco jak silnik jest zimny to jest wszystko ok ale jak się rozgrzeje to traci moc. Jak dodaję lekko gazu to jeszcze jakoś się rozpędza ale jak wcisnę do końca gaz to jakby się trochę dusił? proszę o pomoc w tej sprawie zle skonstruowany temat, poprawiam -> edit by wiki
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 5 Lutego 2007 Opublikowano 5 Lutego 2007 przyczyn może być conajmniej kilka więc rozwiń trochę temat. Masz LPG w samochodzie? Zanotowałeś wzrost spalania? Masz problemy z odpaleniem samochodu? Kiedy wymieniałeś filtr powietrza/paliwa? Opisz dokładnie co było robione przy samochodzie oraz kiedy. Najważniejsze pytanie - sprawdzałeś auto Vagiem?
szogun0 Opublikowano 5 Lutego 2007 Opublikowano 5 Lutego 2007 Diagnostyka, diagnostyka, diagnostyka. Z fusów nic nie wywróżymy, może to tylko np. czujnik temperatury.
konio Opublikowano 15 Lutego 2007 Opublikowano 15 Lutego 2007 Mam A4 1,8 z 95r Problem wygląda następująco jak silnik jest zimny to jest wszystko ok ale jak się rozgrzeje to traci moc. Jak dodaję lekko gazu to jeszcze jakoś się rozpędza ale jak wcisnę do końca gaz to jakby się trochę dusił? proszę o pomoc w tej sprawiemam takie same objawy!!! wymieniłem filtry paliwa, powietrza, Vag - OK. jeśli poradziłeś już sobie z tym problemem, proszę o podpowiedz. [ Komentarz dodany przez: pre_pl: 16-02-2007, 16:08 ] zapraszamy najpierw do przeczytania regulaminu
Dudi Opublikowano 15 Lutego 2007 Opublikowano 15 Lutego 2007 Napisz cos wiecej o autku.np czy ma LPG.Bo jezeli tak to ja mam podobna sytuacje w innym aucie 1.8 z instalacja LPG(dusi sie po gwaltownym wcisnieciu gazu do konca).A problem jest spowodowany zalozeniem STOZKOWEGO FILTRA POWIETRZA :biggrin:
konio Opublikowano 16 Lutego 2007 Opublikowano 16 Lutego 2007 nie, nie mam LPG, a stożkowy filtr mam od 5 lat. jechałem wcześniej 500 km w deszczu, może miało to wpływ? [ Komentarz dodany przez: pre_pl: 16-02-2007, 16:09 ] ponownie zachęcam
bardycha Opublikowano 19 Lutego 2007 Autor Opublikowano 19 Lutego 2007 Dzięki za rady. Już sobie poradziłem z tym problemem miałem zepsuty czujnik halla wymieniłem i jest ok.
michaty Opublikowano 20 Lutego 2007 Opublikowano 20 Lutego 2007 NIE WIEM CZY DOBRZE TRAFIŁEM ALE MAM POWAŻNY PROBLEM Z MOJĄ AUDI A4 1.8T O KODZIE SILNIKA AEB Z 96R. ODPALA NIE PRZEBIERA NA NA WOLNYCH OBROTACH WSZYSTKO JEST OK. PROBLEM POJAWIA SIE DOPIERO JAK RUSZAM I CHCE PRZYSPIESZYC GWAŁTOWNIE TO PRZ OK 3000 OBROTÓW AUTKO ZACZYNA PRZERYWAC TAK JAKBY ODCINAŁO DOPŁYW PALIWA JEZELI PRZYSPIESZAM POWOLI BEZ GWAŁTOWNYCH PRZYSIESZEN JEDZIE NORMALNIE. NIE MAM POJECIA CO TO MOZE BYC I MÓJ MECHANIK TEZ NIE MA POJECIA TO TO MOZE BYC. MAM NADZIJE ZE TO NIE TURBINA BO TO JUZ SA KOSZTA PROSZE O POMOC JEZELI KTOS COS WIE NA TEN TEMAT [email protected] DZIEKUJE BARDZO
szogun0 Opublikowano 20 Lutego 2007 Opublikowano 20 Lutego 2007 Nie pisz dużymi literami, bo to oznacza krzyk. Samochód wchodzi w tryb awaryjny spowodowany przeładowaniem. Sprawdź szczelność przewodów powietrznych (szczególnie pod zderzekiem, od strony silnika), szczelność wydechu za turbiną. Do sprawdzenia zawór sterowania turbiną N75, i obejście samej turbiny czyli DV.
darkman79 Opublikowano 24 Lutego 2007 Opublikowano 24 Lutego 2007 witam miałem te same problemy co pisujecie mi pomogła wymiana przepływonierza teraz jest miodzio aż chce się jeździć
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się