Hotest Opublikowano 3 Listopada 2008 Opublikowano 3 Listopada 2008 Witam Jakie napiecie powinno byc na kablu dochodzacym do pompy paliwowej. Moja pompa nie startuje ale z tego co widze to dochodzi tam jedynie 5V a na chlopski rozum powinno byc chyba 12 - wiec nei wiem czy mi padla pompa (90 tys przebiegu) czy ogolnie cos jest z problemem zasilania. czy ktos moglby mi powiedziec gdzie sa jakies przekazniki bo szczerze mowiac po 2h spedzonych na rozbieraniu auta nie doszukalem sie ich .... jest to A4 3.0 Quattro 2004 rok. Pozdrawiam i bylbym wdzieczny za jakies informacje
zbigok Opublikowano 10 Listopada 2008 Opublikowano 10 Listopada 2008 Dla silników ALZ-AVJ-BFB-BEX-ALT leci to przez przekaźnik J17 do bezpiecznika nr 28 [20A] (przewód zielony) a potem do pompy (przewód żółto-zielony). Jakby na to nie spojrzeć to musi być to napięcie z akumulatora, nie mniej. Przy pomiarze wypiąłbym przewód z zacisku pompy. Jest jeszcze jedna ważna rzecz: po przekręceniu stacyjki pompa załącza się na chwile a potem wyłącza i jest wyłączona aż do momentu przekręcenia kluczyka w celu zapalenia silnika. Przekaźnik J17 znajduje się pod maską - skrzynka przy ścianie grodziowej od kabiny, z lewej strony. Nie jestem pewien na 100% czy to co opisałem dotyczy też silników ASN.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się