Misiek1219 Opublikowano 6 Września 2015 Opublikowano 6 Września 2015 (edytowane) Witam, dzisiaj przejechalem Audica trase ok 300km z czego 100km jazdy w rzęsistym deszczu, po odstawieniu auta na ok pol godziny, wracam a tu wentylator naparza na pelnych obrotach, po kolejnych 30km gasze auto i za 30min znowu to samo, wentylator wylacza sie dopiero po przekreceniu kluczyka, pogrzebalem w klimatroniku ale nic to nie dalo, odpaliłem-zgasilem i znowy zalacza sie wentylator, gasnie na 5 min i znowy zalacza, zdjalem kleme z aku i nie wiem za co sie zabrac, podejrzewam jakies zearcie ale prosze Was o rade. A4B6 2.0 ALT. Edytowane 6 Września 2015 przez Misiek1219
Stepel66 Opublikowano 7 Września 2015 Opublikowano 7 Września 2015 Pierwsze co to sprawdź czujnik cieczy czy działa prawidłowo, nie wiem jak jest akurat przy Twojej audi, ale wiem, że kiedyś miałem podobny problem w golfie IV 1,9 tdi ASV to pod obudową wentylatorów był moduł nimi sterujący i tam często śniedziały styki od wody, wystarczyło je przeczyścić i pomagało
krzysiekml Opublikowano 7 Września 2015 Opublikowano 7 Września 2015 czujnik g63 do sprawdzenia w dolnym wężu chłodnicy i przekaznik w obudowie ecu w podszybiu nr219 a vag coś widzi?
Misiek1219 Opublikowano 8 Września 2015 Autor Opublikowano 8 Września 2015 (edytowane) Dzisiaj wieczorem podepnę Vaga, może coś powie. Vag wyrzucił 3 błędy, dwa mają związek z uszkodzoną gruszką przy kierownicy powietrza - 16804 katalizator poniżej progu wydajności...oraz 17545 mieszanka za uboga. Te już się pojawiały, jak upoluję gruszkę to przestaną się pojawiać. Trzeci błąd to 18010 "Napięcie zasilania sterownika silnika 30 za niskie nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia- BŁĄD SPORADYCZNY" tego widzę pierwszy raz. Poza tym po podłączeniu klemy od aku wentylator dalej szaleje, załącza, rozłącza na przemian. Czekam na jakieś pomysły, interpretację błędu nr 3. Edytowane 8 Września 2015 przez Misiek1219
krzysiekml Opublikowano 8 Września 2015 Opublikowano 8 Września 2015 kabelkologia do przejrzenia,do obudowy ECU zajrzyj czy nie gniją przekazniki i instalacja tak na początek ładowanie sprawdz na alternatorze i akumulatorze
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się