niuniek7826 Opublikowano 8 Września 2015 Opublikowano 8 Września 2015 Witam. Przydarzyła mi się nie ciekawa sytuacja z moją audi a4 b5 (1.6 AHL) 1998r. Otóż wymieniałem razem z kolegą mechanikiem rozrząd, wymieniliśmy i złożyliśmy wszystko pięknie ładnie pracowało już miałem wyjeżdżać z garażu ale zachciało mi się przetrzeć taką dużą szmatą pokrywę klawiatury no i stało się Emotikon unsure Szmatę wciągneło w paski klinowe i rozrząd. Okazało się że rozrząd przestawił się o 9 ząbków i obcięło klin na kole zębatym od wału korbowego. Koło zamówiliśmy nowe, założyliśmy je złożyliśmy rozrząd i została odpalona, odpaliła można powiedzieć że od strzała ale praca silnika nie była już taka jak przed wymianą, na wolnych obrotach trzęnsie całym autem jak dodam gazu do spodu to się dławi odcięcie zapłonu ma przy 5 tyś wcześniej była przy 7.5 tyś i nie równo pracuje na wolnych obrotach tak bucha z wydechu strasznie. A i w silniku słychać takie jak by stukanie. Co się mogło stać? Rozrząd jest zile ustawiony? Głowica poszła? Doradzicie mi co mam zrobić Emotikon smile
bartek1605 Opublikowano 8 Września 2015 Opublikowano 8 Września 2015 "czapka" w góre, przy tak mocnym przeskoku na pasku zawory musiały sie cmoknąć z tłokami
jacek70 Opublikowano 8 Września 2015 Opublikowano 8 Września 2015 Jeśli korekta nie wystarczy to taniej wyjdzie zakup silnika.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się