darek181289 Opublikowano 13 Września 2015 Opublikowano 13 Września 2015 Witam wszystkich W końcu wziąłem się za prezentację mojej besiódemki Kupiona w czerwcu. Jestem 3 właścicielem w pl. Jest to wersja usa, więc po małych przygodach za oceanem. Przed zakupem sprawdziłem historię, była trochę obita z przodu i z tyłu, airbagi nie wystrzelone, więc się zainteresowałem. Technicznie sprawna więc szybka decyzja i była moja zrobiłem nią ponad 2 tys, jeździ się bardzo fajnie, średnio spalanie mam 10-11l/100 km, więc nie jest źle, no i jak prawie wszystkie tfsi lubi olej Brakuje S-line zewnętrznego, automatu i PDC, ale nie można mieć wszystkiego Zrobione: -rozrząd komplet przód i tył - przegub prawy przód - zaworek n80 - zawór PCV - wszystkie żarówki zamienione na ledy (od pana Zajączkowskiego) do zrobienia: - sprawdzenie odmy oraz pokrywy zaworów, celem znalezienia nieszczelności, przez które BT rzyga olejem przed turbo - wymiana poduszki silnika, która popuszcza olej - naprawa popękanego fotela kierowcy - dołożenie lotki na tylną klapę, bo tak smutno i łyso - na następny sezon letni jakieś 18" więcej zdjęć niebawem
TOM3K Opublikowano 13 Września 2015 Opublikowano 13 Września 2015 Coś słabo interesowałeś się tym autem. Bo powinien mieć obrysówki w zderzaku i klapa też jest z eu
darek181289 Opublikowano 13 Września 2015 Autor Opublikowano 13 Września 2015 Coś słabo interesowałeś się tym autem. Bo powinien mieć obrysówki w zderzaku i klapa też jest z eu klapa jak i zderzaki były uszkodzone, więc zostały wstawione europejskie elementy.
black4 Opublikowano 13 Września 2015 Opublikowano 13 Września 2015 Witam wszystkich W końcu wziąłem się za prezentację mojej besiódemki Kupiona w czerwcu. Jestem 3 właścicielem w pl. Jest to wersja usa, więc po małych przygodach za oceanem. Przed zakupem sprawdziłem historię, była trochę obita z przodu i z tyłu, airbagi nie wystrzelone, więc się zainteresowałem. Technicznie sprawna więc szybka decyzja i była moja zrobiłem nią ponad 2 tys, jeździ się bardzo fajnie, średnio spalanie mam 10-11l/100 km, więc nie jest źle, no i jak prawie wszystkie tfsi lubi olej Brakuje S-line zewnętrznego, automatu i PDC, ale nie można mieć wszystkiego Zrobione: -rozrząd komplet przód i tył - przegub prawy przód - zaworek n80 - zawór PCV - wszystkie żarówki zamienione na ledy (od pana Zajączkowskiego) do zrobienia: - sprawdzenie odmy oraz pokrywy zaworów, celem znalezienia nieszczelności, przez które BT rzyga olejem przed turbo - wymiana poduszki silnika, która popuszcza olej - naprawa popękanego fotela kierowcy - dołożenie lotki na tylną klapę, bo tak smutno i łyso - na następny sezon letni jakieś 18" więcej zdjęć niebawem Witaj Gratulacje znalezienia fajnej opcji! Ważne, że jest 2.0 T i Quattro Jak znajdziesz przyczyny nieszczelności nie omieszkaj podzielić się info na forum. Wrzuca na next sezon ładne 18" a te 17" daj na zimę , ja tak zrobiłem Pozdrawiam serdecznie !
darek181289 Opublikowano 14 Września 2015 Autor Opublikowano 14 Września 2015 to co on cały poobijany był ? był tak obity, że nie trzeba było ingerować w konstrukcję, tylko wymienić zniszczone części. Nie uważam tego za druciarstwo jakich jest pełno na allegro. instruktor 83, zdj środka wrzucę, jak naprawię spękany fotel
TOM3K Opublikowano 14 Września 2015 Opublikowano 14 Września 2015 To trzeba było wymienić części na ori USA
Audi sline Opublikowano 14 Września 2015 Opublikowano 14 Września 2015 Popraw oznaczenia na klapie, bo trochę słabo wygląda. Jednak lepsza była niż moja, że na tą się zdecydowałeś? ;-)
darek181289 Opublikowano 26 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 26 Grudnia 2015 (edytowane) już takiego kupiłem, ale są rzeczy ważne i ważniejsze do zrobienia mały up: -wymieniony BT oraz pokrywa zaworów, pobór oleju spadł do tolerancyjnego poziomu ok 400ml/1000km - wymiana oleju na LM 5w40 - poduszka silnika - zaworek n75, któremu odpadł króciec :/ - termostat - filtr powietrza podczas ostatnich mglistych wieczorów odkryłem, że mam bix-y skrętne oraz servotronic do planowanych wydatków mam jeszcze naprawę popękanego fotela i ładne 18" na lato kilka fot od pani fotograf Edytowane 26 Grudnia 2015 przez darek181289
black4 Opublikowano 26 Grudnia 2015 Opublikowano 26 Grudnia 2015 (edytowane) już takiego kupiłem, ale są rzeczy ważne i ważniejsze do zrobienia mały up: -wymieniony BT oraz pokrywa zaworów, pobór oleju spadł do tolerancyjnego poziomu ok 400ml/1000km - wymiana oleju na LM 5w40 - poduszka silnika - zaworek n75, któremu odpadł króciec :/ - termostat - filtr powietrza podczas ostatnich mglistych wieczorów odkryłem, że mam bix-y skrętne oraz servotronic do planowanych wydatków mam jeszcze naprawę popękanego fotela i ładne 18" na lato kilka fot od pani fotograf już takiego kupiłem, ale są rzeczy ważne i ważniejsze do zrobienia mały up: -wymieniony BT oraz pokrywa zaworów, pobór oleju spadł do tolerancyjnego poziomu ok 400ml/1000km - wymiana oleju na LM 5w40 - poduszka silnika - zaworek n75, któremu odpadł króciec :/ - termostat - filtr powietrza podczas ostatnich mglistych wieczorów odkryłem, że mam bix-y skrętne oraz servotronic do planowanych wydatków mam jeszcze naprawę popękanego fotela i ładne 18" na lato kilka fot od pani fotograf Witaj, Fajnie, że doprowadziłeś A4-kę do zdrowia Bix-y skrętne fajna sprawa no i servotronic ładnie wyposażona wersja się trafiła. Zawieszenie masz 1BA? Jakie masz końcówki wydechu? Jakieś mody z mocą przewidujesz? PS. Foty jak z albumu Pozdrawiam ! Edytowane 26 Grudnia 2015 przez black4
darek181289 Opublikowano 26 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 26 Grudnia 2015 tak, zawias 1BA, dlatego stoi jak koza może kiedyś będzie niżej co do mocy to póki co mi starcza, ale nie mówię nie
jozek726 Opublikowano 26 Grudnia 2015 Opublikowano 26 Grudnia 2015 wymieniłeś pokrywę zaworów na nową ? Dlaczego ? ciekło z niej czy co ?
darek181289 Opublikowano 26 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 26 Grudnia 2015 wymieniłeś pokrywę zaworów na nową ? Dlaczego ? ciekło z niej czy co ? pokrywa zaworów od wewnątrz ma taką jakby komorę gdzie odma zasysa powietrze z nad głowicy. Ta komora ma od spodu plastik, który z wiekiem się deformuje i między innymi przez to odma ciągnie więcej oleju w dolot. tutaj jest wszystko wypisane szczegółowo: http://www.audizine.com/forum/showthread.php/567132-A-look-inside-the-Valve-Cover-(Pics-Video)-2nd-oil-separator to jest oczywiście zamaskowanie problemu poboru oleju, ale tańsze to niż remont silnika
darek181289 Opublikowano 26 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 26 Grudnia 2015 tak, używana byłaby w takim stanie jak moja, więc to mijałoby się z celem... nowa z aso niby poprawiona 06D103469N kosztowała mnie 775zł...
Lorence Opublikowano 28 Grudnia 2015 Opublikowano 28 Grudnia 2015 auto jest granatowe ?? jak już przód zmieniałeś to trzeba było wrzucić zderzak sline albo przynajmniej zderzak pod spryski reflektorów ogolnie jest co modzić
darek181289 Opublikowano 28 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2015 auto jest granatowe ?? tak, taki ciemny granat, z daleka wygląda jak czarny, ja nic nie modziłem z przodem, taki już kupiłem
Binek1.8T Opublikowano 14 Stycznia 2016 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Bixy skrętne super sprawa! Odnow moze odbłyśniki wtedy będzie mega efekt
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się