Buba Opublikowano 4 Listopada 2008 Opublikowano 4 Listopada 2008 Jakie logi do pelnej diagnostyki AEB. ktore zrobic dynamiczne a ktore statyczne. szukam szukam i nigdzie nie moge znalezc.
szogun0 Opublikowano 4 Listopada 2008 Opublikowano 4 Listopada 2008 Powiem ci tak szczerze, że w tym silniku logi to można sobie robić z czego chcesz, a i tak niewiele wywnioskujesz. Manometr trzeba podpiąć, zobaczyć ile turbo pompuje, potem sprawdzić DV. A jak chcesz logować, to 25 - regulacja doładowania. Chyba na 13 są czujniki stukowe. Przepływomierz gdzieś w okolicach 02. 07, 08 - Sonda.
poziek Opublikowano 4 Listopada 2008 Opublikowano 4 Listopada 2008 No przepływomierz coś może powiedzieć ale najlepiej podpiąć manometr i jazda
fend18 Opublikowano 5 Listopada 2008 Opublikowano 5 Listopada 2008 No przepływomierz coś może powiedzieć ale najlepiej podpiąć manometr i jazda a co z blokiem 115? w vag-comie? idize zmierzyc tym cisnienie doladowania? mam wersje shareware va-com 3.11 i 4.09 i nie moge, ale jesli ktos ma pelna to czy jest mozliwosc sprawdzenia doladowania w tym bloku? ma ktos moze wartosci dla przeplywki jakie powinny byc w calym zakresie obrotow dla 1.8T AEB?
szogun0 Opublikowano 5 Listopada 2008 Opublikowano 5 Listopada 2008 Nie ma w tym aucie dostępnego bloku 115. Jest dopiero w tych, gdzie przepustnica jest Drive-by-Wire. Przepływka w górnym zakresie obrotów ma mieć minimum 100.
201ty Opublikowano 6 Listopada 2008 Opublikowano 6 Listopada 2008 ma ktos moze wartosci dla przeplywki jakie powinny byc w calym zakresie obrotow dla 1.8T AEB? Podłącze się z pytankiem, czy 120g/s przy 6000rpm dla AEB to dobre wskazanie?Silnik seria.
Nefryt Opublikowano 25 Marca 2009 Opublikowano 25 Marca 2009 Odswiezam temat bo zaczynam "przygode" z vagiem tylko z tego co wyczytalem na forum to moj silnik o oznaczeniach AEB nie jest dobry do diagnostyki bo z logow nie za duzo wynika i zostaje tylko wizyta w jakims warsztacie ? A tak na marginesie to dlaczego tak jest ze inne silniki niz oznaczone symbolami AEB mozna zdiagnozowac vagiem i wywnioskowac cos z logow a z tych AEB nie mozna, co w nich jest takiego albo czego brakuje zeby logi byly uzyteczne ? Dlaczego wogole w B5 byly montowane silniki o roznych oznaczeniach ?[br]Dopisany: 25 Marzec 2009, 10:15_________________________________________________Jest wogole sens logowania silnika AEB ?
fend18 Opublikowano 25 Marca 2009 Opublikowano 25 Marca 2009 Odswiezam temat bo zaczynam "przygode" z vagiem tylko z tego co wyczytalem na forum to moj silnik o oznaczeniach AEB nie jest dobry do diagnostyki bo z logow nie za duzo wynika i zostaje tylko wizyta w jakims warsztacie ? A tak na marginesie to dlaczego tak jest ze inne silniki niz oznaczone symbolami AEB mozna zdiagnozowac vagiem i wywnioskowac cos z logow a z tych AEB nie mozna, co w nich jest takiego albo czego brakuje zeby logi byly uzyteczne ? Dlaczego wogole w B5 byly montowane silniki o roznych oznaczeniach ?[br]Dopisany: 25 Marzec 2009, 10:15_________________________________________________Jest wogole sens logowania silnika AEB ? sprawdzisz sobie przeplywke, sonde, czasy otwarcia wtryskow, temp powietrza zasysanego itp co bys chcial jeszcze sprawdzic? Dlaczego wogole w B5 byly montowane silniki o roznych oznaczeniach ? przesadziles, a co mialbyc jeden silnik do auta? nie wiem jak to skomentowac.
Nefryt Opublikowano 26 Marca 2009 Opublikowano 26 Marca 2009 Dlaczego wogole w B5 byly montowane silniki o roznych oznaczeniach ?przesadziles, a co mialbyc jeden silnik do auta? nie wiem jak to skomentowac. Chyba nie zrozumiales o co mi chodzi bo wiem ze do A4 byly montowane rozne wersje silnikow pod wzgledem pojemnosciowym, a ja pytalem o silnik 1.8 T dlaczego nie ma jednego oznaczenia np. AEB tylko z tego samego roku produkcji byly jeszcze silniki o oznaczeniach : ANB, AWM, ANB itd. Czym one sie roznia ?[br]Dopisany: 26 Marzec 2009, 07:52_________________________________________________Które logi wkleic bo juz zrobilem pomiary (dla silnika AEB) a nie chce zasmiecac forum logami ktore w przypadku tego silnika i tak nic nie dadza ? Jeszcze jedno logi dynamiczne dla blokow 003 i 011 to wiadomo jak przeprowadzac z trojki, 30km/h itd a jak pomiar ma wygladac dla innchy blokow analogicznie ?[br]Dopisany: 26 Marzec 2009, 20:23_________________________________________________Co jest nikt nic nie wie
Gornano Opublikowano 27 Marca 2009 Opublikowano 27 Marca 2009 Wrzuć grupę : a) 2 - przepływka 3 - temp. c) 8,9 - sonda
mateogda Opublikowano 28 Marca 2009 Opublikowano 28 Marca 2009 Czym one sie roznia ? Kolejne modyfikacje silnika dostawały "ulepszenia" i zmieniało się ich oznaczenie.
Nefryt Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Wrzuć grupę : a) 2 - przepływka 3 - temp. c) 8,9 - sonda obydwie grupy pomiaru dynamiczne i statyczne wrzucac ?
Gornano Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Wrzuć grupę : a) 2 - przepływka 3 - temp. c) 8,9 - sonda obydwie grupy pomiaru dynamiczne i statyczne wrzucac ? Tak będzie najlepiej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się