piotrek200110 Opublikowano 14 Września 2015 Opublikowano 14 Września 2015 witam szukalem po innych tematach ale nic niemoge znalezc, od pewnego czasu z moim silnikiem dzieje sie cos dziwnego a mianowicie 1) pierwsza wada jest taka ,że podczas jazdy lub na postoju na bezynie lub na gazie nagle na ułamek sekundy spadaja obroty zadko sie tak zdaża przynajmniej 2 razy co kazde odpalenie później już jest z tym dobrze wyglada to tak jak by odcinalo iskre na sekunde, 2) po drugie gdy przekraczam 3tyś obrotow i chciałbym wyprzedzac, silnik zaczyna lekko przerywac. czego to mogą być objawy? sprawdzilem miernikiem na zwarciu czujnik polozenia walu na zimnym silniku pokazuje wartość 840 natomiast na goracym 1077.
Gość Opublikowano 15 Września 2015 Opublikowano 15 Września 2015 zapnij vaga, nikt tu nie jest wróżką
Kolkov Opublikowano 15 Września 2015 Opublikowano 15 Września 2015 Kiedy wymieniałeś świece, cewki, przewody? Wysłane z telefonu przy pomocy Tapatalka
koloboro Opublikowano 15 Września 2015 Opublikowano 15 Września 2015 Na początek vag a potem będziemy myśleć.
piotrek200110 Opublikowano 17 Września 2015 Autor Opublikowano 17 Września 2015 mysle ze waga podepne moze jutro ktos napisal o swiecach i przewodach wymienione byly chyba w grudniu 2014r. a nawet gdyby to byly one to by np. umierala jedna swieca albo kabel nie odrazu wszystko naraz moglby wtedy wkrecac sie na obroty jak silnik esa ale on normalnie sie wkreca a co odpalenie i z 1km przejechane szarpnac tak jak by mial zgasnac ale szybko wraca na obroty jak jest na biegu natomiast jak wcisne w tym momencie sprzeglo to zgasnie doreszty. 1. czy takie obiawy moga dawac czujnik masy powietrza lub czujnik polozenia walu?
Gość Opublikowano 17 Września 2015 Opublikowano 17 Września 2015 (edytowane) czujnik polozenia walu napewno nie, auta bys nie odpalil, a czy przeplywka hmm, nie wiem Edytowane 17 Września 2015 przez uszolek
piotrek200110 Opublikowano 17 Września 2015 Autor Opublikowano 17 Września 2015 tak wogole to te wszystkie klopoty zaczely sie od czasu odkad zostala nabita klimatyzacja, 2 lata nie nabijalem i na poczatku wakacji jak nabilem tak zaczelo sie tak dziac i wogole ten silnik na właczonej klimie niema sily ruszac zeby normalnie jechac musza byc obroty conajmniej 3tys w miescie to nawet jej nie wlaczam bo sie boje ze nie bede mogl ruszyc raptownie jezeli sytuacja bedzie tego potrzebowac.
jklgleiwitz Opublikowano 20 Września 2015 Opublikowano 20 Września 2015 (edytowane) Po pierwsze 1.6 nigdy demonem przyspieszenia i szybkosci nie był więc nie wiem czego oczekujesz od niego. Mam ten sam silnik co ty oraz gaz i nie mam problemu z jazda poniżej 2tys obrotów. Tak jak koledzy mówią bez Vaga to wróżenie z fusow i sprawdź też czy nie wywala jakiś błędów jak wlaczasz klime. Przeszukujac tematy tej tematyki u wujka Google możliwe że za mocno Ci nabili klime. Inne opcje: Jeśli się nie mylę ANA ma zawór erg( jeśli się mylę poprawcie mnie) może masz zasyfiony i dlatego ci auto muli. Oraz to co mi najbardziej do spadków mocy przy wlaczonej klimie pasuje padająca sprezarka klimy. Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka Edytowane 20 Września 2015 przez jklgleiwitz
piotrek200110 Opublikowano 28 Września 2015 Autor Opublikowano 28 Września 2015 Witam kolegów z forum, rozwiązanie tego problemu było takie, 1) przewód od podcisnienia przepustnicy był pękniety 2) czujnik wału niby jeszcze pracował ale dawał zle dane do kompa. teraz juz normalnie przyśpiesza i jest o wiele mocniejszy niz byl jak by mu ze 20koni przypylo, ważne info czujnik od 1.6 ahl pasuje do 1.6 ana
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się