DCPL Opublikowano 14 Września 2015 Opublikowano 14 Września 2015 (edytowane) Hej Pierwszy post wiec czesc wszystkim. Z pomoca forum udalo mi sie bez trucia odpalic vag'a Mam problem z 1.9 AWX w Audi A4. Na ogol auto zapala normalnie , innym razem ciezko badz zgasnie po zapaleniu i trzeba zakrecic jeszcze raz. W zimniejsze dni jest coraz gorzej. Czasami auto zaczyna sie trzasc na wolnych obrotach. Pojawia sie wtedy jasny dym.Lekkie dodanie gazu rozwiazuje problem. Po za tym nie kopci i jezdzi w miare normalnie. Po podlaczeniu kabla udalo mi sie zlapac moment w ktorym "trzepie" . Log statyczny.(13) http://vaglog.pl/log_232428.html Tutaj to samo , po lekkim dodaniu gazu. ( wartosc na 4 cylindrze spada) .(13) http://vaglog.pl/log_232431.html Czasami trzepanie mija i na wolych jest OK. http://vaglog.pl/log_232432.html Dynamiczne - mam nadzieje ,ze sa OK. Zrobilem kilka kolek pod tesco... EDIT: Nowe logi dynamiczne 1 http://vaglog.pl/log_232485.html 3 http://vaglog.pl/log_232447.html 4 http://vaglog.pl/log_232448.html 8 http://vaglog.pl/log_232449.html 10 http://vaglog.pl/log_232450.html 11 http://vaglog.pl/log_232451.html 13 http://vaglog.pl/log_232452.html 23 http://vaglog.pl/log_232453.html Po prostu wtrysk ? Czy mam jeszcze czegos szukac ? Edytowane 15 Września 2015 przez DCPL
.Pablo. Opublikowano 14 Września 2015 Opublikowano 14 Września 2015 Zrób porządnie te logi dynamiczne te co zrobiłeś to masakra. 3 bieg gaz w podłogę i logujesz od 1500 do 4000 obr.
DCPL Opublikowano 14 Września 2015 Autor Opublikowano 14 Września 2015 Zrób porządnie te logi dynamiczne te co zrobiłeś to masakra. 3 bieg gaz w podłogę i logujesz od 1500 do 4000 obr. Hej Zrobilem nowe , tak jak pisales. Przyjamniej sie staralem , bo jezdzilem sam wyedytowalem oryginalny post
.Pablo. Opublikowano 15 Września 2015 Opublikowano 15 Września 2015 Tak na szybko turbo przeladowuje od dołu. Na twoim miejscu zamienił bym pompki miejscami żeby wykluczyć wiązkę i pompowtrysk. Jak bedziesz przekładal to podoginaj konektorki.
DCPL Opublikowano 15 Września 2015 Autor Opublikowano 15 Września 2015 (edytowane) Tak na szybko turbo przeladowuje od dołu. Na twoim miejscu zamienił bym pompki miejscami żeby wykluczyć wiązkę i pompowtrysk. Jak bedziesz przekładal to podoginaj konektorki. OK. to moge sprobowac wszyskie przestawic - zrobic kolejnosc od konca. Ile mechanik powieniec wziac za taka operacje .... z grubsza ... Lodz. W sumie tylko jedna rzecz. Rozumiem ze turbo nie ma wplywu na szarpanie przy wolnych obrotach ? Edytowane 15 Września 2015 przez DCPL
.Pablo. Opublikowano 15 Września 2015 Opublikowano 15 Września 2015 Szczerze nie mam pojęcia ile weźmie ja sobie robie to sam duża suwmiarka czujnik zegarowy trochę wiedzy i zrobione ;-) Nie zapomnij dać nowych śrub na PD.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się