krzysiek1606 Opublikowano 18 Maja 2016 Opublikowano 18 Maja 2016 (edytowane) jaki olej obecnie lejesz? i marka Od początku tego stage 5w50 mobil1,zmieniam co 7tyś. bardzo dobry wybor tez avf na takim latam Edytowane 18 Maja 2016 przez krzysiek1606
wodz Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2016 CzeJest pierwsza mała awaria silnika po przebiegu przeszło 34tyś.Po ostrym traktowaniu wyrzuca płyn chłodniczy przez zbiorniczek.Pada uszczelka pod głowicą i wali ciśnienie do układu chłodzenia.Zdam fotorelacje po ściągnięciu "czapki" jak tam tłoki i reszta się ma.Pozd Witam Przebieg 37tyś od ostatniego małego remontu silnika,mała przymusowa rewizja głowicy.Tak jak pisałem wcześniej poddała sięuszczelka pod głowicą,w końcu znalazłem chwilę na jej wymianę.Wpada fabrycznie nowa głowica pod maskę i "wzmocnione" szpilkigłowicy.Od jakiegoś czasu wtryski zaczęły lać i zostają zmienione również na nowe.Z tego co widać dół nadal w dobrej kondycji.Korbowody nadal na swoim miejscu i tłoki nie potopione,hehe. Kilka fotek z wymiany uszczelki.Uszczelka gotowa do "przyjęcia na klatę" głowice.Składana na Loctite.Głowica na swoim miejscu.Nowe wtryski gotowe do montażu.Wtryski i układ paliwowy gotowe do przyjęcia ON.Nowy komplet szpilek.Szpilki na swoim miejscu.Rozrząd spięty w "kupę".Cdn Pozdrawiam
Jacktdi99 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 zaszalales z glowicą, jakie wtryski szybko pisz z czego dales szpilki do niej ?
wodz Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2016 (edytowane) Wtryski 270 takie jak były są wystarczające.Szpilki z ARL po małej przeróbce. Edytowane 23 Sierpnia 2016 przez wodz
wodz Opublikowano 30 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2017 (edytowane) Witam Setap zrobił już 50tyś i jak na razie nic złego się nie wydarzyło Pancerny(1Z,AFN) znosi dzielnie zadawane mu "męki i bóle" . Od ostatniej wymiany uszczelki głowicy i "dachu nad stajnią" zero problemów z serduchem. Olej wymieniany co 6-7tyś (Mobil1 5w50),odpalał nawet przy -24* bez jakichkolwiek problemów. Mała awaria spływu oleju z turbo ale zauważona przed narobieniem szkody.Wymieniony jeden przegub zewnętrzny,jeździłem z tydzień na rozerwanej gumie .Skrzynia jak huczała tak huczy,nic mniej nic więcej Sprzęgło o dziwo jeszcze dobrze klei chodź już pedał "bierze" u samej góry.Kolejne relacje zdam po następnych miejmy nadzieje tyś.kilometrach. Pozdrawiam Edytowane 30 Stycznia 2017 przez wodz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się