Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B5 AFN +GTB22 235KM i 450NM


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

jaki olej obecnie lejesz? i marka

Od początku tego stage 5w50 mobil1,zmieniam co 7tyś.

bardzo dobry wybor :wink: tez avf na takim latam

Edytowane przez krzysiek1606
Opublikowano

Cze

Jest pierwsza mała awaria silnika po przebiegu przeszło 34tyś.Po ostrym traktowaniu wyrzuca płyn chłodniczy przez zbiorniczek.Pada uszczelka pod głowicą i wali ciśnienie do układu chłodzenia.Zdam fotorelacje po ściągnięciu "czapki" jak tam tłoki i reszta się ma.

Pozd


Witam

Przebieg 37tyś od ostatniego małego remontu silnika,mała przymusowa rewizja głowicy.Tak jak pisałem wcześniej poddała się
uszczelka pod głowicą,w końcu znalazłem chwilę na jej wymianę.Wpada fabrycznie nowa głowica pod maskę i "wzmocnione" szpilki
głowicy.Od jakiegoś czasu wtryski zaczęły lać i zostają zmienione również na nowe.

24xo31e.jpg

2w6uwra.jpg

Z tego co widać dół nadal w dobrej kondycji.Korbowody nadal na swoim miejscu i tłoki nie potopione,hehe.

Kilka fotek z wymiany uszczelki.

Uszczelka gotowa do "przyjęcia na klatę" głowice.

idafqq.jpg

Składana na Loctite.

2wgdt0x.jpg

Głowica na swoim miejscu.

2vvt3c2.jpg

xompvt.jpg

Nowe wtryski gotowe do montażu.

2d0zas6.jpg

Wtryski i układ paliwowy gotowe do przyjęcia ON.

280mbmv.jpg

Nowy komplet szpilek.

szfymr.jpg

Szpilki na swoim miejscu.

2h64rut.jpg

14twz8.jpg

Rozrząd spięty w "kupę".

2nuj4o3.jpg

Cdn

Pozdrawiam


Opublikowano

zaszalales z glowicą, jakie wtryski szybko pisz :wink:

z czego dales szpilki do niej ?

Opublikowano (edytowane)

Wtryski 270 takie jak były są wystarczające.Szpilki z ARL po małej przeróbce.

Edytowane przez wodz
Opublikowano (edytowane)

Witam

Setap zrobił już 50tyś i jak na razie nic złego się nie wydarzyło :D Pancerny(1Z,AFN) znosi dzielnie zadawane mu "męki i bóle" :wink:. Od ostatniej wymiany uszczelki głowicy i "dachu nad stajnią"  zero problemów z serduchem. Olej wymieniany co 6-7tyś (Mobil1 5w50),odpalał nawet przy -24* bez jakichkolwiek problemów. Mała awaria spływu oleju z turbo ale zauważona przed narobieniem szkody.Wymieniony jeden przegub zewnętrzny,jeździłem z tydzień na rozerwanej gumie :facepalm: .Skrzynia jak huczała tak huczy,nic mniej nic więcej :grin: Sprzęgło o dziwo jeszcze dobrze klei chodź już pedał "bierze" u samej góry.Kolejne relacje zdam po następnych miejmy nadzieje tyś.kilometrach.

Pozdrawiam

Edytowane przez wodz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...