Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Hałas spod maski - jaka może być przyczyna ?


bobusiek

Rekomendowane odpowiedzi

witam mi rowniez piszczalo ale wymienilem rolke przy alternatorze i cisza a wczesniej jak skrecilem kola na max to piszczalo i cos cykalo ale zastanawia mnie jeszcze jeden dzwiek ktory wystepuje na tym filmiku a i jest tez umnie a mianowicie chodzi o ten stukot takie tutututu ktory slychac gdzie dalej, nie chodzi o terkot silnika bo ten jest bez zarzutu tylko takie stukanie jakby gdzies obudowa stukala( a tak nie jest) jest to bardziej slyszalne kolo prawego kola patrzac od przodu. nie mam z kim porownac czy te typy tak maja czy cos nie tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam mi rowniez piszczalo ale wymienilem rolke przy alternatorze i cisza a wczesniej jak skrecilem kola na max to piszczalo i cos cykalo ale zastanawia mnie jeszcze jeden dzwiek ktory wystepuje na tym filmiku a i jest tez umnie a mianowicie chodzi o ten stukot takie tutututu ktory slychac gdzie dalej, nie chodzi o terkot silnika bo ten jest bez zarzutu tylko takie stukanie jakby gdzies obudowa stukala( a tak nie jest) jest to bardziej slyszalne kolo prawego kola patrzac od przodu. nie mam z kim porownac czy te typy tak maja czy cos nie tak

przyciśnij mocno ręką obudowę silnika...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Podłącze się do tematu. Mam podobny problem z dziwnym piszczeniem na wolnych obrotach. Jak dodam trochę gazu (powyżej 1,1k obrotów) problem ustaje. Czasami jak silnik się rozgrzeje to zaczyna mi piszczeć wspomaganie na maksymalnym wychyleniu kół.

Dziś zauważyłem również, że silnik o wiele głośniej zaczyna pracować jak włączę światła przeciwmgielne (większe obciążenie) lub nacisnę hamulec.

Sądzicie że to sprzęgiełko? Pasek mam w dobrym stanie i nie ma zbyt dużych luzów. Skrętu poprzecznego paska też nie widzę, ani latania podczas normalnej pracy.[br]Dopisany: 20 Marzec 2011, 16:25_________________________________________________Wczoraj zobaczyłem również, że zwoje alternatora po wyłączeniu silnika automatycznie stają. Pozatym podczas pracy silnika napinacz paska wpada w wibracje, ale pasek nie wygląda na luźny ( moge wykonać nim obrót max o 60st)...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak "uzwojenia" alternatora staje wraz z zatrzymaniem paska to ewidentnie sprzęgiełko!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...