Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Regeneracja głowicy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie,,z takim małym pytaniem.

Czy jesteście wstanie mi polecić jakąś dobrą firmę która zrobi mi kompleksową regeneracje głowicy za jakieś rozsądne pieniążki ?

Mam u siebie na miejscu kogoś takiego kto jest w stanie mi zrobić regeneracje za 1400zł (wymiana praktycznie wszystkiego czy dobre czy niedobre) cena mi odpowiada ale nie jestem pewien co do jakości wykonanej usługi.

Polecicie coś ?

Opublikowano

za sama regeneracje tyle? czy zrobienie auta do jazdy?

Opublikowano

1400 za całkowita regenerację głowicy,czyli wymiana wszystkich zaworów uszczelniaczy itd.

No.No . wiesz masz 20 zaworów jeden za 30-50 zł to już robi kwotę.

Bo kurcze założyłem gaz zrobiłem 10 tys i mi ciśnienia zabrakło na 1 i 4 cylindrze.jak silnik złapie temp to jest git ale na zimnym to chodzi mi jak ciągnik.pierścienie raczej ok bo oleju nie bierze wiec stawiam na zawory a jak juz głowica będę na zewnątrz to myślę o wymianie wszystkich na jakieś mocniejsze pod LPG.

Opublikowano

Dużo jak za samą regenerację głowicy.

Opublikowano

To jest dużo ?macie jakieś tańsze firmy a solidne to dajcie namiary.

Opublikowano

JA ROBIŁEM KOMPLETNA REENERACJE 2 GŁOWIC W V6 I ZAPŁACIŁEM 700 ZL, NIE WIEM ZKAD 1400 , ALE KTOS KASUJE, ZAWPRY SREDNIA SA PO 10-15 ZŁA MAX

Opublikowano

ja w BFB robiłem,

- frezowanie płaszczyzny głowicy,

- nowe prowadnice zaworowe (wydechowe 8szt)

- szlifowanie gniazd zaworowych

- szlifowanie zaworów

koszt 540 zł

Opublikowano (edytowane)

Mortek to daj namiar na firmę w której robiles.

Widzisz vdm wielkiej wymiany części nie miał a koszt 540.

Ale swoją drogą to gdzie widzisz zawory po 15 zeta?

Edytowane przez booolek
Opublikowano

Trochę drogo kolega za v6 2,8 w Audi a4 b5 zapłacił 1200 :)

Opublikowano

Vdm daj namiar na ta firmę,kafarek ty także jedli możesz.w piątek dzwoniłem do Wrocławia to mi 2500 zawołał w to to jest dużo.ale pamiętajmy o tym ze ha podałem cenę za wymianę wszystkiego na nowe czy dobre czy niedobre.tak mi kolezka radzi a wy co mówicie o takim rozwiązaniu?

Opublikowano

po co dobre zawory wywalac? popychacze? doszlifoawac u bedzie chulało, ewentulanie prwadniece i uszczelniacze, potem planowanie i mycie

Opublikowano (edytowane)

Chodzi o to ze dobre zawory tez juz mają trochę kilometrów pracy za sobą i czy nie lepiej mając już wszystko na wierzchu wymienić całość ze względu na to ze samo wymontowanie głowicy i wymiana uszczelek i planowanie to juz robi koszt wiec czy nie lepiej teraz doinwestować trochę i wymienić wszystko na nowe.bo gdyby to było tak ze jak siądzie mi następny zawór to nie jest jakis wielki koszt tylko wymiana tak jak np świecy to bym olal to.ale to już tak nie działa ryzyko jest w późniejszym etapie zbyt drogie pod względem samej robocizny.

Edytowane przez booolek
Opublikowano

jak tak chcesz inwestoac w głwice to od razu pasowało by zerkac na dół , anewki korbowodowe pierscienie, wtedy to m sens

Opublikowano

No o pierścienia tez myślałem.ale kurcze sam juz nie wiem bo jeden radzi tak a inny inaczej a ja sam to nie znam się na tyle.nie ukrywam jednak ze to autko będę miał jeszcze przez spory okres czasu.

Opublikowano

namiar na ta firmę

http://www.moto-szlif.com/

ja zawiozłem do Bodzanowa, ich siedziba

Pozdrawiam

Opublikowano

zrobisz gore, masz rozebrany sulnik to grzechem było by nie wymienuc piersciei za 200zł

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...