Kolo91 Opublikowano 19 Września 2015 Opublikowano 19 Września 2015 Witam. Dziś podczas jazdy zostałem zmuszony do awaryjnego hamowania, podczas którego zgasł silnik i nie chce odpalić (łapie a nie odpala). Czy mógł się przestawić na rozrządzie?
Mateuszek1001 Opublikowano 19 Września 2015 Opublikowano 19 Września 2015 Jeśli przy hamowaniu nie wcisnąłeś sprzęgła i silnik sie po prostu zdusił to tak, jest taka możliwość.
goldi Opublikowano 19 Września 2015 Opublikowano 19 Września 2015 jeśli był pasek słabo naciągnięty mógł przeskoczyć musisz po ustawiać na znaki zablokować pompę i zdjąć pokrywę zaworów sprawdzić z tyłu czy płaskownik 5 mm wchodzi jeśli nie to rozrząd przestawiony. Podepnij komputer i zobacz kąt wtrysku czy masz poprawny jeśli miałeś poprawnie ustawiony
Kolo91 Opublikowano 19 Września 2015 Autor Opublikowano 19 Września 2015 Sprzęgło wcisnąłem bo bieg zmieniałem. Rozrząd robiony 22000 km temu. Jeszcze łudzę się, że ropy brakło bo mam uszkodzony wskaźnik.
goldi Opublikowano 19 Września 2015 Opublikowano 19 Września 2015 to daj mu w dolot plaka jak zapali na chwilę i zgaśnie to problem z paliwem
Kolo91 Opublikowano 19 Września 2015 Autor Opublikowano 19 Września 2015 Na jakiej zasadzie jest zasysana ropa przez pompę czy jest pompka? Może głupie pytanie ale wydaje mi się, że ropy nie zaciąga bo filtr pełny.
goldi Opublikowano 19 Września 2015 Opublikowano 19 Września 2015 w afn nie ma pompy paliwa w baku pompa wtryskowa zaciąga paliwo robiłeś próbę z plakiem ściągasz rurę od filtra powietrza psikasz plakiem czy innym środkiem zakładasz jak odpali na parę sekund to problem z paliwem
Kolo91 Opublikowano 20 Września 2015 Autor Opublikowano 20 Września 2015 http://zmniejszacz.pl/zdjecie/310/3301292_20150919374.jpg, http://zmniejszacz.pl/zdjecie/310/3301294_20150919376.jpg http://zmniejszacz.pl/zdjecie/310/3301295_20150919375.jpg http://zmniejszacz.pl/zdjecie/310/3301296_20150919378.jpg http://zmniejszacz.pl/zdjecie/310/3301297_20150919377.jpg http://zmniejszacz.pl/zdjecie/310/3301298_20150919379.jpg wstawiam zdjęcia z waga grup jeżeli to w czymś pomoże. nie robiłem próby z plakiem tylko filtr sprawdziłem Niestety paliwo dochodzi do wtrysków.
goldi Opublikowano 20 Września 2015 Opublikowano 20 Września 2015 skoro jesteś pewień że dochodzi paliwo sprawdz napięcie na zawór n 109 na pompie czy po przekreceniu zapłonu zapala sie kontrolka
Kolo91 Opublikowano 20 Września 2015 Autor Opublikowano 20 Września 2015 Paliwo sprawdziłem odkręcając przewód od wtrysku. idę sprawdze napięcie na n109 Probówka świeci
Kolo91 Opublikowano 20 Września 2015 Autor Opublikowano 20 Września 2015 nie sprawdzałem, ponieważ nie chce nic więcej zepsuć ojciec byl mechanikiem i nie zaleca tej metody
Bartollo Opublikowano 20 Września 2015 Opublikowano 20 Września 2015 (edytowane) Nic mu nie będzie. Plak spala sie łagodniej niżeli samostart. Testowane na wielu dieslach. Edytowane 20 Września 2015 przez Bartollo
goldi Opublikowano 20 Września 2015 Opublikowano 20 Września 2015 mnie taka diagnoza że na wtryskach leci paliwo kiedyś zmylila okazało się że filtr paliwa byl pusty odpalaj na plaka nic się nie stanie nie jednego klekota juz tak odpalalem zapali na chwile o masz rozwiązanie
Kolo91 Opublikowano 20 Września 2015 Autor Opublikowano 20 Września 2015 a może w vagu da się coś jeszcze sprawdzić, żeby mieć pewność ustawienia rozrządu rozrządu
Bartollo Opublikowano 20 Września 2015 Opublikowano 20 Września 2015 (edytowane) Rozrząd tylko fizycznie idzie sprawdzić. Co innego jak by zapalił wtedy to po kącie wtrysku idzie wywnioskować czy jest przestawiony. Edytowane 20 Września 2015 przez Bartollo
Kolo91 Opublikowano 23 Września 2015 Autor Opublikowano 23 Września 2015 Jutro oddaje auto do sprawdzenia rozrządu, dam info co mu było Pany zawiesił się tylko nastawnik Jak sprawdzić ustawienie rozrządu w vagu na odpalonym silniku?
Bartollo Opublikowano 23 Września 2015 Opublikowano 23 Września 2015 Grupa 000 basic setings -tdi timing i musisz zobaczyć jak wygląda wykres.
Kolo91 Opublikowano 25 Września 2015 Autor Opublikowano 25 Września 2015 Zrobiłem logi grup 000 http://vaglog.pl/log_233691.html http://vaglog.pl/log_233690.html
bozmek Opublikowano 25 Września 2015 Opublikowano 25 Września 2015 Jak dobrez widze to czujnik troche ci poprawia kat wtrysku bo masz okolo 40 tragedi nie ma ale 55 by bylo ok. dawke masz mała troche jak na serie 6mg to kiepsko jedzie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się