adamlass Opublikowano 21 Września 2015 Opublikowano 21 Września 2015 Cześć wszystkim, W moim B7, symbol silnika BWE, jest dziwny problem, który polega na mniejszej mocy w dolnych partiach obrotów (do 3 tyś) i nagłym szarpnięciu i przyspieszeniu. Auto rozpędza się do wskazanych 3 tyś obrotów raczej ospale, później jest już elegancko. Samochód generalnie nie stwarza problemów, jednak chciałbym ten problem wyeliminować. Auto jest po sofcie w Compsporcie, zrobionym przez poprzedniego właściciela. Bierze też trochę oleju (1 litr na 3000 km) - 5W30 Millers Specific 504/507. Co podejrzewać?
Lorence Opublikowano 21 Września 2015 Opublikowano 21 Września 2015 (edytowane) jak masz szarpnięcie w okolicy 3tys to nic innego jak turbina (w tych okolicach wstaje) albo DV, tylko pytanie teraz co konkretnie a tego nikt Ci nie powie bez przeglądu. Chyba że coś tuner Ci namieszał, ja bym najpierw do nich się wybrał na przegląd. Edytowane 22 Września 2015 przez Lorence
adamlass Opublikowano 21 Września 2015 Autor Opublikowano 21 Września 2015 Tuner urzęduje na drugim końcu Polski Zapomniałem dodać, że zjawisko to nie zawsze wystęuje i w zasadzie ciężko mi określić od czego to jest uzależnione (temperatura, rozgrzanie silnik itp.). Zawór DV?
black4 Opublikowano 21 Września 2015 Opublikowano 21 Września 2015 Cześć wszystkim, W moim B7, symbol silnika BWE, jest dziwny problem, który polega na mniejszej mocy w dolnych partiach obrotów (do 3 tyś) i nagłym szarpnięciu i przyspieszeniu. Auto rozpędza się do wskazanych 3 tyś obrotów raczej ospale, później jest już elegancko. Samochód generalnie nie stwarza problemów, jednak chciałbym ten problem wyeliminować. Auto jest po sofcie w Compsporcie, zrobionym przez poprzedniego właściciela. Bierze też trochę oleju (1 litr na 3000 km) - 5W30 Millers Specific 504/507. Co podejrzewać? Witaj, Miałem w swoim podobne objawy. Auto było wyraźnie zamulone w dolnym zakresie obrotów. Przyczyną był rzeczywiście zawór DV. Auto też jest po sofcie. Te pierwsze zawory DV były słabe. Przy większym doładowaniu puszczała uszczelka. Sprawdź zawór w pierwszej kolejności i ewentualnie wymień na ten nowszej generacji. Pozdrawiam!
adamlass Opublikowano 21 Września 2015 Autor Opublikowano 21 Września 2015 Dzięki serdeczne! Czy jest jakiś konkretny numer części, który będzie gwarantował zakup "lepszego" zaworu?
afroo. Opublikowano 21 Września 2015 Opublikowano 21 Września 2015 Nowy DV oraz szklanka hpfp do BWE.
adamlass Opublikowano 30 Października 2015 Autor Opublikowano 30 Października 2015 Jak oceniacie jakoś zamienników. Mam do kupienia zawów Pierburga oraz szklankę Febi. Godne to polecenia?
kuras91 Opublikowano 30 Października 2015 Opublikowano 30 Października 2015 Pierburg robi zawory na zlecenie Audi, więc to to samo tylko nie w pudełku z logiem Audi. Sam u siebie taki zamontowałem. Żadnych problemów. Co do szklanki to się nie wypowiem bo nie wiem.
afroo. Opublikowano 1 Listopada 2015 Opublikowano 1 Listopada 2015 (edytowane) DV ~250zł szklanka ~150zł ceny ofc ASO. Edytowane 1 Listopada 2015 przez afroo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się